20.12.08

so lonely,so bored!

bu akşam yine sıkıldım evde oturmaktan
moralim bozuk
ceyran kesik olmasa da-su muydu yoksa yaw-
hele bir de kimseler yok ya...

ayy can sıkıntısından iyice saçmalamaya başladım gene.
neden canım sıkıldı peki benim.konuşasım gelmişti biriyle msn lerde,malum şahsın pc si bozulmuş.vatana,millete,avrupaya hayırlı uğurlu olsun :D
velhasıl saat 8,30 dan 12 ye kadar ben morphology diye dandik bir derse çalıştım.
peki ders neden dandik?
efendime söyleyim biz bu dersi ingilizce görüyoruz,görüyoruz falan dediğime bakmayın,uzaktan eğitim alıyoz sözde,tabi buna uzaktan eğitimde denmez,kendi kendimize bişeyler yapmaya çalışıyoruz işte.
neyse bu derste türkçe cümle sözcük falan filan yapısı anlatılıyo kitapta ama ne gerek olduğunu anlayamadığım bi şekilde ingilizce anlatılıyo.bu kadar gereksiz başka bişey daha olamaz yaw.
dellendim saatlerdir burda.zaten beynim manyadı ders çalışmaktan,rapor yazmaktan bide güzel türkçemi ingilizce anlamaya çalışıyom :D
allaaamm ben ne yapmaya çalışıyomm!!!
neyse o şahsiyetle azcık konuşuruz,geyik falan yaparız kendime gelirim diye düşündüm ben.
bi azimle bütün konuları bitirdim :D
evet bunu da yaptm oturdum 4saat aynı derse çalıştım aralıksız.
kendimi aşıyorum....
bu azimle ben neler yaparım neler :p :p :p
sonracığıma msn imi açtım bi güzel,bir ileti,pc bozulmuş sürekli kapanıyomuş.
içimden saydırdım biraz.
sonra şöyleee bi baktım msn e geyik yapacak kimseler varmı diye.
ama yok yane.
sayın kelebek arkadaşıma bir çağrı attım,koş gel der gibisinden.
geldi ama uyuyormuş,birazdan yine uyumaya gidicekmiş...
velhasıl yalnızlığın dibine vurdum bu gece. ühhühühüüüüü :'(
neyse yazmaya devam edeyim bari.
benim 8 yaşındaysanız dot dot sa hayat gerçekten çok güzel diyen sevgili kardeşim cedric :D
hayat bilgisinde türkiye 1.si olmuş sınavda :D
heeyyooooo:)
hayatımda ilk kez şube,okul,bölge ve türkiye satırlarında 1. yazan bir sınav sonuç belgesi gördüm :D
türkçe ve matematikten 2 şer yanlış yapmış neyse bu gazla bi sonraki sınavda hepsini full çeker :D
kitap okumayan çocuk kitap okumaya bile başladı wallahi billahi.
gerçi sanırım öğretmenleri söylemiş okulda Atatürk çok kitap okuyormuş,sonra bütün derslerde ve yaptığı herşeyde çok başarılı olan biri olmuş.
bizde ailecek atatürk hayranı olduğumuzdan ezelden beri,bizim cedric hemen etkilenmiş (çok şükür) kitap okumaya başladı.
ailecek mutluyuz :)
tabii böyle mutlu olmak,yalnız olduğum gerçeğini değiştirmiyor.
bi şarkı mırıldanıyorum kendi kendime...
"lonely,
i'm so lonely..." :(

bu arada aklıma gelmişken yazayım murathan mungan'ın kadından kentler kitabını okudum geçenlerde.çok beğendim oysa ki ben öykü sevmem pek ama güzel yazmış evelallah.kitabı anlatmakta isterdim ama maaleseff filmleri anlatmayı beceremediğim gibi kitapta anlatmayı beceremiyorum :D özetlemek gerekirse farklı kentlerdeki farklı kadınların hikayeleri :D
zaten adından da belli olduğu gibi.

bu gecelik bu kadar saçmalık yeter,tahminimce kimse sonuna kadar okumaz bu yazıyı,murathan mungan reklamımda başarısızlıkla sonuçlanır :)
-the end-



2 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

ben sonuna kadar okudum:D
murathan mungan hic okumadim daha okumak istiyorum ama bir türlü elim gitmedi. kadindan kentleri okuyabilirim cünkü ismi cazip geliyor evet evet okicam.

o birinci olmalar insani nasi gaza getirir var ya offf cok zevkli birseydir. ben de türkiye birincisi olmasam da lise hazirliktayken üc okul arasinda birinci olmustum da evi filan aramislardi oüfffffff degmeyin keyfime ondan sonra :) dünyanin en caliskan insani ilan etmistim kendimi

kırmızılı dedi ki...

sonuna kadar okuduğun için teşekkür ederim:)
murathan mungan öyle güzel anlatmış ki kadınların ruh hallerini,düşüncelerini,yaşadıklarını...hayran kaldım dersem abartmış olmam...
bide ben cedric e söz verdim,bi dahaki sınav da da türkiye 1.si olursa bizzat plaket yaptırıp takdim edicem kendisine :)