26.1.09

kırmızılı nağmeler-5

blog az önce içime yine psikopat kaçtı.

kız kardeşime acı çektirmek istedim,mesela saçını yolmak ya da bıçakla kesikler atmak falan
walla bak şaka yapmıyom.o kadar sinir etti beni!
şimdi kendisi burda 1 haftadır falan ve daha 2 hafta burda
bi de cedric te tatilde aynı zaman diliminde
teyyy teeeyyyy
ayy yicem kafayı yaaa
zaten asabi ötesiyim son günlerde
nasılsın diye soranlara
-bomba gibiyim diyorum
gülümsüyorlar oo süper diye
-her an patlayabilirim,diye ekleme yapıyorum
bi adım geri kaçıyorlar :D

ya blog benim ders çalışmam lazım,kpss çalışmam lazım,o salak 2.stajın raporlarını yazmam lazım.ne biliim bi sürü şey yapmam lazım.sabah erkenden kalkıp ebru şallı ile plates yapmam lazım mesela bugün yediklerimi 1 haftada zor eriticem.aslında sabah koşmaya gidicektim ben ama dışarda fena bi fırtına ve yağmur var.bu hava da koşamam walla yürüyemem de hiçbişey yapamam.

offf yaa acaip canım sıkkın benim aslında ama anlatmıcam
anlatsam da bişey değişmicek zaten
yılan hikayesi ya da dallas gibi durumlar

ruh halim de manyadı zaten.

bide dün cam boyası aldım.
bardaklara adımı falan yazıyorum,kırmızı kalpler yaptım boyadım öyle.
sonra bikaç o çiçekten cam mumluklar olur hani,onları boyadım kırmızı ya.

stres ve sinire acaip iyi geliyor.
diğer hobiler halt etmiş yanında walla
yaparken dikkatli yapmak gerektiği için başka hiçbirşey düşünemiyor insan.
boyar boyar dururum artık evde cam bardaktı tabaktı kalmaz :)

neyse blog bu yazı da böyle oldu ama idare etmek lazım ara sıra.

haa sahi unutmadan pc ye şifre koydum,sabah evde kıyametler kopacak:D
zuhahahhahah



8 yorum:

osuruktanteyyare dedi ki...

ay çok severim cam boyamayı çokta şık duruyo

katre_wınscare dedi ki...

öncelıkle kolay gelsın(bomba gıbısın ya hanı,kolaysa başına gelsın dıe bagırma nolur :/ ) cam boyama hoş olur sanırım.. bıkac tane boyadıklarından cekıp koysana merak ettım (yanı tabı ıstersen)benım becerım yokta pek böle işlere.. pc ye sıfre koyman ıyı olmus sabah neler olcak bakalım :):) sevgıler.. ve içindeki psikopatada sevgıler .. psikopat giderken benım ıcınde vedalaş :D ;)

RoNaLDiNHo dedi ki...

içene kaçan psikopat geri çıkkk nolurrr:D Walla işin zor çok çalışman gerek çok :D

kırmızılı dedi ki...

teyyare
ben ilk kez deniyorum ve hoş oldu cidden,sıkıldıkça boyar dururum artık :)

kırmızılı dedi ki...

kate
şimdi bunlar deneme amaçlı yapılıyorlar ya daha kayda değer şeyler yapayım,çekip koyarm şekerim :)
walla içimdeki psikopatla başım dertte napıcam hiç bilmiyorum.benm kızanlar da daha uyanmadı,şifre konduğunu farkedince ikiside kesin kıyameti koparcaklar ama hakkettilerr :D

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho

o psikopat çıkarsa içimden hiç çalışamıcam beee :)

gribulut dedi ki...

içine kaçan psikopat ruh halini çıkarmanın yöntemleri var. bizim burda bi hoca var felaket üflüyo :) yanlız yan etkisi var biraz yumuşuyorsun :) arasıra her keze oluyor bu kötü ruh hali, sen dikkat etde bi kaza çıkmasın elinden.

kırmızılı dedi ki...

walla canım ben ne kadar dikkat etsemde bu aralar çaresi yok sanki...