4.12.08

ıssız ben

GİTTİĞİN GÜN,
BİTMEDİM...
AĞLADIM...
HIÇKIRA HIÇKIRA AĞLADIM...
HIÇKIRDIKÇA,AĞLADIKÇA
İÇİMDEN SENİ ATARIM SANDIM...
GİTTİĞİN GÜN,
BİTMEDİM!
YARIM KALDIM....

bu gece sonunda ıssız adamı izledim,ve ardından bu şiir döküldü dizelere...
benim ıssız adamı'ma...

ada ağladı,ben ağladım...
alper gitti,ben içimden beddua ettim...
alper adayı üzdü,ben küfür ettim içimden...
ruh halim ayarsızdı filmin akışı gibi...
sanki izlemedimde aynı sahneleri yeni baştan yaşadım...
herşey güzel başlar...
güzel devam eder...
lanet olası adam en güzel yerinde bu hikayenin terk edip gider...
erkeklerden nefret ettim...
sonra bi an kendimden nefret ettim...
yaşadığım ilişkilerin en güzel zamanları olabilecek zamanlarda,defolup giden o ıssız kadın olduğum için...
bırakıp gittiklerime ağladım...
ada'ya ağladım...
ada'yı kendim sandım,kendime ağladım...
filmin final sahnesine ağladım...
hem ada'ya,hem alper'e...
yitip giden bir aşka...
söylenemeyen o cümlelere....
yarım kalan o hikayeye...
yarım kalan o sarılmaya...
yarım kalan o bakışlara...
yarım kalan yıllarca sonra kavuşma hayaline...
ağladım...


p.s: hala başım ağırıyor...çok ağladım...ve kesinlikle duygusal manyak bi sulugözüm ben...




5 yorum:

-mka- dedi ki...

Başını koyacağın bir omuz yoksa yanı başında, kendinden başka; ağlamaya hakkı olmadığını öğretmen lazım, gözlerine..

-mka-

EVREN dedi ki...

Ben de farklı değilim senden. Sırf bu nedenle gidip izleyemiyorum filmi. Bi adam en olmadık zamanda gittiği ve sonra da sırf benim için gittiğini söylediği için.
Sevgiyle...

kırmızılı dedi ki...

@ mka
belki de başımı koyacak bir omuz olmadığı için ağlıyorum,bilmiyorum...

@ evren
o bize attıkları yalana kendileri inanıyormu en çok bunu merak ediyorum...aslında kimse başkası için gitmez,herkes kendi için gider...ve bazen gitmek korkmakla eş anlamlıdır...
yine de filmi izle derim...
çok ağladım ama dvd si çıksın alıp yeniden izleyip yeninden ağlayabilirim...

-mka- dedi ki...

Ve gitmek, korkmakla eş anlamlıdır; kadınların kitabında..

Ahkâm kesmek değil kastım; yaşadım..

Her gitmem bir korkuya bağlandıkça daha da gider oldum, "korktum" demeden.. Korkmadım, hep gittim; keşke korksaydım, gidemezdim..

-mka-

kırmızılı dedi ki...

@mka
belki de sen haklısın...
o ıssız dediğim adam,bana hiçbir açıklama yapmadı giderken.
neden dedim,neden hayatımın en mutlu gününde beni terkediyorsun.
korktuğunu ve yapamayacağını söyledi.ben güçlü bir kızmışım.
bununla da başa çıkabilirmişim...
evet hala o güçlü kızım ben,bi tarafı yarım kalmış olan güçlü bi kız.mutlu olmaktan korkan,sevmekten korkan,bağlanmaktan korkan,güçlü bir kız...
onun beni bıraktığı günden beri ben bir tek gitmekten korkmuyorum...