14.1.09

hayır...



Hayır,hiç özlemedim seni
Üşümüyorum ki ben…
Öyle bi an içim titredi
Yalnız değilim
Sensizlik yalnızlık demek değil
İyiyim böyle
Geceleri karanlıktan korkmuyorum artık
Alıştım yalnız uyumaya
Hayır,hayır ağlamıyorum
Öyle bi an sesim titredi sadece
Anılar geçmişin gölgeleridir
Gölgeler varken gelecek aydınlık olamaz
Bıraktım anıları geçmişte
Düşünmüyorum artık seni
Bizi
Hayır,hiç düşünmüyorum
Gece uyumadan önce de
Sabah uyanınca da
Gün batarken de
Hiç düşünmüyorum artık seni
Büyümeden yaşlanmış bir çocuğum ben
Olur yani hani
Çocuklar vardır
Bir de en sevdikleri oyuncakları
Çocuklar büyümezler de
Kardeşleri olur küçücük
Alır büyükler o oyuncağı
Küçük olana verirler
Öyle bir şey di benim için gidişin
Gittin
Yaşlandım belki biraz
Alıştım
Sensiz de yapabiliyorum
Hayır,hayır
Hiç özlemiyorum…

9 yorum:

aerodinamik yar dedi ki...

özlüorum :((((

kırmızılı dedi ki...

ben kendimi kandırmayı tercih ediyorum...

RoNaLDiNHo dedi ki...

Özlüyorum ama boşuna kendimi avutuyorum bazen =[

perikizi dedi ki...

gün doğduduğunda da özlemiyorum ..

purkua dedi ki...

çok güzel olmuş kırmızılı...
ben de bilemiyorum ki, kendimi kandırıyor muyum?
hayır...
özlüyorum ben...

Forsaken dedi ki...

özlemiyormuş gibi yapıyorum :S

Esrik Öfke dedi ki...

Zaten, özleyen "Özledim." diyemez ki:)

s_0604 dedi ki...

Çok hoş bi şiirmiş helede "Büyümeden yaşlanmış bir çocuğum ben" ve "Sensiz de yapabiliyorum/Hayır,hayır/
Hiç özlemiyorum…" bölümleri :S

_zAhİr_ dedi ki...

özlemiycem :(