10.1.09

Bye Bye Türkiyem


Hayat devam ediyor hep blog
bak iyileştim ben de gezmeye devam ediyorum :p
Misal yarın arog a gidicez,insanlar 10 gündür beni bekliyor ya sinemaya gitmek için :D
Ne değerli bi varlığım blog sen düşün :p
gerçi arog için şöölee böölee diyolar ama yorumlara aldanmadan gidip kendim izlemeye karar verdim,nasıl olsa benim bi bilet paramla-ki 6 yl gibi cüzi bi miktar- cem yılmaz ne zengin olur ne batar :p
İyileştim aslında ben ama 10 gündür yatmanın verdiği mayışıklık hâlâ geçmedi.
En geç salı akşamı bitirmem gereken 11 adet rapor var ve ben başlamadım bile...
Yarın içinde planlar hazır puff....
Gerçi yarın gece çıkıcam gündüz otursam yazsam birkaç tane süper olacak.
Neyse...
Bu gece Haber Türk tv de Kısa Devre adlı bir program var onu izledim sayın Prof.Dr. Oktay Sinanoğlu konuktu,adama bir kez daha hayran oldum...Gelelim bunu neden yazdığıma Cem Mumcu sunuculardan biri bu programda bi ara konu kürtçe eğitime geldi beyefendi bunu savunuyor,türkçe bilmeyenler varmış kürtçe eğitimi hakediyorlarmış falan filan nasıl sinir oldum anlatamam ya.Kürtçe eğitimmiş nasıl olcakmış bu,ne yani orda özerk bi devlet kurup hepsine ilkokuldan itibaren tüm dersleri kürtçemi öğretecek bu devlet,bu da demek olur ki kürtçe eğitim yapan üniversitelermi açıcaz biz şimdi bu dersleri vermesi için...Gerçi eminim arkalarındaki Amerika buna da bir çözüm üretmiştir bu devleti bölmek için.Kerkük teki kürt okullarında kürtçe,türk okullarında ingilizce eğitim verilmesini sağladığına göre...
Bu nasıl bir körlüktür anlamıyorum blog.
Kimse yanlış anlamasın kürt düşmanı falan değilim ama bu olanları mantığım almıyor benim.Pilli cadı nın bi yazısı vardı Almanya'da bilmem kaç milyon türk yaşıyor ama burda türkçe eğitim verilmiyor diye.Bir ülke de yaşıyorsan o ülkenin resmi dilini kullanırsın,dilbilim dersinde ben böyle gördüm ve bu dünyanın tüm ülkelerinde böyledir.Amerika da her ulustan insan yaşıyor,hepsinin çoğunlukta olduğu bölgeler var ne yani Çinlilerin çoğunlukta olduğu yerlerde Çincemi eğitim okullarda?
Gelgelelim Kürtlerin hiçbir zaman devleti olmadı,hiçbir yerde kürtçe diye bir dil geçmez...
Benim ninelerim,dedelerim pomakça konuşurmuş zamanında buraya geldiklerinde ama sonra biz ay bu dili öğrenelim de,pomakça konuşalım da demedikki...
Blog sana yazarken bu konulara değinmek istemezdim ama bu gece gerçekten sinirlendim yine zaten memleketin nereye gittiği belli değil trt bile kürtçe yayın yapmaya başladı...
Kim dur diyecek bu gidişe bilmiyorum...
Endişeleniyorum....

iyi geceler....

2 yorum:

kelebekmisali dedi ki...

bu konu aklıma geldikçe sinirlerim tepeme çıkıyo.
sen bu ülkenin ekmeğini yiyip suyunu içiyorsan, hasta olunca devlet hastanesine gidip tedavi oluyorsan, emekli maaşını alıyor senin benm vergilerimle yapılan yatırımlardan faydalanıp hala da kendi ülkemi kurcam efendime söyliyim kendi dilmimle eğitim istiyorum diyorsan buna yemek yediğin çanağa sıçmak derim.herkes haddini bilsin..!
ne kör bi milletiz ki bunlara göz yumuyor bunca taviz veriyoruz.

bütün bunların çıkış noktası başımızdakilere de bikaç sey söylemek isterim ama malum ergenekon..sabaha alırlar içeri valla:))))

RoNaLDiNHo dedi ki...

Arogu ben çok begendim ince espiriler war 10 numara olmuş..,

Kürtçe diyince cinlerim tepeme çıkıyo benimde.. Bu yönetim değişmezse eğer 10 yıla kalmaz Türkiyeyi bölecekler. demedi demeyin :-] Allah bin belasını versin böle işleri başımıza açanın.