6.1.09

1 hafta ≠ 7 gün

sevgili blog,
tam 7 gündür hastayım ve hala iyileşmedim.
ve bi tezim vardı bugün çürüyüp çürümeyeceğini anlayacaktım.
ayy sanki patateZs gerçi çürüycekmiş
çok saçma oldu neyse devam ediyorum
tez şudur,ilaç içersen 1 hafta da
ilaç içmezsen 7 günde
iyileşirsin...

ama ben içmedim işte azim yaptım ilk kez
bok azim yaptım bal gibi de güzel kıçımı soğukta dışarı çıkaramaya üşendiğim ve üşüdüğüm için doktora gitmedim.
sesim resmen bildiğin ya da bilmediğin travesti gibi çıkıyo
kocca gün yatıyorum böyle bildiğin malak gibim
annem gelip duruyo yanıma hadi doktora gidelim diyo
yok diyom iyileşçem ben
ıhlamur kaynatıp kaynatıp içiriyo bana
misal yarım saattir pc başındayım
3 fincan ıhlamur içtim limonlu falan iyi geldi biraz :)

blog yaa cedric te hasta oldu,okula gitmedi yatıyo evde
ben ama ona dedim pazar günü kar meleğii olma bu kadar çok diye
dinlemedi beni
şimdi de hasta koğuşu gibi yatıyoz yataklarımızda
annecim de hemşire oldu tepemizde
dolanıp duruyo.

blog aslında ben yatarken yatağımda
sana neler yazacağımı düşünmüştüm
bak seni ne kadar önemsiyorum
kıymetimi bil :)

ama yazmaya başlayınca
hani olur ya genelde heyecandan
ne yazacığımı unuttum :D

sevgili blog bu sabah çok şanslı olduğumu bir kez daha anladım
ama neden diye sorma sakın
zaten sen sadece bi blog sun anlamazsın :)

ben şimdi herşeyi göze alıp,bir bilim insanı olarak pataTeZsimin teZs kısmının çürüdüğünü kabullenerek doktora gidicem.
blog bana acil şifalar dile
travesti sesimle kalmakk istemiyoommmmmm

-the end-

8 yorum:

Evren dedi ki...

Geçmiş olsun sana. Dikkat et kendine çürümezsin kuşkusuz ama kokabilirsin :))))))

_zAhİr_ dedi ki...

çook geçmiş olsun canı benim :) aman dikkat :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Beni çağırsaydın bir sıcak çorba yapsaydım sana çoktan ayaklanmıştın ama dinletemedim :)))

kırmızılı dedi ki...

@ evren

he walla kokuştum gibi :D
tezimde çürüdü bi sürü ilaç verdi doktorr...
sesinize afiyet faranjit olmuşum...

Esrik Öfke dedi ki...

Çok geçmiş olsun. İyileş hadi, daha gecelere akacaz:)))

kırmızılı dedi ki...

@ zahir

işin en korkunç yanı da bu kendime dikkat ederken hasta oldum :)
teşekkürler canm...

kırmızılı dedi ki...

@ yalnızlık okulu

ben sana dedim gel de bi çorba yap bana,gelmedin senn :'( ühüüü

kırmızılı dedi ki...

@ esrik öfkee

oopppsss.
geceler deyince akan sular dururr,
hemen iyileşirim :)