30.1.09

sevgi;ağır bir yük omuzlarda


bazen ama sadece bazen
bazı saatlerde ya da dakikalarda
yalnızlık zor geliyor


aslında;
yalnızlıktan da zor olan,
karşıma sevilmeyi kaldırabilecek birinin çıkmaması...

evet böyle bir sorunu var insanlığın
-ki belki de benim de-

sevilmek istese de
-ki bu dünyanın en güzel duygularından biridir-
ağır bir yük zannedip bunu taşıyamayanlar var

sevilmenin kendilerini boğduğunu,sıktığını düşünenler var



bir de
"ben senin sevgini haketmiyorum,daha iyilerine lâyıksın"
gibi bir cümleyle kendini yerden yere vurup çekip gidenler

oysa sevgiyi haketmediğini düşünen insan
haketmek için uğraşmalı



ki sevgi hakedilebilen birşey mi bundan da emin değilim...

16 yorum:

Evren dedi ki...

"ben senin sevgini haketmiyorum,daha iyilerine lâyıksın" seni terk ediyorum demenin erkekçesi :)))))

_zAhİr_ dedi ki...

"ben senin sevgini haketmiyorum,daha iyilerine lâyıksın" ooo oo ooooo ooo senden çoook var demek lazım bunlara :)

kırmızılı dedi ki...

evren
walla kızlar da söylüyor be...
duydum,şahit te oldum...

kırmızılı dedi ki...

zahir

tamam biri bana derse öyle dicem söz :)

babegazelle dedi ki...

aptal bi bahane işte çok haklısın bebeyüm

gribulut dedi ki...

açıkça söylemeye dötüm yemedi ama daha iyi bir seçenek var :) sende istediğimi bulamadım ın kibarcası oluo :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Haketmeye uğraşmalı da..
Sevmeyen de uğraşmıyor işte.. Ondan bu yalana sığınıyor..

Forsaken dedi ki...

Daha saçma bir bahane olamaz bencede. Sevmeyi ve sevilmeyi özledim bende ama aklıma böyle şeyler geldikçe böylesi daha iyi belki diyorum

RoNaLDiNHo dedi ki...

Azcık erkek olcak erkek gibi konuşacak...Verilen değeri hak edecek..Eğer hak etmiyosa kibarca çekip gitcek...

kırmızılı dedi ki...

babegazelle
evet zate erkeklerin çoğundan fazlası aptal bebeem

kırmızılı dedi ki...

gri bulut

erkekler ne istediklerini bilmez yaratıklar genel de :)

kırmızılı dedi ki...

elalemin akıllısı

walla canım yalan var ortada
atan da biliyor
atılan da ...
yalan olduğunu bilmek asıl can yakan...

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho

allah aşkına biri bana verilen değeri gerçekten hakeden bir erkek göstersin yaa :)

kırmızılı dedi ki...

forsaken

bende senin gibiyim son aylarda...
bi yanım delice sevmek istiyor ve sevilmek...
ama yaşadıklarım ve gördüklerim aklıma geldikçe,evet diyorum en iyisi yalnızlık...

RoNaLDiNHo dedi ki...

hak edilen değeri fazlasıyla veren erkek benim :D

alt kat dedi ki...

Kimse kimsede kalamazken, bir çuval dolusu yaşanmışlık;
ki ucuz
ki yok yere!

Demiştim hatırlıyorum hala:
'bu çağın daha soylu duygulara ihtiyaçı var'...