5.1.09

4 mimdir,doğuştan liderdir :p

bendeni esrik öfke li bayan tarafından mimlendimm.benden duymuş olmayın ama kendisi çok kibirli bir şahsiyet oldukları için,bu mimi bir şeref madalyası gibi kabul edip hemen gittim şurdan testi çözdüm ve bir post gireyim dedim aslında bu bir 4 ocak mimi ve 4 ocak postu olmalıydı ama 5ine geçti takvimler gerçi benim nevzimde henüz pazartesi ve 5 ocak olmadı,sabah güneş doğunca olcak :p hehehe
ya yeni yıla girdiğimizden beri her gün 1 mim düşüyor blog uma,hayır 365 günde 365 mim yazarsak süper olcak :D
blogdaşlar mimmania olalım hepimiz :D hahah
hergün bi mim,bi post girelim falan :p
blog bu arada annem geldi,pek mesudum :)
cedric uyuyodu geldiğinde,nerde oğlum nasıl diye sordu hemen.
anne gebertmedim sadece bayılttım yatağında şimdi dedim.
hahahaha

evetttt şimdi kibirli hanımefendi benim mim yazımın başka yönlere gittiğini görünce kibir yapıp bana küsebilir bu sebeple hemen testin sonucuna geçmek istiyorum.ama ama ama önce küçük bi itirafta buluncam ben bu testi bi kez çözmüştüm teeyyy daha nasıl bir aşıksınız testi mimin de o zaman kibirli çıkmıştım ama ama ama şimdi başka bişey çıktım bunu daha çok sevdiğiminden bunu yayımlama kararı aldım :D


Doğuştan Lider
Başkaları sizi heyacanlı, havai, etkileyici bir kişiliğe sahip biri gibi görürler, hızlı kararlar alan doğal bir lider gibisinizdir. Ama bu kararlar her zaman “en doğruları” olmayabilir. Insanlar sizi güçlü ve riske girmeyi seven, birşeyi ikinci kere denemekten kaçınan, maceracı biri olarak görürler ve sizinle vakit geçirmekten hoşlanırlar. Tam anlamıyla sosyal ortamların aranılan simasısınız.



blog aslında ben hem kibirli hem de doğuştan lider olabilirim gibime geliyo :D
hem zaten liderler de biraz kibirlidir.
evet evet kesinlikle ben muhteşem bi karışımım
o zaman ben mükemmelim blog kendimi seviyorum :D

veee son olarak geleneksel mim son paragrafıyla bir postun daha sonuna gelirken
mimimi gönderiyorum hemen kimeee
pilli-cadı yaaaaa :)

6 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

ehehhehe:D
cok tatli yazmissin ya. nasil bir enerji var kirmizli sende. enerjini kirmizidan mi aliyorsun nedir:D

cok hosuma gitti.
evet kesinlikle sen mükemmel bir karisimsin:D

yazicam mimini tez zamanda.

kırmızılı dedi ki...

kar yağınca böyle oldum ben :D
bide bu ara sürekli kırmızı giyiyom bak onla da ilgili olabilir :D

e bekliyoz bakalım heycanla,sen neymişsinn :)

Esrik Öfke dedi ki...

Sadece kibirli değil, kıskancım da. Ben neden doğuştan lider çıkmadım:))

Bu arada seni de bizim cadı kızların arasına alsak da sosyal ortamlarda birlikte takılsak mı acaba:))

kırmızılı dedi ki...

olur kuzum bana uyar :D
cadının kraliçesi var burda ;)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

herkes kendi hayatının lideridir...

kırmızılı dedi ki...

evet genelde öyledir...
becerebilenler kendi hayatlarının çobanıdır,beceremeyenler kendi hayatlarının kuzuları...
aslında benim en sevdiğim öğretmenken sınıfta lider olmak :)