14.1.09

kanka???


blog sen bilmezsin ama kanka ayaa göt ayaa
bizim burda böyle derler :D


kankam kankam diyen tiplerden biri mutlaka diğerinden hoşlanıyordur.
gözlem ve deneyimlerle bu sonuca vardım şahsen :D
ben şahsen hiç kimseye kankam demem
yane tek bi kişi var kankam dediğim
ama o kadar geç tanışmış olmasaydık
kankam değil sevgülüm olurdu :D

zate oralardaki herkes bizi sevgili sanıyodu
ama benim istanbulda onun kırklareli de bi sevgülüsü vardı o zamanlar
gerçi 2side sorunlu ilişkilerdi sonra o beni gaza getirdi ben terkettim
ben onu gaza getirdim o terketti falan,
sonra ben temelli eve döndüm :)
bi daha da eskişehire gitmedim :p

şimdi nerden aklına geldi dersen blog,
biz msn de konuşuyoduk ta çok özlemişim onu farkettim :)
ama yanlış anlaşılmasın artık art niyetlerimiz yok :D
tamamen dostane konuşmalar,okul-dersler falan
bide uyuz bi kız arkadaşı var onun falan filan işte.


neyse blog ben bi kaç örnek daha vermek istiyorum :D

benim bi arkadaşım var burda,bu şahsın 4 yıldır falan devam eden bi ilişkisi vardı,hatta çocuk bunun için kaç senelik sevgilisini terketmişti.neyse bu kızın bide kankası var ama çocuk buna aşık ama bunlar kanka aşaa kanka yukarı,sevgilisinden çok bunla konuşuyo,görüşüyo,mesajlaşıyo falan.sonra nolduuuu.kız sevgilisini terkettiii
kanka oldu aşkım canım cicim :D


ben diyom sana blog kanka ayaa göt ayaa
yemezlerrr :D



17 yorum:

Bery dedi ki...

"kanka ayaa göt aya" ahahaha :D çok güldüm gece gece.. :D vala şimdilerde bi kız var böle nerdeyse kanka olma modunda hazır bekliyor gibidyiz. bunun sevgiliside var :D bana asılmasın sonra :P

birde kankanın olması kadar güzel birşey yok. herkesede kanka deneyiniz efenim :D

"kanka oldu aşkım canım cicim :D" burasıda güzel olmuş.. sonrada aşım cicime dönmüşler :D

bu arada blog için msn adlım geçen gün mecburiyetten. senide ekledim kabul edersin

kevin meloy dedi ki...

kanka lafı kötü emeller için kullanılır genelde. sadece aşık olmak değil; bir kızdan hoşlanıyorsan onun en yakın arkadaşına da kanka der sevgisini kazanırsın. bu da akıllarda buluna. selametle ;)

RoNaLDiNHo dedi ki...

Walla bana da kanka diye çok takılırlar ya artık dediğini dikkate alacam özellikle kızların kanka demesini araştıracam =] Kötü emellerine alet olamam kimsenin :)

kutup zencisi dedi ki...

işin içine KAN KArışmışsa her an her şey olabilir derim ben :)

aerodinamik yar dedi ki...

kankaa aşkınaaa!!!!! :):) ben mööğendislik fağüüültesindee halen ısrarla öğrenci modumdan çıkamamaktayım ve iki ton kankam var.. yandığımın resmi desene dostumm :)

Sena dedi ki...

kanka aşkı bambaşkadır

Sena dedi ki...

kanka aşkı bambaşkadır,benim hiç kankam olmadı yaaaaa

Hiçkimse dedi ki...

Kanka olan erkek : Kız olan kankasından hoşlanan ama duygularını açmaya götü yemeyen profil.

Kanka olan kadın : Erkek olanı çekici bulmamasına rağmen, ne olur ne olmaz diye elinde tuttuğun farkında olan profil.

Mesele basit ve net. Güzek gözlem. Tebrik...

kelebekmisali dedi ki...

you are absolutely right:)tecrübeyle sabittir..

kırmızılı dedi ki...

bery
kanka modu başka kankam canım cicim başka :D
kankam benim bee bitanem demeye başlarsa risk altındasın bilgilerine :)

kevin
sana katılıyorum tamamen :D
o da kankalığı alet etmenin değişik bir yöntemidir:-)

ronaldinho
dikkat et anacım sen :D

kırmızılı dedi ki...

kutup zencisi
haklısın diyorum :) kana bulaşmamak lazım :p

aeorodinamik yariimm
dikkat et anam sen mühendislik fakültesi zate riskli ortamdır :D

kırmızılı dedi ki...

sena
kanımca kankalık aşka dönüşebilen birşey kızlar ve erkekler arasında :D
bunun hakkında kapsamlı bir araştırma ve röportaj yapabilirim :p

kırmızılı dedi ki...

hiçkimse
duüşüncelerimi
özetlemişsin 2cümleyle
teşekkür ederim :)

kırmızılı dedi ki...

kelebeemm misaliimm
senin kankalık hikayelerinide yazardım ama başka bir sefere artık kısmetse :D

Esrik Öfke dedi ki...

Valla haklısın diycem de olmuyo. Zira hayatımın yaklaşık 12 yılı ortamda ki tek kız olarak geçince kankalar mecburen oluyo.

Hepsi bana aşık mıydı? Sanmam, ama bir çoğu mu? Evet.

Haaa, ben mi? Ego tavan, o kadar:))

babegazelle dedi ki...

tabikine genel kuarldır ulan yanarım yanarım kasıp tavlamaya uraştıklarım tava gelmezler naber lan göt diye ensesine vurduum adamlar sonradan mıyır mıyır yanaşırlar çivisi çıkmış bu işlerin peeeeh :)

cesetizleri dedi ki...

kanka ayağı göt ayağıdır. ben de hep derim ;) blogta da yazmıştım bir iki yazıda. :)