9.1.09

6mim'dir ama 4 lüdür :D

rain-and-me beni mimlemişşş,bayılırım şahsen mimlere hemen geciktirmeden cevapları vereyim istedim çünküü merak etmiş beni ondan mimlemişş :)
ama neden 4 anlamadım :D


YAPTIĞIM 4 İŞ
-öğretmenlik( aslında bu sene yapmıyom ama özledim bee)
-öğrencilik (en ağır iş wallahi benim için)
-ev kızlığı ( wallahi tamamen zorlaaa,annem öğretiyo nasıl olurmuş diee :)
-çocuk bakıcılığı (2000 den beri mütemadiyen çocuk bakıyorum efendim,profesyonellere taş çıkartırım yetmezse dil bile çıkarırıım)

DEFALARCA İZLEYEBİLECEĞİM 4 FİLM
-bridget jones'ın günlüğü-1 (izledim efendim defalarca izledim en 10 kez,seviyom hatun kişiliği,korktuğum geleceğimi gördüğümden sanırım :p )
-sil baştan (bunu da izledim daha da izlerim,süper diyorum sadece)
-50 ilk öpücük (allaaam bana nedeen kimse ölee aşık olmuyo,ühüüü)
-kayıp balık nemo(çok güüzzeelll,kaç kez izledik cedric le bilmiyom)

YAŞADIĞIM 4 YER
-eskişehir
-edirne
-bizim ev
-anneannemin ev

İZLEDİĞİM 4 TV PROGRAMI
-yemekteyiz ( evet,evet bende izliyorum hiç yazmasamda buraya,özellikle rapor yazarken izlediğimde acaip ilham geliyo bana yaw:)
-elveda rumeli ( hani bizimkilerde göçmen ya,e tabe bide buram buram aşk,gözyaşı tam benlik daa nee ağlatıyo beni)
-dr.house(hastayım diziye arkadaş,ötesi berisi yok,hiç kaçırmıyom,kaçırsam da tekrarlarını izliyorum hatta bazen kaçırmasam da tekrarlarını izliyorum o derece bişey)
-big bang theory( imaj hiçbişeydir zekaa herşeeyyy:)

TATİL İÇİN GİTTİĞİM 4 YER
-çanakkale
-istanbull
-saros körfezi
-paris (e gidicem bide daha gidemedim :D )

EN SEVDİĞİM 4 YEMEK
-yaprak sarması(bi tencereyi bitirebilirim bide sarımsaklı yoğurtt,off canım çekti)
-mercimek çorbası ( e yemekte yediğimize göre yemek statüsüne girer zannedersem)
-sebzeli tavuk(çookta güzel yaparım,ellerime sağlık=)
-köfte ( yanında bide patates ve kola ve mayonez istiyorum)

HEMEN ŞİMDİ OLMAK İSTEYECEĞİM 4 YER
-kelebek misali min yanında(çok özledim dostumu teeyy 1sene oldu görüşemiyoz:(
-sevgülümün kolları ( yok öle biri tamam biliyom ama olsa isterdim yane o açıdan şeyettim)
-eskişehir'de doors ta pardon yeni adı 222 park oldu,böle dans falan ederdik,içerdik ei olurdu
-bi sahilde,herhangi bi deniz kıyısı işte farketmez

BİR YAĞMUR DAMLASI OLSAM DÜŞMEK İSTEYECEĞİM 4 YER :P
(allaaamm sana geliyorum sorusu buu )
-sevgülümün dudağının kenarı(allaam ben manyak oldum)
-ağlayan bi kızın yanağı gözyaşlarına karışıyım gidiiimm
-benim odamın camı (öle yer kıtlığına kıran geldi napem)
-kırmızı bi şemsiyeeee


evett bir mim'in daha sonuna geldik efendimm :)
ben neşelendim gene kar yağıyo dışarda çünküüü,camdan izliyorum :)
bakalım kimlerin blog larına mim düşüceekkk

ooo piti pitiii :p

MİMLEMEK İSTEDİĞİNİZ 4 KİŞİ :)

deliyimben,
bery
zahir
üfürükten prenses
-the end-


8 yorum:

Bery dedi ki...

blogumu açtığımdan bu yana aldığım ikinci mim oluyo :) teşekkürler kırmızılı en kısa zamanda mime cevap yazarım. benim derdim mimlicek 4 kişi bulabilcem mi acaba :p

"imaj hiçbişeydir zeka herşeey" bu söz de adeta mükemmel!!

RoNaLDiNHo dedi ki...

EN SEVDİĞİM 4 YEMEK konusunda hem fikiriz damak tadın geçekten mükemmel.

Orjinal Delikanlı dedi ki...

Bu filmlerin hepsini izledim ama ben o kadar ahım şahım bulmadım.
Yemekler ise ortak sayılabilir.
Edirnede oturuyorum.
Oldukça uzun zamandır adamakıllı tv izlemiyorum. arada bir k.v ye bakarım.

kırmızılı dedi ki...

bery bekliyom mim i-geciktirme :D
bence sen diziyi izle ama sezon arası verdiler şimdi,tekrarları falan çıkarsa izle,olmadı netten indir izle :D

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho
demekki damak tadlarımız aynı :D
zate yemekteyiz izlemeye başladığımızdan beri bi damak tadı furyası başladı gidiyo,
bana 10 puan verirmisin (:

kırmızılı dedi ki...

orjinal delikanlı
filmler pek delikanlı filmi değil ondan sana öyle ahım şahım gelmemiştir :)

kelebekmisali dedi ki...

şaka maka bi yıl oldu yaffff.. bu soruna bi çare bulmak lazım.bişey yapmalııı....

_zAhİr_ dedi ki...

aldım mimimi yazıyorum hemencik :)