26.12.08

saçmalamalar/volume-2

daralıyorum.
boğuluyorum.
RUHUM BEDENİME DAR GELİYOOOO LEEYYNNNN!!!!!!
hâlâ kızıyorum kendime.
hatta kendime gıcık oluyorum.
kendime gıcık oldukça bir sigara daha yakıyorum.
havaya sinir oluyorum.
keşke çok kar yağsaydı da yollar kapansaydı.
boşuna çalışıyormuşum gibi hissediyorum.
sanki hiçbirşey bilmiyorum.
aptal saptal bir sürü ses var ezberlemem gereken.
offfffffff.
gereksiz gereksiz şeyler,sanki öğretmen olunca ilkokul,lise çocuğuna ben sesleri öğreticem.
aman yaa amaaannnn....
hava soğuk.
evin sokağındaki okulun zil sesinden nefret ediyorum.
hayatım da duyduğum en iğrenç okul zili.
cedric bile diyor ben bu okulda olsaydım bu zil yüzünden okuldan soğurdum diye :D
neyse benim ders çalışmam lazım.
hep çalışmam lazım.
çok çalışmam lazım.
kafayı sıyırmak üzereyim.
kendime hâlâ gıcığım.
okulu uzatma nedenlerim aklıma geldikçe kendimden nefret edecek duruma geliyorum.
salak ben yaaa!!!
harbi salak ben.
başka bişey değil.
ben küçük bi aptalım!!!

6 yorum:

perikizi dedi ki...

aynı duyguları bende barındırıyorum havalardan mı acaba:S

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

hayat salak saçma sapan bir yer senle bir alkası yok takma kafana hiç brşey senden önemli değil hiç bir şey...

kırmızılı dedi ki...

@peri kızı
havalar bi yandan sınavlar bi yandan ey peri kızı bi sihir yap çıkalım bunalımdan...

@ yalnızlık okulu
hayat saçma salak,sınavlar daha saçma salak.ve benim hayatımın gidişi bu sınavlara bağlı...
işin kötüsü benim ruh sağlığımda bu sınavlara bağlı.iyice histerik takıntılı bi insan haline geldim bu sene...

Esrik Öfke dedi ki...

Ben de okulu uzatıp kendine gıcık olanlardandım. Şimdi keşke daha da uzatsaymışım modundayım:))

kozmonot dedi ki...

Takma kafana zor günler geçiriyorsun belli

kırmızılı dedi ki...

@ esrik öfke
walla okul uzayınca ve eve geri dönüp sınavlara gidince,öyle pek olmuyo :D

@ kozmonot
gerçekten zor ve stresli günler geçiriyorum inşallah yarın ve pazar sınavlarım iyi geçer de kendime gelirim...