28.1.09

plates yapan blogger

sonunda yaptım!
başardım!
ebru şallıyla plates yaptım :D
şimdi google dan ebru şallı arayıp bana gelen sayın okuyucular :)
ben öğreneyim iyice çekicem video yayınlıcam blog ta söz :D
kırmızılıyla platesli gecelere :p
teeyyy teeyyy
ayyy ama bugünkü halim bildiğiniz şebeklik.
annem güldü bana çok.
böyle dizlerinin üstünde tabiri caizse masa gibi durduğu bi hareket var
yapıyorum ben de tabe.

-anneee!ebru şallı gibi mi duruyom?
-senin kıçın kocaman! kalkıyo öyle duramazsın!
-ühüüüü.çook kötüsüün anneee
(bu arada mecburen annemle barıştım ben,ama kız kardeşimle konuşmuyorum hala)

ha bu arada cedric te benle ve ebrucuğumla beraber plates yaptı :)
aynı pozisyonda o da soruyor anneme
-anneee!benim oluyomu?
-afferin oğlumaa.
-hhahha ablaa sen yapamıyosun,ben yapıyom!

rezil olduk bide küçücük kızana yarabbiimm!!!

nese ben bu plates olayını sevdim,yarın sabahta kalkıcam hatta her sabah kalkıcam plates yapıcam :D
allahtan vücudum esnek hala,kasılmadım hiç hareketleri yaparken yane o kedi pozisyonu hariç :)

bunun haricinde erkeklere bir sorum var:
"bi erkek neden bi kızın yemek yapıp yapamamasına kafayı takar,
sürekli yemek yapıp yapamamasıyla ilgili sorular sorar,
ısrarla yapsan da yesek te anlasak gibi cümleler kurar???

en önemlisi sopayı hakedermi bu adam :)"





18 yorum:

gereksiz yazar dedi ki...

çok üzüldüm platesi bile ebru şallı ile yapmana.. e bu işi daha iyi bilen profesyonel eller var.. gerçi epru(!) şallı' da entellektüel aktivitelere verdi kendini, aştı mı ne?

ve soruya cevap;

o an erkek aklında binbir tilkiyle, birde yemek derdiyle uğraşmayayım diye düşünür.. yemek yükünü karşısındakine atıp, olaydan sıyrılmaktır derdi.. e birde ananeler var, kültürel bir durum, evde ki halı altına bakamayacagına göre bari yemek faslından sınava tabi tutar..

Cimbakuka dedi ki...

Bırravooo :)

Ebru Şallı'dan daha ön planda olacağın kesin.

Öğrencilerin şimdiden kapıda'dır sanırım, hocam bize'de öğret diye.

Tüm Türkiye senin gözünün içine bakıyor :D

Esrik Öfke dedi ki...

Erkek, aklı midesinde ve uçkurunda bir canlıdır da ondan:)) :( Şaka yaptım er milleti yüklenmeyin cümleme )

Kediye Kafa Atan Psikopat Fare dedi ki...

hakeder hakeder..hem de budaklı meşe odunuyla yapmak lazım:))

kırmızılı dedi ki...

@gereksiz yazar

walla evde aylak aylak otururken epru işe yarıcak gibi :)zaten platesten sonra programı falan izlemiyorum ;)

cevap için de teşekkür ederim :)

kırmızılı dedi ki...

cimbakuka

danke schon babe :)
evet o kadar iyi öğrencem ki ingilizce yerine plates öğretmeni olcam :D
hem ebru şallı gibi tahta gibi de değilim,ekranı doldururum tek başıma ben :D
teyy teeyyy
açılınn kırmızılı hatun geliyoo :D

kırmızılı dedi ki...

esrik öfke

şaka maka genelinde sana katılıyorum :)

kırmızılı dedi ki...

kediye kafa atan psikopat fare

walla olcağı o,bikaçkez daha sorup öğrenip beni almazsa gebertcem onu,kızılcık sopası daha iyi ama,hem hafif hem acı verici kırbaç gibim :)

gribulut dedi ki...

patatesine karışmam, herkezin patatesi kendine :) ama erkeklerin yemek konusunda laf sokuşturup durması genel bir durum. hemen hemen bütün erkekler yemek yapma konusunda çok iyi olmayan bayana bunu sokuşturup dururlar. sanki bu konuda eksikliğin var dergibi bi hava olur ve kendi egosunu tatmin eder. bak onda kusur var bende yok havası :)kendimden biliyorum :)

Cimbakuka dedi ki...

bitte hanımefendi :)

Ekranların yeni gözdesi.

Bence kırmılıyla şoparca daha eğlenceli olur :D

aerodinamik yar dedi ki...

ebru şallı benim komplekse girmeme sebep bir insan olduğu üzre , eğer gösterdiği hareketi yapamazsam çok pis bozuluorum.. bu arada şu yemek mevzunaa takan erkekleri de plates topuyla kovalarım.. ben şimdi gidip yabancı geline bakıp gülcem.. senide öptüm bebeimmmm :) :* ohh mis..

kırmızılı dedi ki...

cimbakuka

evet ya hergün böyle kırmızı kırmızı giyinirim falan,
derim abee heeyy kaldırın o koca kıçlarınızı,yağlı göbeciklerinizi
erticiezz şimdi hep birlikte.
ba ba baa kaldır dedim sana emii!!!

:D:D

kırmızılı dedi ki...

aerodinamik yarimm

yavrım çalışınca olurmuş ebru şallı ablam ölee diyo :D
bide diyo ya yeni başlayanlar yapamayabilir,zamanla olcak falan:D
eevt evet diyorum o benim :D

kırmızılı dedi ki...

gri bulut

hain bu erkek milleti anacım haaiinnn :)

eturker dedi ki...

Bu plates de kızların yeni modası oldu. Eskiden spor yapmaya gidlirdi, şimdi platese gidiliyor, adının başlığı olan spor çıkarılarak :)

kırmızılı dedi ki...

ben gitmiyom yaw,
plates bana geliyooo :)
walla zayıflamak gibi bi amacımda yok sırf spor olsun diye yapıyorumm yaa :)

katre_wınscare dedi ki...

ehehehehh anne kız muabetı ıımıs :D:D bu arada yemek konusuna gelınce benımde mutfakla pek aram yok sevgılım arada mınıcık laflar soksada ben azcık ters bakıyorum hemen tamam ben yaparım hepsını yorulma sen dıo :D ehehehhehehhh bööle ısrarla dıyen erkek sopalık sopalıkkk

kırmızılı dedi ki...

sevgilim değil be yavrum,hatta zannedersem aday da değil :)
ama koca adayım olabilir :D
yoksa onane yaw benm nasıl yemek yaptığımdan :)