25.1.09

ev hâli

anneyle baba kavga eder oturma odasında
kız evlatta anne sinirlenince bayıldığından merak edip ziyarete gider
nolur?
(dialog değiştirilmeden yazılmıştır)

anne: ne geldinn!!!bi sen noksandın..
kız: şeyy...kolonya getiricektim...
anne: şimdi git,yarım saate bayılcam o zaman getirirsin!!!
kız: peki...
der ve dumur olup gider.

yarım saat sonra anne ve baba gayet normal,kavga etmemiş gibi
kardeşini almaya gidiyoruz terminale,gelecek misin demek için kızı odasında ziyaret ederler...

kız bir kez daha evliliğin nasıl birşey olduğuna anlam veremez...

20 yorum:

gribulut dedi ki...

çok tatlı diyologlar :)

Böcek dedi ki...

yine bunlar evet güzelmiş..
bizim evi anlatmama gerek kalmadı sanırım şu yorumdan sonra:Pp
ve hala gülebiliyorum ben:D

_zAhİr_ dedi ki...

böyle durumlarda yanına gidince annem bütün sinirini benden çıkarır :)

Batuhan Doğu Alkaya dedi ki...

:)
klasiklerden..zira düşünüyorumda yıllar boyu bir yastıkta aynı insanlar uyumak ...

zamanla kavga etmeli ufak ufak..
küsmeli çocukça..

yoksa barışmaların tadı olmaz..
evliliğin tadı kalmaz :)

Pilli-Cadi dedi ki...

evlilik garip bisey kirmizilim haklisin.
ama dua et ki bayilmamis ehiehiehiehiehi:D:D

babegazelle dedi ki...

al benden de o kadar benimkiler de aynı çemkirişmedikleri bi gün yok evlilik boktan bişi gaba yaaa :S

kırmızılı dedi ki...

gri bulut

ya ya sorma çok tatlıydı o anda da gerçekten :)

kırmızılı dedi ki...

böcek

ben de gülüyorum ama sonra dan düşününce :) o anlarda pek gülmek mümkün değil gibi sanki

kırmızılı dedi ki...

zahir

benimki her halükarda sinirini benden çıkaracak bi potansiyele sahip walla :D

kırmızılı dedi ki...

batuhan doğu alkaya

walla kavga etsinler,
barışsınlar,naparsalar yapsınlar ama çocukları etkilemesin bende anne babalar.

bu konu da çocuklar duymasın daki mutfaakkk deyip gitmeleri taraftarıyım :)

kırmızılı dedi ki...

pilli cadumm

bayılınca bazen benim gücüm yetmiyo walla ayıltmaya :D
babama talim oluyoz gene
hahaha

kırmızılı dedi ki...

babegazelle

walla evlilik aslında boktanmış ama güzel yanları da varmış...
annem öyle diyo...

bi koca bulabilirsek denicez görcez bebeem :D

katre_wınscare dedi ki...

ehehehehh harıka nan :):):) bızımkılerde ööle ha bırbırlerını yerler 5 dakkA soora hıc bişi olmamış gıbı davranırlar allam allaam :D:D

RoNaLDiNHo dedi ki...

aralarına girme yoksa kötü sen olursun :D demedi deme :D

Esrik Öfke dedi ki...

Dialog muhteşemdi:))

eturker dedi ki...

Çocukların "ben evlenmicem işte" demesini boşa görmemek lazım.

kırmızılı dedi ki...

katre-winscare

walla olmaz böyle saçmalık :)
ya paşa paşa otursunlar,ya da kavga edince küssünler faalan canım :)

kırmızılı dedi ki...

esrik öfke

bebeem daa neleri var bi bilsen :)

kırmızılı dedi ki...

eturker

walla ben diyorum-suçlu oluyorum :D

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho

zate yedim lafı oturdum oturma organlarımın üstüne :)