13.1.09

kırmızı nağmeler-3

blogg yine 4 ayak üstüne düştüm :D
miyaavvvv :p

bilindiği üzere bu geceye bitirmem gereken 7 adet raporum vardı,
öğlen de staj hocamı aradım,hocam dedim ders anlatmıcaksak ben perşembe gelsem olur mu bildiğiniz üzere diğer okuldaki staj perşembe günü.
sayın hocam da - arkamdan kırık demiş ama olsun boğaziçi mezunu kendisi sayın sıfatını hakediyor :p-
yarın zaten sınav yapıcaz olur dedi :D
büyüksün hoca dedim,tüm gıcıklıklarına rağmen :)

aslında bugün bitirsem tabii daha iyi olur du ama walla hiç canım istemiyo ya blog...
bi de yeni bi kitaba başladım acaip sardı sanırım akşama kadar bitiririm,
gece de canım ailem izlerken 4 tane kadar rapor yazarım :D

evet blog dizi izlerken bana rapor yazma ilhamı geliyo
rapor yazarken de şiir yazma ilhamı geliyo
sonra ben rapor yerine şiir yazan blogger oluyorum falan filan :)

ya bide benim cedric in hocası raporluymuş 2 gündür okula gitmiyor,
asıl korkunç olan yarın da okula gitmeyecek.
deli ediyo beni yaw.
ablaa süt istiyomm
ablaa karnım acıktııı
ablaa elmaa istiyoom
ablaa nescafee istiyoomm
ablaa patlamış mısır istiyomm
ablaa bisküvii istiyoommm
............
örnekler arttırılarak çoğaltılabilir :p
resmen evin külkedisi yaptı beni kızan yaa
bide dalga geçiyo yüzsüz yüzsüz sen benim hizmetçimsin zuhahha
şeklinde..
allaam şeytan diyo çarp 2 tane otursun köşeye ama
kıyamıyom
kıydığım zaman da annemle babama ispitliyo
bide azar yiyom biz size küçükken vuruyomuyduk falan diye
ama ben böyle bi çocuk değildim ki yaw
geçen günde gelmiş ben tek erkeğim evde ki
bu evin prensiyim falan diyo
sieee dedim
annem de azarladı bunu sen ne diyorsun olur mu öyle şey falan diye
ne sanıyosa kendini mübarek
tamam en küçük diye biraz üstüne düştük hepimiz ama kimse sen prenssin sen o sun şusun busun demedi ki buna allla alla yaaa
aslan burcu işte
dediği herşey olsun istiyor
sanki dünya onun çevresinde dönüyor
bide bişey istediği zaman hemen yapıvercez paşama
biraz sonra deyince kıyametleri koparıyo
hoş ben pek tınmıyom ama kafam şişiyo işte anca başka bişey olduğu yok
neyse blog lafı fazla uzattım :D
şimdi gidip mısır patlatıcam
efendim cedric in isteği üzerine :)
muucckkkkk

8 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

böyle abla dostlar başına :)

Bery dedi ki...

severim ben öyle ablayı :D cedric aslanım evin tek prensi sensin :) kölelerini iyi kullan :P :D

RoNaLDiNHo dedi ki...

Bende böle bi abla istiyom. Benimde ablam ol. =] Ne üzerine rapor yazısıyosun sen. Bende çok hazırlardım raporlar istatistikler fln ama hep askeri çerçervede yazdım gıcık bi olay.

kırmızılı dedi ki...

yaa dimi zahir böyle saftirik abla herkese lazım :D

bery allahtan cedric bunları okumuyo,bi de okusa neler olurdu bilemiyorum gerçekten...

ronaldinho ya merak ettim bütün ablalar ben gibi değil mi acaba :D
gerçi muş ta doğsam anası olcak yaştayım o ayrı mesele :)
raporlar da okul deneyimi-2 diye bi ders var bizim onun raporları ağlatıyolar bizi sağolsunlar bi de geçme notunu 70 yapmışlar :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

Bütün ablalar aslında senin gibi.. Sonacıma bütün kardeşler senin kardeşin gibi değil sorun ordan kaynaklanıyor =]

kırmızılı dedi ki...

dimi milletin kardeşleri melek gibi,sakin,sessiz,uysal çocuklar.
bizimkisi gene bildiğin canavarın insan kılığındaki hali :D

RoNaLDiNHo dedi ki...

Anlattığına göre kardeşin Freddy in kabusu gibi bişi. Ablam war benimde bana bayılır walla ne desem yapar =]

kırmızılı dedi ki...

anneeemm yok yaw o kadar değil :D
bidenem o benim
ama kurabiye canavarı diyebiliriz,
çok yiyo :D
ama hiperaktif olduğundan zayıfçık :D