26.1.09

kırmızılı nağmeler-6

iyi değilim blog...
sinirliyim,huzursuzum,mutsuzum.
anlatsamda,düşünsemde çözümü olmayan sorunlarım var...
pc ye koyduğum malum şifre sebebiyle,
bugün evde şiddetli çatışmalar yaşandı.
kız kardeşimle birbirimize girdik gerçi onun sebebi olayla hiç alakası olmayan
birine attığı mesaj...
herşeyi ne kadar basit sanıyor ya,20 yaşında olmasına rağmen
cedric ten daha çocukça davranıyor...
annem ondan yana çıkınca benim tabii doğal olarak kan beynime sıçradı
çarptım kapıyı çıktım gittim evden...
ve bu lanet olası şehirde şu anda benim hiç arkadaşım yok blog...
çıktım,ağladım ağladım,uzak bi şehirdeki canım siyamımla konuştum...
sonra teyzemin yanına gittim,onunla biraz konuştum falan,istersen bize gel bu gece dedi.
hadi dedim anneanneme gideyim,babam falan gelirse eve yakın bari.
neyse gittim anneanneme,ben dedim bu gece burda kalıcam.
neden dedi.
eve gitmek istemiyorum dedim.
olmaz öyle şey dedi.
anneanne kalıcam işte dedim,girdim içeri.
napsa beğenirsiniz,ben yattım uzandım kendi yatağıma orda ki.
hemen annemi çağırmış.
annem geldi,kavga dövüş aldı beni eve getirdi...
keşke teyzeme gitseydim yaa,ordan gelip alamazdılar!
evden bile kaçamıyorum blog.
ühüüüü
neyse evdeyim şimdi,odamda...
cedric tv izliyo.
gıcık kız kardeşim oturma odasında,henüz karşılaşmadık,zaten bi kaç saat daha karşılaşmazsak iyi olur gibime geliyor.
çünkü sinirim hala tepemde...
anneme de kızgınım,o anda ortamı yumuşatabilirdi,
geçmişteki hatalarımı ortaya koymayarak...

zaten bu evde çoğu zaman kendimi gereğinden fazla kalmış bir misafir gibi hissediyorum.
ya da bunalıma girdim.
ya da bana nazar değdi,kurşun döktürmem lazım...



6 yorum:

RoNaLDiNHo dedi ki...

Uhhh needen böle herşey karıştı birden bazen banada olur ama ben çeker giderim... Sefenim çok ya netten bi arkadaşın yada birini bulrum işte öle şehir dışına giderim telefonu kaparımmm kafama göre takılırım... Bi kere ewden o kadar uzaklaştım kii az daha yurt dışına gidiyordum... Walla hayatım ben kendi ewimi aldım 2010 kendi ewime geçiyorum tek yaşıyacağımm ewlenene kadar... Allah olmayan herkese wersin.....Sende Sıkma canını herkes üstüne geliyo işte :(

katre_wınscare dedi ki...

öncelıkle uzuldıgumu beırtmek ısterım her aılede ne yazıkkı bu tarz problemler oluyor..sanmakı senden baska herkes güllük gülistanlık..senın yaşadıgına yakın seyler yasamaktayım kahh hersey cok ıyı bızım evımızde kah berbat.. ailenle aranın en yakın zamanda duzelmesı dılegıyle..sevgıler..

kelebekmisali dedi ki...

bebişim bazen insan kaçıp kurtulmak istiyor.. bende çoğu zaman söylerim bunu biliyorsun ama elden gelmiyor hiçbirsey.. biraz daha dayan seneye alcam ben seni yanıma. olmadı kafan atınca kaçar bana gelirsin annene hayatta teslim etmem seni:)

hep söylüyorum ama bi kez daha söylicem.keşke birlikte olsaydık...soğuk havada birlikte yürüseydik sokaklarda...
sen kendini yalnız hissediyorsun ama ben hep senin yanındayım.seni çok seviyorum siyam..

not:söyledim yine söylüyorum.. iyiki şifre koymuşsun pc ye:)))

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho

ben senin gibi yapsam sana eve hiç dönemem...düzelcek herşey zamanla inşallah bugün biraz daha iyiyim...teşekkür ederim...

kırmızılı dedi ki...

kate

zaten aynı evde yaşarken düzeltmekten başka şansımız yok gibi hiçbirimizin...umarım bi gün hepimizin ailesiyle ilişkileri güllük gülistanlık olur canım...

kırmızılı dedi ki...

kelebek misali m

beni al götür buralardan:)