3.1.09

3mimdir

yavrum prensesim mimlemiş,sağolsun :)
zaten okumaya başladım ilk,ayy dedim inşallah bana da gelir bu mim,bide ne görem yazının sonunda bir mim de bana düşmüş pek sevindim :)
gelelim cevaplaraa

1. En sevdiğiniz kelime nedir?

canım "gerçekten,canın olduğunu bildiğin hissettiğin biri söylediği zaman"

2. En nefret ettiğiniz kelime nedir?

bakarız "birşey sorarsın cevabı ya evettir ya hayırdır ama bazıları ısrarla bakarız der.ııyykkk"

3. Sizi ne heyecanlandırır?

birçok şey olabiliyor ama en çok aşık olunca heyecanlanırım

4. Heyecanınızı ne öldürür?

aşkımın bitmesiii

5. En sevdiğiniz ses nedir?

annemin sesi

6. Nefret ettiğiniz ses nedir?

kavga eden insanların ses tonu-çok yüksekse ağlayabilirim
7. Hangi mesleği yapmak istemezsiniz?

hastane de olan tüm meslekleri


8. Hangi doğal yeteneğe sahip olmak istersiniz?

düşünce okuyabilmek

9. Kendiniz olmasaydınız kim olurdunuz?

hiçkimse

10. Nerede yaşamak isterdiniz?

sıcak bi memlekette dubai falan gibi


11. En önemli kusurunuz nedir?

patavatsızlığım

12. Size en fazla keyif veren kötü huyunuz hangisi?

sigaraamm

13. Kahramanınız kim?

babam

14. En çok kullandığınız küfür nedir?

msn de "aq"

15. Şu anki ruh haliniz nasıl?

mutlu,hayalperest,çocuksu

16. Hayat felsefenizi hangi slogan özetler?

pişman olmamak için yaptıklarıma,pişman olmak istemiyorum.

17. Mutluluk rüyanız nedir?

mutluluğu yaşarken farketmeyi ve şükretmeyi öğrenmek...

18. Sizce mutsuzluğun tanımı nedir?

umutsuzluk

19. Nasıl ölmek istersiniz?

bir gece uyurken,sessizce ve acı çekmeden

20. Öldüğünüzde cennete giderseniz Tanrı’nın size kapıda ne söylemesini istersiniz?

evine hoşgeldin :)


eveettt benden bu kadar :)
şimdi mim güzellerimi seçiyorum hemen:

babegazelle
kelebek misalim (olmazsa olmaz :)
elalemin akıllısı
veee
evren

evet bu kadar mim yeterli bu gece :)
karlı,soğuk ama mutlu olduğum bir geceden herkese sevgilerimle :)

hava durumu: gökyüzünden düşen beyaz taneciklerin üstündeki melekler mutluluk saçmaya devam ediyor :)



5 yorum:

babegazelle dedi ki...

yazdım şeker ve intikam almak niyetindeyim :)

kırmızılı dedi ki...

saol şeker :)
ama lütfeenn tatlı bir intikam olsun,soğuk olmasın :D

Elâlemin akıllısı dedi ki...

bak yahu, benim gene çenem düşecek, mimlenince tutamıyorum kendimi :D

kırmızılı dedi ki...

düşsün yavrum,yakışır ;)

www.jsfishnet.com dedi ki...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!
nylon fishing net