7.1.09

msn gıcıklıkları


-konuşurken,tam muhabbetin ortasında hiçbişey demeden susan şahsiyetler. direk küfürü basarım kendilerine,çekinmem.

-bişey söyleyince "smile" olarak cevap veren insanlar, böyle bunlara daha çok sövesim gelir,hadi bişey demeden gidenin mazarati olabilir ama cevap yerine smile göndermek ne ola ki hayır anlam veremiyom gıcık oluyom
bide bana smile gönderip durma deyince inadına gönderenler var ki dialoğu kesiyorum bi yerden sonra sınırlarım zorlanıyo wallahi

-her cümlenin sonunda dil çıkaran şahıslar
bunlara harbi harbi kılım,gıcık oluyom işte.konuşurken cümle sonunda nokta yerine dil mi çıkarıyolar bilmem ki hiç

-konuşurken böyle bi an susmak,sonra hiçbişey demeden kapatıp gitmek. asıl sinir olduklarım bunlar işte,nobran kişilikler.yapmam yapandan da hazetmem
kelebek misali yapmıştı bana bikaç kez sonra 10 gün konuşmadım,trip attım falan, sonra dayanamadım,kıyamadım barıştık :)

-ruh hallerini ileti kısmına yazıp,nen var kuzum diye sorulduğunda,yok bişey diyen şahıslar. len madem cevap vermicen soranlara,ne diye yazıyosun anlamam ki....gıcık olurumm!

-24 saat msn i açık bırakanlar!misal benim bi kuzenim var7/24 hatta 52/365 online çocuk ya,lazım oluyo bişey soruyom mesela teyy ertesi gün cevap yazıyo.
bi siee kuzen diyom bende,napayım.geçti bitti yanee.

-sevgilisiyle,nişanlısıyla,kocasıyla fotolarını koyanlar.
gıcık oluyyoomm leeenn,olan var olmaayan varr ühhühüüü

ben daha çok gıcık oluyom sanıyodum azmış bunlar ya :D

ya da hastayım kafam güzel aklıma gelmiyo,bilemedim şimdi :p

gerekli durumlarda gerekli eklemeler itinayla yapılır :p

9 yorum:

a.nur... dedi ki...

korktum ama ben:p

kırmızılı dedi ki...

:)

Bery dedi ki...

senle msnde konuşmak zor zaman yaw :) aşağı tükürsen bıyık yukarı tükürsen sakal :D

Esrik Öfke dedi ki...

MSN imde allahtan ekli değilsin:))

RoNaLDiNHo dedi ki...

Msn yi kullanmayı azaltıyom gmail takılıyom artık.. Msn karşımdaki kişi komik bir şey analtırsa gülerim zaten tek similiri kullanıyorum...

Susma konusuna gelirsen benim gibi tahammül edemiyon sende. Yazışırken susmlar fln offf offf.

Bilgisayarım 7/24 açıktır sürekli müzik dinlerim. Uyurken msn mi kaparım.. Acil yardıma ihtiyaç warsa cep numaramı veriririm zaten karşımdakine beni arar. Bende hemen msn üzerinden dönerim ona gece 3, 5 heç fark etmezzz.

kırmızılı dedi ki...

@ bery
alla alla yaa :D
beğenmeyen konuşmaz oğlum napem :p

kırmızılı dedi ki...

@ ronaldinho
msn kullanmadan olmuyo benim,bütün arkadaşlarım uzakta olduğu için...

ya smile kullanılır ona bişe demiyom ben ki,aama bazısı var bişe diyosun abuk sabuk smile gönderiyo sürekli.küfür ediom bnde napem :D
şu msn yüzünden küfürbaz oldum zaten :p

kırmızılı dedi ki...

@ esrik öfke

ekle bakiim beni msn e :D
prensipli insan görsün msn in :p

RoNaLDiNHo dedi ki...

kırmızılı msn kullanıyorum ama azaltmaya çalışıyorum. Fazla üstüne düşünce bağımlılık yapıyo.
Küfürbaz olma sihirbaz olll..
Bi ara seni msn me ekleyecem haberin olsun :]