23.12.08

seç,beğen,al


malumumuz önümüzdeki çarşamda yeni bir yıla gireceğiz dünya halkıyla beraber.

böyle her yerde bir yeni yıl kutlaması için hazırlıklar,efendime söyleyim hediyeler,indirimler,süsler,yılbaşı(!) ağaçları,noel babalar,kırmızı sembolik hediye çorapları...

dot dot dot dot dot dot dot!!!

ailecek öyle yılbaşı için evi falan süsleme adetimiz yoktur,çocukken de ne ben ne kız kardeşim aa yılbaşı gelmiş,ağaç falan alalım demedik hiç.zaten teyzemle eniştem boşanmadan önce hep teyzemlerde kutlardık yılbaşını :D onlar yapardı genelde öyle organizasyonlar.

velhasıl son 5 yıldır sadece geçen seneden önceki sene yılbaşı bayramın 1.gününe geldiği için hepimiz evdeydik,ve anneannemde kutlar gibi yapmıştık pek bi numarası yoktu gerçi tombala bile oynamamıştık :D

gerçi ben geçen yıl da evdeydim ama başka bir şehirde arkadaşlarımla kutlamıştım,e güzeldi de hani,sevgili kelebeğimden ayrıyız bu yıl geçen yıl birlikteydik ne güzel ama kısmet ne diyelim...

gelelim bu yılbaşı için planlara...

bilindiği üzere bu haftasonu vizelerim olduğu için,ben inek olmuştum en son mööö mööö diyip duruyodum ki değişen birşey yok hala inek modunda takılıyorum,bugün canım kankam eskişehir'den dershane notlarını ve sorularını gönderdi,akşam dan beri tekrar yapıp soru çözüyorum...ama bünyem uzun süreli ders çalışmaya alışamadığı için ara verip nete gireyim dedim azıcık :)

ben bu inek takılmalarım ve sadece vizeleri düşünmem sebebiyle henüz bir yılbaşı planı yapmış değilim.

hoş yapmama gerek kalmadı teklif üstüne teklif yağıyor :D

tekliflerden birisi burda bara gidip eğlenmek,gerçi bu teklifi yapan arkadaşla hiç bara falan gitmedik :) cafe de falan bile oturduğumuz ya 2 ya da 3 tür.kendisi çalışan bir şahsiyet olup benim de pazarları dışarı çıkmama prensibim nedeniyle ekiyordum kendisini genelde:)

gerçi bu pazar da dışarı çıktığımı öğrenmiş bana trip attı bugün prensiplerim nereye gitmiş falan diye.çok ta tındım gerçekten :p

diğer bir teklif ise küçük cedric'imden yılbaşı ağaçı alıp,süsleyip,evde dans etmek,oyunlar oynamak-tombala,papaz kimde,okey gibi...-

bi arkadaşta evde takılalım diyo...

bilemiyorum ki nerden bileyim!
kimlere sorayım!
nerelere gideyim....

ne yaparım bilmiyorum,ama dışarı çıkarsam falan cedric çok üzülecek biliyorum.

bir sürü plan yapıyor çocuk,para falan biriktiriyor,hepimize hediyeler alacakmış,yılbaşı ağacı alırız,odamızı süsleriz diye hayaller kuruyor...onun kalbini de kırmak istemiyorum.hoş gerçi dışarı çıkmak pek içimden gelmiyor,zaten alkol kullanmıyorum artık ne yapıcam ki barda falan...

evde sakin bir şekilde yeni yıla girmek bana daha çok yarayacak gibi hem liseden beri ailemle birlikte yeni yıla girmedim :) değişiklik olur benim için :-)
neyse daha bir hafta var önümüzde elbette bir karar veririm.

anneme ve anneanneme ne hediye alacağımıza karar verdik,hatta ben cedric'e neler alacağıma da karar verdim,ama babama ne alabiliriz bilmiyoruz henüz,ona da karar veririz artık bir haftaya kadar inşallaahh....

şimdi mööö lemeye gideyim ben yine :)

- the end-



4 yorum:

Bery dedi ki...

son paragraflara gelene kadar sana "al içkilerini, git evine, sarhoş olana kadar iç eğlen" dicektim ki "zaten alkol kullanmıyorum artık ne yapıcam ki barda falan..." cümlesini okuyuncu bu demek istediğimden vazgeçtim :D Bence sen yılbaşını evde cedric ve ailen ile geçirirsin.

kırmızılı dedi ki...

ya bara gitsem içerim biliyorum kendimi,ama azcık içsem sarhoş olurum çook uzun zamandır içmiyorum çünkü...
yaşlandım sanırım bana da evde huzurlu bi yılbaşı geçirmek daha mantıklı geliyor :D

Bery dedi ki...

ahahahaha :D bara gittin mi tabi içcen :D sen bu kafayla evde kalırsın :D yanlış anlama yılbaşında evde kalırsın :D

kırmızılı dedi ki...

evet fikrimi zikrimi çok belli etmişim :D evde kalırım ben.
hem o şahıslardan benim cedric daha eğlenceli kesinliklee :D