24.12.08

teoriden pratiğe 5 kala


soğuk mu soğuk bir gün yaşandı yine şehrimde.

şahsen böyle soğuk havalar da dışarı çıkmayı sevmem ama işte insan bazen mecbur kalıyor...

ve üşenmedim çıktım bugün hemde akşam üstü en soğuk zamanda...
sebebi de yarın staj dersimde çocuklara yılbaşı tebrik kartı yaptırcam,gerçi ingilizce dersi olduğu için daha bi noel kartı havasında bişey olur gibime geliyor.
bende çocuklara dedim geçen hafta şunları şunları alın,kendim de yapmam lazım gibime geldi bu sebeplen bu ayazda gittim malzeme aldım bi kaç.örnek kartpostallar vardı noel babalı onlardan aldım.

bide geçen gece babamdan para almıştım ben kitap alıcam diye,babamdan bana yeni yıl hediyesi babında :p
gittim kitapçıya seçemedim kitap yaaa....
hepsini hepsini almak istiyorum.
dünyanın vazgeçtim abartmayalım yurdumun bütün kitaplarını istiyorum :D
ayşe kulin kitaplarına baktım önce okumadığım iki tanesi var,onları mı alsam dedim.
sonra elif şafak kitaplarına baktım siyah sütü okudum bu yaz pek beğendim ama diğerlerinin hiçbirini okumadığımdan hangisini alsam bilemedim,onların da hepsini alasım geldi.

aslında dün gece nette görmüştüm maeve binchy'in yeni kitabı çıkmış adı da "bu yıl farklı olacak"
tam yeni yıl üstü onu alasım geldi en çok ama kitap yoktu kitapçıda,artık yarın merkezde bakarım vaktim kalırsa.hastayım zaten ben yazara çook seviyorum,bütün kitaplarını okudum :)
yarısından çoğu kütüphanemde var,inşallah bunu da bulup alıcam en yakın zaman da :)
velhasıl benim şu anda ders çalışıyor olmam gerekiyordu...
sınavlara 2 gün kaldı ki yarın stajım var iptal durumda olucam yine...
off yaa zaten çalışıyom ama sanki hiçbirşey bilmiyormuşum gibi hissediyorum.
allaaamm neydi benim günahım :'(
kahve mi yaptım içiyorum,umarım açılırım biraz oturup paşa paşa dersime çalışırım.

ya aslında ben teorileri pratiğe dönüştürmekle daha doğrusu dönüştürememekle ilgili bir yazı yazcaktım :D
gene yalan oldum :p
gerçi şekil 1-a bakınız ben,teorileri pratiğe dönüştürmekte zorlanan şahıslardan biriyim.
misal bugün erken kalkıp ders çalışacaktım bütün gün evden çıkmayacaktım.
anneme sabah not yazdım,anneanneme söyle beni 10 da uyandırsın diye.
anneannem de neden bilmiyorum 11 de uyandırdı,ben 11,30 da kalktım.
sonra hakkari'de kuzenle konuştuk msn den görüntülü,sesli
cedric hastaymış öğleden sonra okula gitmedi,tepemdeydi...
velhasıl 2saat kadar skills çalışabildim sadece,sonra çarşıya gittim geldim falan çarşı dediğimde dibimizde gerçi,ben kitapçıda yarım saat bakındığım için eve gelene kadar bir saat geçti :D

sonuç olarak eve geldiğimden beri yine ders çalışamadım :(

cedric in gıcıklığı üstünde bana bulaşıklık yapıp duruyor,annem de yine yok evde zaten, o da ayrı bi gezenti.
bir offfff çeksem karşı ki dağlara kar yağcak :p
p.s.: sayın arkadaşım e.d. teeeyyyy fransa lara kart gönderip,bana göndermediğin için pek kırgınım.bilgilerine.bıktım yaaa postacının getirdiği faturaları,ekstreleri görmekten!bir kere de sevindirsin beni beni yaaa
gerçi sınav sonuçlarım geldiğinde çok sevinmiştim :D
ama onlar önce nette açıklandığı için,sürpriz olmamıştı....
ps2: az sonra cedric i bayıltıcam sanırım-içime iyice darallar getirdi-kendi derdim stresim kendime yetmiyormuş gibi bide çocuk bakıcılığı yapıyom!!!!
şu anda arkam da anırıyo ve ben postu yayınlayıp kendisiyle yakından ilgilencem!!!!

3 yorum:

Bery dedi ki...

yaw bırak cedric eğlensin çocukcağaz :P

kırmızılı dedi ki...

çok eğleniyo ya sorma!
karate kid sanıyo kendini!
o kadar yani...

Elâlemin akıllısı dedi ki...

"Bugün erkenden kalkıp ders çalışcam ben!" diye uyandığımda nedense saat hep 11'e dayanmış, "Bi 5 dakka sörf yapiim yahu" dediğimde ise 5 dakka saat 5'e kadar sürüyor bende de :D