2.1.09

1 mim'dir,2 mim'dir

mim-1

canoom elalemin akıllısı beni mimlemiş,kimlere aşık olurum diye :)

ama şöyle bir açıklama yapmak istiyorum bu konu da,şimdi bu testi mim haline getiren şahsiyet benim zaten :) babegazelle zamanında yapıp testi blog a koymuştu,sonra ben de özendim yaptım ve mimledim milleti :)

neyse tekrar yazmak gerekirse ben "sanatçı ruhlu" bir aşığım efendim.bakınız burda gerekli açıklamaları göreceksiniz ;)

buna ilaveten elalemin akıllısı nın yazdıkları daha çok hoşuma gitti :) test sonuçlarına bağımlı kalmamış arkadaş,içinden geçenleri de yazmış.
aslında bende yazmak isterdim ama bu konuda kesin kriterlerim olmadığından yazamayacağım.hani son 10 dakikadır deniyorum yazmayı ama maalesef başaramadım.
test sonucuyla idare edicez artık :)


mim-2

sevgili blogdaşım bery beni mimlemiş.hemen mim görevimi gerçekleştiriyorum
konumuzda
"en sevdiğim mekanlar"

ODAM ve yatağım : acaip ötesi bir odam odam benim güzel odam tutkum var.evde olduğum zaman zarfında-ki genelde evdeyim-.odamdan çıkmıyorum zaruri durumlar hariç.zaten odamda bilimum herşeye sahip olduğumdan,işte efendime söyleyim dvd,pc,net,tv falan filan.takılıyorum odamda 7/24.hatta annem falan evde yokken utanmıyom yemek bile odamda yiyorum,o derece yane.

ADALAR: yanlış anlaşılmasın istanbul'daki adalar falan değil.gayet eskişehir adalar :)
hani hiç ada olmamasına rağmen adı adalar olan bölge.gerçi rivayetlere göre eskiden porsuk nehri içinde küçük minik adalar varmış o sebeple adı öyle kalmış.eskişehir'de yaşadığım yıllar boyunca hiç sıkılmadığım bi yerdir.porsuk nehri kıyısındaki çimlerde içtiğimiz günler dün gibi wallahi.sonra o adaların sonundaki köpekli park.hera cafe,harabe...yine gitsek otursak adaların o banklarında sabaha karşı ya da gece yarısı...

GELİBOLU SAHİLİ: istanbul boğazı gibi değildir belki bir çok kişiye göre,ama ben en az istanbul daki boğaz kadar severim,çanakkale boğazını.hele hele kışsa gelibolu sahilinde yürürken yüzüme çarpan o boğaz kokulu rüzgarda ne kadar üşüsem de vazgeçmem sahil boyu yürümekten.fener in olduğu kayalıklara çıkıp manzarayı izlemek çook zevklidir...bak gene özledim,gitsem bi haftasonu iyi olur sanki :)

VAPURLAR : vapurların hepsi nerden nereye geçerse geçsin benim için neden bilmiyorum çok özeller :) ha kadıköy-beşiktaş ha gelibolu-lapseki. bindirsinler vapura beni ordan oraya geçeyim durayım denizi izleyerek.bide sigara yaktımmı boğaza nazır...ammann değmesinler keyfime :)

tipsi bar: pek nezih mekandır,kız kıza gideriz genelde buna rağmen bi olay yaşamadık şimdiye kadar.canlı müzik falan da var.bide ben hep bizim kızlarla gittiğime acaip eğleniyorum orda,pek severim bu sebeplen.

emirgan:bu da istanbul değil,edirne emirgan.meriç nehri kıyısında hatta nerdeyse nehirin hemen üstünde diyebiliriz.çok güzel mekandır kendisi.pek özledim bak en son eylül de gitmiştim.
havalar düzelse de gidip bişeyler içsek...

anneannemin bahçesi: şehir merkezinde olmasına rağmen koccamaan bir bahçe,böyle bi sürü ağaç falan var,yerlerde çimler neyim yaz günü dağa,bayıra gitmeye lüzum yok piknik yapmak için.sonracığıma kocaman bi masamız var orda,aile boyu 5 çayları için ideal ve tabii yaz akşamları dışarda üfür üfür rüzgar eşliğinde yemek yemenin keyfi değişilmez hiçbirşeye.

bizim evin balkonu: yaz gecelerimin ve günlerimin değişmezi,yazları pc de olmadığım tüm zaman balkonda geçiyor.bide bizim ev accık tepe de olduğuna baya bi esiyo.offf.özledim yaw yazı bu ne şakır şakır yağmur yağıyo,hava soğuk falan.pufff...


zannedersem bu kadar hani özellikle sevdiğim mekanlar,bide herkes gibi istanbul'un güzide yerleri var,boğaza nazır olanlar özellikle.bunun haricinde deniz kenarında olan her yeri daha bi fazla seviyorum sanki.eskişehir i çok severim ayrıca hani listeye bi tek adaları yazdım ama,ogü nün bahçesindeki o havuz kenarını,yunus emre kampüsündeki japon bahçesini,buda bar,222 club,hayal kahvesi,yol cafe,carpe diem,tantunici,tren garının ordaki kokoreççi,mobidik kahvaltı salonu,adalar migros un önü,hamam yolu,doktorlar caddesi,istanbul'da istiklal,üsküdar,beşiktaş,bebek kahvesi,fethi paşa korusunda kahvaltı yapmak,bizim alt sokakta yaz akşamları güneşin batışını izlemek için oturduğumuz o kaldırım,eskişehir otogarı-kimi zaman kavuşturan,kimi zaman ayıran-.

ve böyle bir sürü mekan sevdiğim işte...
benden bu kadar.
sıradakiler
kelebek misali

e.d.
veeeeeeee

mesut demir

hadi bakalım ailecek bekliyoruz en sevdiğiniz mekanlar nerelermiş :)

















11 yorum:

Elâlemin akıllısı dedi ki...

kriter senin köpeeen ossun gulüüüm :D

sağol :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

gelibolu-lapseki arabalı vapurları bambaşka bir zevktir...buram buram çanakkaleyi koklarsın...

kırmızılı dedi ki...

@elalemin akıllısı

hahah
yok yaw bende kriter falan :)
acaip acaip insanlara aşık olabilme potansiyeli var sadece:)

@ yalnızlık okulu

geliboluya gittiğimde,karşıda hiçbir işim olmamasına rağmen.
bi gelibolu-lapseki seferi yapıyorum.
sırf o vapur keyfi için...

Bery dedi ki...

Gönderdiğim mimi cevapladığın için teşekkkürler :) Adalar başlığını okuyunca aklıam direk İstanbul geldi. Sonrasında olayı anladım. Vapurlarda sigara içmek yasak efenim haberiniz olsun. Sonra ceza yemeyin :)

mesut demir dedi ki...

anam mimlenmişim de haberim yokmuş:)

mim konusunda oldukça gecikmeli cevap verdiğim için kötü sayılırım ama biran önce yazmaya çalışacağım :P

kırmızılı dedi ki...

@ bery
biliyom ya yasaklandı ama yasaklar daha caziptir ya her zaman,kaçak içilen köşelerde vardır vapurlarda yakalanma ihtimali olduğu anda sigara denizin dibini boylar :)

@ mesut

yavruuu ben o mimin üstüne kaç post girdim yaw :D hade hadee seni bekliyommm,yazda okuyalım :)

e.d dedi ki...

yok en sevdiğim mekan. Hala bulamadım ben o mekanı sanırım. ya da yok öyle bir yer:D

kırmızılı dedi ki...

eda senin en sevdğin mekan benim yanım,itiraf etsene gıcık arkadaşım :D

mesut demir dedi ki...

seni affettim deeee :)

kırmızılı dedi ki...

seni affettim :)

Farming Net dedi ki...

If you could give more detailed information on some, I think it is even more perfect, and I need to obtain more information!
decorative fishing net