3.1.09

ne de güzel olursun beyazlar içinde sen :)



sonunda kar yağıyorrr :)
zaten bilgisayarım cam ın hemen önünde olduğundan,perdeyi açtım
kendime sıcak çikolata yaptım.
kar yağıyor
ben izliyorum
gülümsüyorum :)

bide tatlı tatlı hayaller kuruyorum.
çocuklar gibi şenim :)











bide bir şarkı takıldı dilime ve media player listeme :)
tabii ki yüzyılın vazgeçilmez kar şarkısı :)
akrep nalannn

inşallah ol sende böyle
aşık ol da bak birine
ben oldum da ne oldu sanki
senin gibi birisine

karlar düşer
düşer düşer ağlarım
hep ismini
hep ismini anarım

gel de gör bak şimdi beni
bulamazsın eski halimi
seni düşünmekten
yitirdim ben benliğimi

karlar düşer
düşer düşer ağlarım
hep ismini
hep ismini anarım

zaten sende insaf yoktu
olsaydı terketmezdin beni
terkettin de ne oldu sanki
bak buldum başka birini

karlar düşer
düşer düşer ağlarım
hep ismini
hep ismini anarım


:) en sevdiğim tabii ki şu iki mısra
"terkettinde nolduu sankiiii
bak buldum başka biriniii"

ne iyi oldu ya kar yağması,kendime döndüm resmen,son 1 haftadır başka alemlerde takılıyordum sanki,bi melankoli,bi üzülmecilik,hasta olmacılık,ağlamacılık,bunalmacılık,falan filan gibi bilimum olumsuz duygular barınıyordu bünyemde neyse ki yerleşemeden içime kovdum hepsini :)

gülümseyen kız geri döndü ;)


5 yorum:

böcük dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
böcük dedi ki...

Blog sahibinin gülümseyen moduna döndüğü gün burayı ziyaret etmek güzel oldu :)

Kar yağınca dilimde sadece bu şarkı olur :) Güzel şarkı vesselam :)

Ve şu sıcak çikolatalı ve cam kenarı kısmını acayip kıskandım :D

Esrik Öfke dedi ki...

Ne kadar özlediğimi farkettim Akrep Nalan'ın sesinden Karlar düşer'i.:)

kırmızılı dedi ki...

@ böcük
o zaman gülümseyen bi yüzle hoşgeldin diyor blog sahibi :)
sizin oralarada yağınca kar,yaparsın bi sıcak çikolata,açarsın akrep nalan'ı ohhh
karlar düşerr,biz gülümseriz :)

@esrik öfke

bende bugün karın yağışını izlerken farkettim ve kocca gün dinledim,hatta şu anda da dinliyorum :)
şiddetle tavsiye ederim :)

www.jsfishnet.com dedi ki...

It seems different countries, different cultures, we really can decide things in the same understanding of the difference!
PE Net