23.1.09

kaşarlaşmış ruhlar kulübü

bazı insanlar vardır -genelde kızlar-
her sevgililerini çok severler,
her ayrılıkta çok üzülürler
acı çekerler
böyle bunalıma falan girerler,anti depresan kullananlarını tanıdım,psikoloğa gidenlerini tanıdım,
ağlayıp zırlayanlar,uyuyamayanlar,unutamayanlar,kendinden vazgeçenler,yalvaranlar...

evet bunu çoğu insan hayatında bir kez yaşar,yaşayabilir de normaldir.
bende yaşadım.
ama yukarıda yazdıklarımın hepsini bi kere de aynı insan için yaşadım...

sonra
hiç kimse için öyle üzülmedim,hiç kimseyi öyle sevmedim.
sevdim belki ama kimsenin ardından öyle üzülmedim.
büyük konuşmayım ama üzülmem de sanırım artık...

neden bu yazıyı yazmak geldi aklıma...
çok yakın bi arkadaşım 2 gün önce sevgilisinden ayrıldı ve hiç üzülmüyor.
tabii 2 gündür ben edirne de yanındaydım bunun da etkisi var tabii :p
neyse biz dün gece konuşuyorduk öyle neden üzülmüyoruz artık falan diye
hani birçok arkadaşımız farklı insanlar için üzülüp üzülüp duruyor
eee dedik o zaman sorun bizde
nedir bu sorun?
bizim ruhumuz kaşarlaşmış :D
üzülemiyoz artık...
benim sarı çıyanın dediği gibi
yaşanan herşeyi güzel birer anı olarak bırakıyoruz...

çünkü üzülmenin,ağlamanın,bitmesin gitme demenin,uykusuz geçen gecelerin,
anti depresanların,içip içip sarhoş olmanın....vb...
hiç ama hiç anlamı yok artık biliyoruz...

üzülürken hepimiz yalnızız zaten
yanımızda dostlarımız olur,bizi anlarlar,paylaşırlar
ama kimse bizim gibi üzülemez...

bizde kimse gibi üzülemeyiz...

ben bunu anladım uzun zaman önce...
yanımda ki beni çok seven insanlar
ben uyuycam deyip yatağıma yatıp sessizce ağlarken
onlar diğer oda da geyik yapıp gülerken...

bunu yadırgamıyorum,yanlış anlaşılmasın
ben de yapmışımdır mutlaka
yanım da birisi üzülürken
ben umarsızca gülümsemişimdir...

insanız nihayetinde,bireyiz,tekiz başından beri olmasa da bu hayatın sonuna kadar...

neyse kaşarlanmış ruhlar kulübünün bi üyesi olmaktan onur duyuyorum :D
çünkü bu hayat benim
bana bir kez verilmiş bir şans
ve her giden için ya da her gittiğim de üzülürsem
ben ben olmaktan çıkarım
depresif,monoton,buğulu gözlü,üzgün bir gülümseyişi olan
-belki-zavallı bir kız olurum

ama olmayacağım :)
çünkü her aynaya baktığım da kendime gülümsemeyi borç biliyorum ;)



22 yorum:

mor büyü dedi ki...

Bu kulübe girme zamanım benimde geldi (:
Hepsini yaşadım acının en büyüğünü kendimce tattım ama sadece bir kişi için.Şimdi ne kimseyi onun yerine koyabiliyorum nede onu sevdiğim gibi bir başkasını sevebiliyorum.Ama hiç kimsede onun beni yaraladığı gibi yaralayamıyor.Alıştım işte acıya bile gülümsemeye...

aerodinamik yar dedi ki...

bende bu kulübe ışık hızıyla girmek isteridm ama eşşşşşek gibi duygusalım yaa.. her bişeye körü körüne de bağlanıorum.. sanki ondan önce yoktum.. çok kızıorum kendime ama her seferinde aynı haltlardayım..alışılmıorr bee.. :(

SIFIRDAN BAŞLAMAK dedi ki...

Üye kayıtları umarım bitmemiştir...listeye bende adımı yazdırmak isteriö :))

RoNaLDiNHo dedi ki...

Ben o kulbün tek erkek misafiriydim... Ama kurtuldum o kulupten psikolojim gerçekten bozulmuştu ama şuan çok iyiyim.... Kulübe girenlere tavsiye bi an önce çıkın ordan :D

gribulut dedi ki...

gülmek için mutlu olmayı beklersen tebessüm edemeden ölürsün. :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

Gülmek hayata atılmış en büyük çelmedir mutsuz anlara inat...

Nazli Bakht dedi ki...

benimde ruhum kasarlassa keske!

Evren dedi ki...

Ne sevmeler aynı yerde olur ne de acının bıraktığı izler...

Ruyayla dedi ki...

Herkes için ağlamak saçma geliyor bana... Birine aşık olurlar ya da olduklarını sanırlar ayrılık saati geldiğinde ölürüm öldürürüm yok yaa bunlar kesinlikle bana göre değil sanırım bendimde ruhum kaşarlaştı... Bilmiyorum belki de giden genelde ben olduğum içindir bu ruh hali...

_zAhİr_ dedi ki...

Datluumm klübe hangi günler uğruyorsun ? neden hiç karşılaşmıyoruz?yıllardır üyeyim ben :):):)

kelebekmisali dedi ki...

ewt her gidenin ardından üzüldüm ağladım... ama zaten "gitmek" başlı başına üzüntü verici birşey değil midir..
kendimi gözlemliyorum.. ilk aşkım için 2 yıl üzüldüm ara ara ağladım. sonraki için 1 ay sonraki için 15 gün ve sonuncu için sadece 1 hafta:)bi düşüş var kaşarlanıo muyum ne:))))

kırmızılı dedi ki...

@mor büyü

bende senin gibi,acıların en fazlasını en büyüğünü tek bir kişi için çektim sonra ne öyle sevdim ne de acı çektim.aklıma düşer bazen hala-3yıl geçmesine rağmen aradan-içimde bi sızı olur ama öyle değil eskisi gibi değil...
ruhlarımız büyüyor iyi ki...

kırmızılı dedi ki...

aerodinamik yarim

walla böyle yaşamak insan bana daha kolay :)
kulübümüze bekleriz efendim en yakın zamanda ;)

kırmızılı dedi ki...

@sıfırdan başlamak

hay hay bekleriz efendim her zaman :)
kayıt oldun bile sen ;)

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho

kulübün amacı gidenlerin ardından acı çekmeden iyi olmak canım :)
üyelerimizi kışkırtma lütfeen

kırmızılı dedi ki...

gri bulut

aynen katılıyorum sana :)

kırmızılı dedi ki...

yalnızlık okulu

böyle güzel bi cümleyi benim sayfamda paylaştığın için teşekkürler canım...

kırmızılı dedi ki...

evren

büyümek öyle bişey işte,izlerin nerde olduğunu bile unutabilmek...

kırmızılı dedi ki...

nazlı bakht

dene dene oluyo :)

kırmızılı dedi ki...

rüyayla

aslında haklısın bende genelde giden taraf olduğum için belki ruhum kaşarlaştı,yada ruhum kaşarlaştığı için giden tarafım..

kırmızılı dedi ki...

zahirrr

yavrım karşılaşırıs elbet :)

kırmızılı dedi ki...

kelebek misalim

sen aynen devam edersin değişeceğini sanmıyom :)
acıya programlı bünyen :)