2.1.09

huysuz ve hasta

grip oldum :(
2gündür yorgan döşek yatıyorum resmen yatak,yorgan ve yastıkla bütünleşmek üzereyim.
mütemadiyen yatıyorum ve uyuyorum.
bugün kahvaltı yapmak için kalktım bi ara işte o ara mim yazımı yazdım.sonra yine devirdim kendimi yattım.canım hiçbişey yemek istemiyor aynaya baktım süzülmüşüm sanki walla 2günde.bide karpuz yata yata büyür derler,herhalde karpuz misali değilmişim :)

hastayken acaip nazlı oluyorum ya istem dışı bi şekilde.
annem onu,bunu,şunu istiyor musun diyor,yok istemiyorum diyorum.
sonra da ağlamaya başlıyom,beni kimse sevmiyoo diye.
zaten bozuk olan ayarlarım,hastayken daha da bozuluyor....

bide böyle hastayken kendimi acaip yalnız hissediyorum.
zaten yalnızım gerçi genel olarak,ama hastayken acaip koyuyo.
bugün böyle keşke beni çok seven bi sevgilim olsaydı,yanımda olsaydı,bana nane limon falan kaynatsaydı,ben şapşal şapşal yatarken yanımda olsaydı elimi falan tutsaydı.
bana bebekmişim gibi baksaydı diye abuk sabuk hayaller kurdum durdum.
sonra da beni seven kimseler yok diye oturdum ağladım.
yok pardon oturamadım,yattığım yerde ağladım...

bide aklıma çok eski bir anı geldi...
keşke gelmese aslında unutsam,silinse hatıralardan...
eskişehirdeyken vize üstü ben yine böyle çok hasta olmuştum hatta şimdi olduğumdan çok çok daha ağırdı hastalık.öksürük falan vardı,ateşim vardı,griptim aynı zamanda.
bizim ev çok kalabalıktı ve ben hiçkimsenin umrunda değildim.
hasta olduğumdan çok dostum dediğim insanların benle hiç ilgilenmemesine üzülüyordum.
ve yattığım yerde sürekli ağlıyordum.
kalkıp ıhlamur yapıyordum kendime falan.
hatta bi kere ıhlamur koydum ben,kızlar da mutfakta ders çalışıyorlar.
ıhlamur kaynamış,taşmış.kapatmışlar.ve hiçbiri de bir bardağa koyup bana getirmiyor.
gidip kendim almıştım,içip içip ağlamıştım.
sonra yine aynı hafta içinde bir gece öksürük şurubum bitti saat gecenin epey ilerleyen saatleri,evden tek başıma çıktım,nöbetçi eczaneyi buldum ilacı falan aldım eve geldim.
ve o dönemde bütün arkadaşlarımdan nefret ediyordum.
ben nerdeyse zatüree olcak kadar hastaydım ve onlar ders çalışırken yanıma bile uğramıyorlardı
hayatımın hiçbir evresinde böyle olmak istemem.
arkadaşım değil tanımadığım bir insan bile olsa böyle bir durumda yardım ederdim ben ki beni tanıyan herkes bilir bunu.
neyse olanlar oldu.
o hafta o evde olan herkesle hala görüşüyorum...
o hafta içinde onlardan nefret ettiğimi hiç söylemedim.
zaten zar zor gittiğim vizelere hiç çalışmadığım için müthiş düşük notlar almıştım sıfır misali...
onlarınkiler mi?
tabii ki iyi geldi notları,e o kadar çalıştılar doğal olarak gayet hoş notlar aldılar...
ama benim bi dersimden hepsi sınıfta kaldılar,bilmiyorlar...
evet o hafta için onları hiç affetmeyeceğim ben hala dostum desemde birkaçına...
bunu asla unutabileceğimi sanmıyorum.....

7 yorum:

Pilli Cadı dedi ki...

ben de hastayken fazlasiyla hassas olurum canim.
gecmis olsun diyor ve acil sifalar diliyorum sana.

Bery dedi ki...

geçmiş olsun umarm en kısa zamanda bu durumdan kurtulursun :(

benim üniversitede iken bir arkadaşım hastalanmıştı. ev arkadşaımdı bu.. mecburen hastaneye gittik. yanında birtek ben vardım. vize haftası bitmek üzereydi. onun sınıvları bitmiş benim ise son bir tane ve en önemli sınavım kalmıştı. sınavdan bir gün önce hastaneye gitik, hastanede yatması gerektiğini söylediler. o sırada da sınavlardan sonra herkes memleketine gidecek ve parada avr cebimizde. bende de gereğindne fazla para var. (birkaç kişi borcunu ödemişt.) hastanede 2 gün kaldım yanında onun. sınavıma giremedim. vizeydi.. sadece finale girip şartlı olarak o dersten geçmiştim. dersten nasıl geçtiğim ise tem bir mucizeydi..

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Geçmiş olsun kuzumo...geleyim bir çorba yapayım mı sana :)))

kırmızılı dedi ki...

@ pilli cadı
saol tatlım,bu sefer fena oldum walla 3gün oldu kendime gelemedim...

@ bery
ben böyle durumlarda allah kolaylığını veriyor diyorum...

@ yalnızlık okulu

eveettt.tavuk suyuna çorba istiyorum :) sıcacık olsunn

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Ben de pansiyondayken dizimi incittiğimde böyle olmuştu bi' keresinde.. Ayağa bile kalkamıyordum..Yine sen şanslıymışsın..
Aç kalmıştım saatlerce.. Kimse gelmemişti..

Çok iyi anladım seni.. Geçmiş olsun :(

kırmızılı dedi ki...

canım ya :(
umarım böyle yalnız yalnız hasta olmak kimseciklerin başına gelmez...

decorative fishing net dedi ki...

It seems a little more than I need to check the information, because I was thinking: Why does not my GLOG these things!
fishing net