28.1.09

7.mimdir,5 tuhaf huydur

pıltık'anım mimlemiş beni,
5 tuhaf huyum neymiişş :)
aslında buna benzer garip huylarınız diye bir mim gelmişti bir zamanlar ama kıramadım yavrımı yeniden yazıyorum :)

1- hapşırdığımda "çok yaşa,iyi yaşa" diyenlere "amin" diye karşılık veririm.
allaaamm nasıl bir bencilliktir bu bilemiyorum :p

2- sigarayı bıraktım dediğim zamanlarda paket almayı bırakırım :)
yanlış anlaşılmasın ondan bundan otlanmam,babamdan annemden falan çalar içerim :P

3- kendime verdiğim bir sözü tutmadığım da,kötü birşey olursa buna yorarım.
sanki sözümü tutmadığım için,cezalandırılıyormuşum gibi hissederim...

4- yolculuğa çıktığım da tuhaf birşey olmazsa,kafamda kaza senaryoları kurarım.
kaza yapsak yaralansam ama ölmesem,ex aşkım beni ziyarete gelir mi falan
diye düşünürüm.

5- birşeye taktım mı takarım.deli şeyine takar gibi bi deyim vardır
misal bu kış beyaz renge mi taktım,herşeyi beyaz alırım.sonra ondan sıkılırım işte mora takarım herşey mor alır.düz boğazlı triko kazaklara takarım,her renginden alırım.tuniklere takarım bir sürü tunik alırım.bir pantolona takarım sürekli onu giyerim falan.
korkarım ama ben takıntılıyım :)

benden bu kadar yavrucuklarım :)


bide bide bugün de erken kalktım,güzel bir kahvaltı ardından ebrucuğumla plates yaptım :)
cadı kardeşim çenesini kapadı,huzura erdim.ohhh beeee :)
şimdi de gidip ders çalışacağım :)


have a nice day ;)

7 yorum:

Ordinary Word dedi ki...

=D amin.
çok hoşmuş ya.
bende öyle bi bencillik yapıcam =D
tepkiyi merak ediyorum.

kırmızılı dedi ki...

hahha :D
dene dene insanlar ilginç tepkiler veriyorlar
"hönk" gibi :)

katre_wınscare dedi ki...

ehehehhehhh guselmiş yhaaaa

Bery dedi ki...

3. madde farklıymış.. bendede bazen öle oluyo.

böcük dedi ki...

yavvrım sen benim mimimi görmedin mi yoksa ımırsamasın mı :Pp

http://ipekbocugu.blogspot.com/2009/01/bu-bir-mim-yazsdr-p.html

kırmızılı dedi ki...

@ böcük
yavrum bebeeemm böcüğüm ben yaptım onu daa ocağn 6sında :D
bakınız
http://anlatsamda.blogspot.com/2009/01/6mimdir-ama-4-ldr-d.html

muckksss :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

yolculuğa çıktığım da tuhaf birşey olmazsa,kafamda kaza senaryoları kurarım.


hehe bu cevap çok hoşuma gitti :D