12.1.09

iyileştim,arog'a da gittim :)

Evet sonunda arog u izledik.
Şahsen ben beğendim güldüm de ve beğenmeyenleri anlayamadım.
Ne bekliyolardı acaba?Neyse elalem kimin umrunda ben güldüm mü güldüm :D
Filme gitmeden önce tabu oynadık biz,ama uyuz partnerim nedeniyle pek eğlenemedim...
Hatta nerdeyse ilk kez tabu oynarken eğlenemedim...
O şahısla bir daha tabu oynamamaya karar verdim,zaten eğlenceli bi insan değil,pek bi ciddi mübarek.Hasta olduğumda falan beni aradığında az kalsın kanacaktım :p
Neyse ki çok geç olmadan anladım kendisini :)
Ben gelemem vallahi kusura bakmasın :p
Gerçi ben anladım onun olayını,sürekli erkek erkeğe takılınca erkekler böyle oluyolar.
Kendi aralarında gayet bel altı geyikler döndürdüklerinden kızların yanında ciddiyete bürünüyorlar.Ben çözdüm erkek milletini ya ama bu kötü oldu :p
Şimdi hepsinin ne mal olduğunu gözünden anladığımdan böyle yalnız kovboy misali takılıyorum dişi kuzucuklarımla :D
Blogg bugün raporlarımın yazılması en beter kısımlarını yazdım :D
Pek hızlıyım maşallaahhh de bana :D
Gerçi biraz metod kitabından faydalandım ama bu iyi birşeydir sanırım,kopya yok kesinlikle Sdece ilham aldım biraz :)
Sanırım yarın akşam 11 adet raporum bitmiş ve temize çekilmiş olur.
Bir de ben raporları bilgisayarda azamıyorum,hepsini elle yazıyorum.
Aslında çok teknolojik bir birey olmama rağmen neden pc de yazamıyorum bilmiyorum.
Tamam biliyorum,blgisayarı açınca yazamıyorum rapor falan nette yapacak onca şey varken oturup rapormu yazılır canım :p
Neyse blog bu gecelik bu kadar yeter,şimdi msn de bi şahıs var susup duruyo zorla konuşturuyom,onla uğraşıcam :p

5 yorum:

RoNaLDiNHo dedi ki...

Begenmeyenlerin sorunu şu cemylmz tüm filmleri izlememiş kişiler. Yapılan ince espirileri anlamıyorlar. Cmylmz takip eden kişiler memnun.. Neymiş muro bundan daha iyiymiş alakası yok cmylmz tartışılmaz sadece izlenir.. Raporlar için kolay gelsin sanaa..

kırmızılı dedi ki...

valla muro yu izlemedim ama arog u çok beğendim,biz çok eğlendik,espirilerde yerli yerindeydi gayet :)
raporlar da hayatımın bir parçası adımı söyleyenin aklına rapor geliyo artık o derece bütünleştik :D

RoNaLDiNHo dedi ki...

Fişkiye olayını nasıl buldun. Sende fişkiye yapmak istersen haberim olsun ortak kuralım =]

kırmızılı dedi ki...

ben yaptırıcam bizim bahçeye medeniyeti getiricem :D

RoNaLDiNHo dedi ki...

ewet medeniyeti getirelim ama öle tek başına yapma birlite ortaklaşa yapalım.. Sol tarafı senin sağ tarafı benim olur anlaştık =]