28.1.09

kafasına takılmışş

canım arkadaşım kelebek misali nden gecenin bi yarısından sonra gelen mesajlar:

"ya 1.sınıfta benim yurtta bi oda arkadaşım vardı,ayşe.onun soyadı neydi?
kafama takıldı..."

içimden geçen cevap,aq ben ne bilicem senin oda arkadaşının soyadını :)

ama iç sesime kulak vermeden,gece yarısı bunun diğer oda arkadaşına sorarak edindiğim bilgiyi bir küfür eşliğinde gönderirim...


"kırmızılım yaa,hani sizin liseden bi arkadaşınız vardı,şişko bişey,telefonda sapıklarla sapık sapık konuşuyodu,onun adı neydi?"

tabe hemen yolladım hatunun adını
daa

e be yavrum sanane benim lise arkadaşımdan :D
tanımazsın etmezsin bişe yapmazsın

gecenin 2 sinde neden kafana takılır,anlamam ki :)

bide geçen gün amelie filmindeki kızı tarif ederek kızın adını soruyo :)

ya canım benim eğitim psikolojisi sor bana,
vygotsky sor,bruner sor,skinner sor,

approach ların türkçelerini sor,
ne bilem karlofça antlaşmasının önemini sor,

küçük kaynarca antlaşması kaç yılında yapılmış onu sor,
sonra dağlar kıyıya dik uzanınca ne değişir falan onu sor,
ölçme değerlendirme sor,
pavlovun köpeği değil de kedisi olsa sonuç değişir miydi onu sor,

yane kafana bunlar takılsın :)

nese abtürük sabtürük sorularına rağmen i love you very much :)
muaahhh



14 yorum:

böcük dedi ki...

kırmızılı kırmızılı aklıma takıldı da pavlovun köpeği değil de kedisi olsa sonuç değişir miydi :Pp

babegazelle dedi ki...

bilirim bebem benim de isim hafıza iidir millet de hep bana aynı muameleyi yapr :D

kırmızılı dedi ki...

@ böcük

puhahha :D
cümle bi anda çıktı ağzımdan yane elimden yazdığıma göre :)
bence değişirdiii
kediler öyle deneye falan gelemez :D
doğalarında yok anacımm

kırmızılı dedi ki...

babegazelle

yaw benim de isim hafızam iyi sayılır.
ama soyisim hafızam için aynı şeyi söyleyemicem :)

Forsaken dedi ki...

Benim hafızam işine geldiği zamanlarda iyi çalışır, işine gelmezse balığa döner :D

kelebekmisali dedi ki...

yaaa ne yapiim aklıma takılıo.neden aklıma bu kadar gereksiz şeyler takılıo onu inan bilmiyorum..dua et aklıma gelen herşeyi sormuyorum:))

pişman değilim.kafama takılanlarla gece yarıları eylemlerime devam edicem:P

kırmızılı dedi ki...

forsaken

o da ei tabe :D
ben de gereksiz ne kadar şey varsa unutmam :D
testing ders notlarımı unutabilirim ama :p

kırmızılı dedi ki...

kelebek misali

aşkımmm:D
uyandır da sor beni,nema problema :)

aklına gelen herşeyi sor,7/24
hatta 52/365 burdaym ben :D

kelebekmisali dedi ki...

benim kafama takılan şey mutlaka olur.. bedava msjın da var oh oh sabahlar olmasın:))

kırmızılı dedi ki...

senin için aldım yavrum 5000 msj :D
bak tcellileri telsimcileri gözden çıkardım :D

RoNaLDiNHo dedi ki...

Kırmızılı kırmızılı bende bişi sormak istiyom Kafama takıldıda :D Nese aklıma gelince sorcam unuttum ama gecenin bi yarısında soracam :D?

Sahi ayşenin soyadı neydi :D heheheh

katre_wınscare dedi ki...

ahahahhah :D:D harıka yaww kırmızılı pekı neden kırmızılı :D:D

Esrik Öfke dedi ki...

İnsanın kafasına takılırsa uyuyamıyor yaw:)) O kadar da kızma arkadaşına:))

kırmızılı dedi ki...

yok ya kızmıyom :D
dalga geçiyom daha ziyade :p