18.12.08

yalnızlık-benim

arkadaş çevremdeki tek yalnız neredeyse benim!
ve hep aynı şarkı dilim de...
"yalnızlık benim eski sevgilim
yalnızlık benim en vefalı yarim
ben onu kimler için terkettim
o beni bırakmıyor..."
bu şarkıyı baha söylemeden önce keşfetmiştik,eskişehir'de canlı müzik olan bir cafe vardı.
ismail diye bir arkadaşımız söylerdi,tahminimce yarın gitsem yine orda şarkı söylüyordur :)
ve beni görünce yine bu şarkıyı söyler...
neyse konumuz şarkı değil,benim yalnız olmam.
şimdi görünüşte yalnızlığı ben seçtim gibi görünüyor.
tamam aslında ben seçtim.
yani son erkek arkadaşımdan ayrılmasam,her dediğimi yapan eğitilmiş nitelikte bi sevgilim,
ödemem gerekmeyen hesaplar,
özel günlerde benim için değeri olmayan ama paha da ağır hediyeler,
yine ödemem gerekmeyen telefon faturalarım,
canım sıkıldığın da beni oraya buraya götürücek bi insan evladı,
trip atsam da mölün mölün dinlicek bi insan,
böyle gayet cesur dekolte giydiğim de,minicik eteklerle dolaştığımda yanımda olacak ama bana laf etmeyecek birisi....
öyle işte.
ama ben ne yaptım terkettim :D
çünkü sevmiyordum.
ve kendimce haklı olduğumu düşündüğüm bir sürü sudan ucuz sebepler.
gerçi ona hiçbir açıklama yapmadım.
ayrılmak istiyorum dedim.
ıssız adam ın dişi versiyonu misali.
gittim.

neyse konuyu yine saptırdım :D
ben neden yalnızım???
çünkü etrafımda adam gibi bi adam yok.
sünepe tipler var.
bknz.paragraf 2 :p
şimdi ben istiyorum ki.
sevgili dediğin birazcık ama az birazcık maço olsun.
böyle dır dır ettimmi accıık bii höyytttt desin susayım :D
sonracığıma çirkin bi kızmışım gibi beni kıskanmamazlık etmesin!
bide mümkünse sevgilim gibi davransın köpeğim gibi değil.
hayır benim zaten benimle her yere gelen,eve git dediğimde giden,koşmak istediğimde yanımda koşan,bi yere gittiğimde beni kapıda bekleyen bir köpeğim var.
hem onunla buluşmak için dışarı çıkmama falan gerek yok,her daim bahçede emrime amade kendileri :D

bakalım aradığım benim mükemmel adamım bi gün,bi yerde karşıma çıkacak mı...
hani 23 yaşındayım şimdiye dek kimsenin benim için mükemmel olduğunu düşünmedim ama yine de hala bir umut var içim de :D
inşallah köpeğimle yaşlanmak zorunda kalmam :p







9 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ayy yok anam yok
nerde bu erkekler yahuu :D

kelebekmisali dedi ki...

ismail gitaryla sahnede.kırmızılı masadan bağırır. yalnızlık benm eski sevgilim...
ismail başlar çalmaya ve bu tayfa yerinde minik minik hareketlerle şarkıya eşlik eder. arkasından gelen çemberimde gül oya ile de duramaz oynamaya başlar:))))

kırmızılı dedi ki...

@ teyyare
walla teyyarecim nerde o erkekler bende merak ediyom :D
bakınıyom bakınıyom göremiyom.hatta gözüm gönlüm açılsın diyom ama yok burda yakışıklı falnda.

ahhh...ahh....
@kelebek misali
sonra bir gece cafe ye 2 kız gidilir,ismail şoka uğrar.
hahaha.
ya o gece yalnızlık benim i söylemişmiydi o? unuttum yaw :S

kelebekmisali dedi ki...

malum gece mi:) bilmiyorum istediysen söylemiştir. ama benim hatırladığım zaten hasret kalmış idim o deniz gözlerine sözleridir:P

kırmızılı dedi ki...

ondan sordum zaten,bende isteyip istemediğimi hatırlamıyorum işte :D
zaten hasret kalmış deniz gözlerime!
hahahha

reklam olduğum gecelerden biri :p

ilham perisi dedi ki...

Mükemmelini bulamazsın ama mükemmele yakınını bulabilirsin..

kırmızılı dedi ki...

inşallah...

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

valla erkeklerde mükemmele yakın kadın bakıyorlar ama yok diyorlar bu işte bir iş varda tam çözemedim :)))

kırmızılı dedi ki...

aaa öyle mi diyomuş onlar :)
erkekler için mükemmellik genel olarak vüvut ölçüleriyle sınırlı kalıyo ama :p heheheh
bide eğer evlenmeyi düşünüyorlarsa yemek yapmayı bilen hatun kişi istiyorlar,şahsen yemek yapmayı bilmediğimi söylememe rağmen,mükemmel olduğumu düşünen insanlar biliyorum ;)