4.1.09

annemi istiyom :(

sevgili blog,
bugün hayatın bazı gerçeklerini anladım.
şimdi listeliyorum hemencik
1-benden ev hanımı falan olmaz
2-hem çalışan hatun hem ev hatunu hiç ama hiç olmaz
3-akşam yemeğinde adamın önüne kahvaltı sofrası koyarsam beni boşar :p
4-yemek yapmaya çok üşeniyorum
5-çocuk bakmak zor zanaat,kafam götürmüyo
6-annemsiz bu evin anlamı yok :D
7-umarım babam ciddiye almıştır beni istemeye gelirlerse verme dedim beni kimselere,güldü bana blog gülmeseydi iyiydi ama güldü...

sevgili blog bunları yazma nedenime gelince;
canım,bitanem,meleemm anneemm bu sabah bir akraba düğününe teşrif etmek amacıyla istanbula gitti.sabah 10 dan beri babam,cedric ve ben evdeyiz.ve ben sabahtan beri kıçımın üstüne oturamadım blog.oturur gibi oldum kalkmak zorunda kaldım hemen.
annecim gitti,kahvaltıyı falan topladım,bulaşıkları yıkamadım öylece bıraktım.
sonra evleri topladım falan filan.
sonra cedric kar meleği olcam dedi sokağa fırladı.
2saat sonra zorla,onu kar sürüngeni yapa yapa eve soktum.
her tarafı kar içindeydi blog.
botlarının içi bile kar doluydu.
soydum,giydirdim anırdı eşşek gibi blog beni deli etti.
karnım acıktı dedi oysa ben daha yeni oturucaktım dinlenmeye.
süt ısıttım ona,şokellayı ekmeğe sürdüm bi güzel getirdim verdim.
anırmaya başladı süt sıcak diye,gebertcektim ama gebertmedim blog.
çünkü annem sabah giderken oğluma iyi bak demişti.
velhasıl süt soğuduktan sonra yedi içti çizgi film izledi falan,yine anırmaya başladı
dışarı çıkıp kar meleği olcakmış.
bende allaaamm sana geliyorum dedim.
izin vermedim tabii ki,apço hasta olcak haberi yok.
sonra sıcak çikolata istedi,üşenmedim onu da yaptım blog,belki susar dedim ama susmadı.
gene anırdı dışarı çıkacakmış ilk kez kar görüyormuş falanmış filanmış...
bu arada ben akşam yemeği yapamadım tabii ki.
babam dedi karnım acıktı aman dedim ne güzel.
çay demledim blog,bide patates kızarttım.
neyse ki babam bişey demedi bu yaşa geldin bi yemek yapamıyorsun gibilerden
ama blog çok yorulmuştum nasıl yapardım.
aslında bi ara düşündüm yapsam diye ama karar veremedim ne yapacağıma sonra baktım akşam olmuş...
neyse ki kahvaltıyla doyurdum oğlanları blog.
ama cedric birazdan muhtemelen anırmaya başlar karnım acıktı diye,
gebertmicem onu blog.
annemin sözünü dinlicem...
annecim hadi gel artık.
seni çok özledim
ühüüüüüü

blog annemi getir banaaa :(

10 yorum:

Üfürükten Prenses dedi ki...

offf ..
ölüyordum gülmekten yaa..
hele cedric'i geberteceğin satırlarda..
kıyamam ben sana yaa,evin işleri sana mı kaldı :)

kırmızılı dedi ki...

yaa iş ki ne iş :(
iş olmasa cedric yetiyo zaten.
ama gebertmicem azimliyim,anneme söz verdim :)

_zAhİr_ dedi ki...

kar sürüngeni mi :):) ay sen çok yaşa :) annecin de hemencik gelsin:)

hamide vizyonuyok dedi ki...

bu kadar korkmana gerek yok hacı, halledersin sen. ben sana güveniyom. durmak yok icabında

böcük dedi ki...

Allah senin cezanı vermesin :D

anırınca gebertmek yerine çarpsaydın bidene ağzının üstüne bak anırıyo mu bidaa :p

ooo patates ney kızarttıysan daha ney yahuu :D Portakal soslu ördek pişirecek değildin ya :p Bulduğunu şükretmeli herkes :p

Ayrıcaa Cedric'i kıskandım ben de kar meleği olacağım yaaaaaa :Pp

Esrik Öfke dedi ki...

Mimlendin:))

babegazelle dedi ki...

ya alışılıo ama ben de hiç hamarat sayılmam ama bi aydır tekim evde öle bi yapmaya başladım ki alışırsın sen de bu arada iadeyi mim yapım haberin ola ;)

kırmızılı dedi ki...

@ hamide vizyonuyok

eskişehirden memlekete döndüğümden beri hacı dememişti kimse bana :)
hallettim bugünde geçti bitti ama bi de bana sormak lazım ahh ahhh.
çocuk sahibi olmak zor zanaat şahsen 2.çocuğu düşünmüyorum :)

@böcük
benimde içimden geçiyo öle azına çakam bi tane ama anneme ispitliyo,sonra annem azıma bişeyler ediyo,bide çakınca aslan gibi kükremeye başlıyo bizimkisi...
daha da çook kar meleği olcak o walla perşmebye kadar kar yağcakmışş inşallaahh okullar tatil olur :D

@ esrik öfke
mim görevi başarıyla yerine getirildi

@ babegazelle
kuzu walla tekken kolay da evde bi koca oğlan bi de küçük oğlan varken doyurulmayı bekleyen,zor geldi bana herşey :D

mim inde işte rüyasına yatıcam ne çıkarsa bahtımıza bakalım :)

nevruz dedi ki...

o listenin hepsini bende günlerdr söylüyrm ama bnm annem keşke düğünde olsa,sorumluluk çok zor bi duygu,kendime anca bakıyrm bnde birde kardeş ve baba girince devreye manevi destek,evin herşeyi,tadı tuzu,anlamıymış annem,ALLAH onları hiç bi zamn başımızdan eksik etmesin,onlarsız hiç bir şeyin anlamı yok,her şey eksik...

kırmızılı dedi ki...

amin nevruz gerçekten onları allah başımızdan eksik etmesin...