17.1.09

bir yol hikayesi-4

blog biri bana yola çıkmayı yasaklamalı!
ya bi insan her yolculuk yaptığında ilginç ilginç sinir bozucu ya da işte birşeyler olmak zorundamı?
senelerdir yolculuk yaparım blog,bu yolculukların %80 inde bi atraksyon mutlaka olmuştur :D bizimkiler hatta kızım abdest falan diyolar yola çıkarken,o derece yane :D

gelelim bugüne. bugün gerçi terslik üstüne terslik çıngar üstüne çıngar öyle bi modda geçti.
dün gece 3te raporları bitirmeyi başardım. aslında bitmedi gerçi kapak yapmayı unutmuşum bide bi sürü fotokopi çektirmem gereken şey varmış falan hoca dedi bugün,hatta git dışarda fotokopi çektir gel dedi, ben gittim,fotokopi çektirmedim,geri de dönmedim zaten :D haftaya çarşambaya kadar beklesin yaw napayım...
neyse blog giderken aradım yer ayırttım,loca var dediler. oo dedim hadi iyi,loca ya hani ön koltuk falan dedim herhalde. tamam dedim direk.
neyse efendim ben gittim arabaya binicem "loca" diye tabir ettikleri yer bagajmış! puhahahhah
bildiğimiz bagaj işte yaw :D
iki taburemsi bişey koyunca oraya loca olmuş.zuhahahha.allahtan şoför tanıdıktı da beni oraya oturtmadı.normal insanlar gibi koltuğa oturup gittim :D
ama yoğun sis sebebiyle 1saatlik yolu 2 saatte gidebildik ancak. gittiğim de hayran kitlem beni durakta bekliyorlardı :p
neyse gidişim böyle oldu ama şöyle de bi durum söz konusu,anlatmadan edemicem.
acaip ötesi sinirlerim tepeme çıktı çünkü.benim bi arkadaşım benim hesabıma bir miktar para yatırdı ama hangi hesabıma kredi kartımla aynı kartta olan mevduat hesabıma.
sonra ben hastaydım karta gidip para yatırmamıştım falan bloke olmuş kart neyse, mevduat hesabındaki parayı çekemedim.müşteri hizmetlerini aradım,gidin şubenizle görüşün onlar hesabın olduğu eskişehir şubesi ile iletişime geçerler bloke kalkar dediler.peki dedim,gittim şubeye ( bunlar geçen cuma oluyor) kredi kartınız bloke olmuş ondan dediler,borcu yatırın ikiside açılır.
iyi dedim,gittim yatırdım parayı,kredi kartından bloke kalktı tabii hemen ben mevduat hesabından da kalkmıştır diye düşündüm doğal olarak.
sonracığıma bu sabah burdaki şubenin atm sinden para çekicem,çekemiyorum.para var görünüyo ama bakiye yeterli değil diyo,bikaç küfür salladım kendi kendime sonra sıra bile almadan üst kata çıktım hemen,geçen hafta görüştüğüm kıza söylendim baya bi.
geçen hafta böyle böyle dediniz falan diye,aldı kartı baktı pc den bişeylere,tamam dedi ben birazdan eskişehir şubesini arıycam kalkıcak bloke.
ben de inandım tabee.sonracığıma gittim edirne den çekeyim bari dedim parayı,baktım çok sıra var vazgeçtim o anda.gittik oturduk cafe ye falan sonracığıma diğer staj okuluma gitmeden evvel dedim artık çekeyim şu parayı ben.
bizim şubedeki kıza güvendim ya kesin olcak bu sefer diyorum kendime velhasıl gittim 10 dakika sıra bekledim ve parayı çekemedim!!!!
küfür ediyom kendi kendime!neyse daldım bankaya çıktım gene üst kata baktım tiplere,
yetkileri varmış gibi görünen birini gözüme kestirdim elimde kart attım masaya ya dedim bunun mevduat hesabında bloke var,4 oldu geliyorum şubeye kalkmadı kim halledicek bunu
adam gördü beni sinirli :p
dedi alt kata inin,orda personel harici girilmez yazan bi oda var,oraya girin bilmem ne hanım var blokelerle o ilgileniyor.
nese ben indim alt kata,ilk masasına gittiğim o bilmem ne hanım çıktı şansıma verdim
kartı,durumu özetledim,aldı baktı ordan bişeylere e dedi sizin hesabınız eskişehir şubesinden evet dedim aynen öyle,e dedi biz yapamayız
ay dedim hepinizn aq
e dedim müşteri hizmetlerini aradım şubeye gidin diğer şubeyle bağlantıya geçsinler kalkar dediler,dedim,sonra gittim bizim ordaki şubeye o kız arıcam kaldırcaklar bloke yi dedi,dedim.
yok dedi olmaz öyle,ben size eskişehirdeki şube nin telefonunu vericem arayın orayı siz.
ei dedim el mahkum tabe aldım numarayı,yandaki büfeye gittim aradım.
iğrenççç ötesi bi müzik koymuşlar bide beklerken çalıp duruyo
bekledim bekledim biri açtı telefonu sonunda
dedm böle böle bloke var bende
"aa dedi yanlış aradınız ben blokelerle ilgilenmiyorum tekrar arayın şu kodu girin direk arkadaşa bağlancaksınız"
-telekomla ortak çalışıyo bunlar kesin-
nese kapadım yeniden aradım ben girdim kodu falan bekledim biraz
bi hatun açtı telefonu,
dedim böle böle bloke
"bi saniye" dedi
başka bi hatun açtı bu sefer
ona da dedim bööle bööle
"bi saniye" dedi
haydee başka bi hatun açtı
ya sabır çekiyom tabe ben
gene dedim bööle bööle bloke falan
"bi saniye" dedi
bu sefer bi adam çıktı
aaa dedim sizde bi saniye demiceksiniz dimi
adam kaldı tabe bi an "buyrun" dedi "nasıl yardımcı olabilirim?"
dedim bööle bööle bloke var kartımda kalksın istiyom param var çekemiyom ühüü
bide dedim nollurrr siz halledin artık
sonra bişeyler zırvaladı yok onların şubeden açtırmamışım hesabı falan
yaa dedim bööle bööle oldu yukarda anlattıklarımı özetledim
"tamam" dedi
ne tamam dedim
"kaldırdım blokeyi" dedi
teeyy teeyyy dedim :D
teşekkür ettim kendilerine hemencik o şaşkınlıkla sonra gittim çektim parayı :D
süper oldu gerçi 5 ye ta le telefon parası verdim büfeye
içime oturdu wallahi yeminlen yaa

nese blog sonra staja gittim ben,geçen hafta ekmiştim gitmemiştim ya,
cici öğretmenlik yapam dedim kızanlara,allaaamm accık muhabbet ettim ya dersin başında yok anacım susmuyolar,bağırıyom 2dk sonra konuşmaya başlıyolar,birini bi tuttum yakasından,az kalsın tekme atıcaktım zor tuttum kendimi,nasıl sinir oldum anlatamam dua etsinler sadece stajyerim orda yoksa gebertiverirdim hepsini allaan uyuzları nolcak.
nese çıktım teneffüse falan,sonracığıma girdim 2.derse ,
böööle içime şeytan kaçmış gibi baka baka hiç konuşmadım.
şeytansı parlayan gözlerimi diktim her şımaranın üstüne.
inanmazsın blog bırak ses çıkarmayı,gürültü yapmayı;kıpırdayamadılar bile
ohhh bee dedim yaa sonra 2.dersi şeytansı bakan gözlerimin yardımıyla sessiz,sakin ve yoğun bir derse katılımla bitirdim 10 dakika erken:)
neden 10 dk erken çünkü 5 arabasına yetişmem lazım benim ee okuldan durağa gidene kadar 15 dk falan geçiyor ya ucu ucuna yetişiyorum bakınız eski yol maceraları :p ya da kaçırıyorum :D daa doğrusu beni almadan kaçıyolar :p

nese bu sefer yetiştim "ohh be" dedim sonunda iyi bişey oldu. bindim bi güzel oturdum falan.öne oturcaktım ben,ayırtmışlar önü oturamadım.
neyse geçtim arka koltuğa oturdum,bikaç yolcu daha aldı şehir merkezinde.sonracığıma tıp fakültesinde durdu,arabada 3 kişilik boş yer var ve arabaya 5 kişi aldı öküzler!
yanlış duymadın 5 kişiii!!! bide demesinlermi arkayı 4leyin,sen zayıfsın geç arkaya
ben naptım blog çıngar çıkardım tabii ki
ama aq benden başka sesini çıkaran yok
nasıl insanlar bunlar anlamadım yaa ben koyun sürüsü gibi ne desen yapıyolar
offf bak gene sinirlerim zıpladı ya ben hem para vercem ki küçük ve rahat arabalar diye
normal otobüslerden pahalı bunlar bi de üstüne üstlük 3 kişilik yerde 4 kişi oturcam
olduu canım başka derdiniz varmıydı? dedim ama sonuç değiştimi maaleseff hayır...
evet o kadar laf etmeme rağmen paşa paşa 4 kişi oturduk yolun yarısına kadar
söylendim durdum anca ama nafile...
nese allahtan yarı yolda inenler oldu da 3 kişilik yerde 3 kişi oturduk
haftaya çarşamba giderken ben gene şikayet edicem bunları ama benden başka şikayet eden olmayacağı için bu devran böyle gider...
yolcu kapasitesi 7 kişi olan araba 11 kişiyi alır götürür üst üste kimse de ağzını açıp bişey demez.. benim gibi bi iki tane çaçaroz çıkar arada ama bi işe yaramaz...
gerçi artık bırakmıyolar beni (: büyük patrona şikayet ettiğimden beri :p
ama blog bi daha böyle bi yolculuk bana denk gelirse atıcam bi arkadaşıma mesaj,dicem ara polisi şikayet et durdursunlar yolda kessinler cezayı kendilerine gelirler belki şirket olarak o zaman 20-30 milyon kar yapıcam diye kol gibi cezayı ödediklerinde...

ps.bu yazı perşembe gecesi yazılmış olup,olaylar perşembe günü yaşanmıştır...

ps.2: iş bankası ve parmak turizm çalışanlarını şiddetle kınıyorum.

ps3:sakin sakin yolculuklar yapmak istiyorum bende ara sıra...

8 yorum:

Esrik Öfke dedi ki...

Umarım başına gelmez diycem ama çok zevkli bunları okumak:))

Ne yapsak ki?

kırmızılı dedi ki...

:)
zaten kesin gelir başıma bişeyler,lise hazırlıktan beri sürekli yolculuk yaparım,sürekli birşeyler olur :)
kaderim bu benim.

kelebekmisali dedi ki...

sende bişeyler var kesin her yolculuk olaylı oluyo.. ama benim favorim balıkesir yolunda hapsaneden yeni çıkmış adamla olan yolculuktur. tek geçerim:))))

bu arada parmak turizm ne yaaa..başka isim mi bulamamışlar:)

kırmızılı dedi ki...

ahhahah
doğru ya bak aklıma geldi şimdi :D
allaam uzun yolda bi daa beter böle actionlar :D

bu arada adı parmak tur değil bebeemm :D
nickname yaptm :p

RoNaLDiNHo dedi ki...

bi daha ki yolculuğun ne zaman haber ver de bende gelecem... Ben bü tür aksiyonlara bayılırım...Söz mü =]

kırmızılı dedi ki...

çarşamba gidiyorum (:

RoNaLDiNHo dedi ki...

Yolculuk nereye acaba nasıl bi bir yol macerasımolacak :)

_zAhİr_ dedi ki...

:):) offf o telefonda bankacıyla konuşmak kadar kasıntı bir durum daha olamaz...bir de adamlar biliyorlar insanları ne kadar sinirlendirdiklerini,konuşmaya başlamadan önce 'bu konuşma kayda alınıyor' gibi bir anons yapıyorlar...içimizden sövüyoruz biz de :)