8.1.09

sıkıntıdan nağmeler-2

şimdi dün msn de gıcık olduklarımı yazdım ya :D
bugünde kendimde gıcık olduklarımı mı yazsam diye düşündüm
sonra biraz daha düşündüm :D
e yazıyım dedim
ben kendimi bilmezsem kim ne bilsin beni
sende bil beni blog :D

-ayrıntılara çok takılırım mesela "şeytan ayrıntıda gizlidir" cümlesi beynime işlemiş sanırım :p

-para harcamayı beceremem pardon yanlış oldu para harcamayı süper beceririm :D
elimde para tutmayı beceremem.bu sebeple kız kardeşimi kıskanıyorum içten içe bazen,çocuğun her zaman acil durumlar için kenarda parası olur,hep bana yarar.canım kardeşim söz veriyorum işim gücüm maaşım olunca hepsini fazlasıyla ödicem sana.yavruşum ay lav yu veri maç :)

-herşeyi son güne bırakırım.yumurta kapıya dayanmadan hiçbişey yapmam yane hiçbişey dediğim ödev olur son gün yaparım,rapor olur son gün yazarım,ödeme olur cebimde para olur ama son güne kadar beklerim falan.

-çok çabuk sinirlenirim,kendimi tutamam sonra saman alevi gibi olan sinirim söner gider biter.
ama iş işten geçmiş olduğunda kendime kızarım.

-kararlar alıp dururum,hiç uygulayamam.defalarca sigarayı bırakıcam derim misal en fazla paket almayı bırakırım...

-böyle sessiz sakin adamlar bana acaip gizemli gelir.takarım kafayı onlara,sonra bakarım bi numaraları olmadığından öyle sessizmişler.bırakırım,terkederim falan :D

-romantik olamam ben misal hiç.böyle gezelim,eğlenelim gibim bi hayat severim.
geçen gün bi arkadaşlan konuşuyoduk bana dedi gezmek,eğlenmek için arkadaşlar var zaten
insan sevgilisiyle accık romantik olmalı...he ya dedim haklısın.
odunum efendim gıcığım,neyleyim :p

-eskiden değildim sonra dan oldum böyle gözü yaşlı bi tipim şu aralar,dizi izlerim ağlarım,haber izlerim ağlarım,film izlerim ağlarım falan en son geçen bi kitap okurken duygulandım ağladım.
oha falan oldum kendime.

-ayarlarım bozuk misal buna da gıcığım,nasıl diye sorma blog bozuk işte :p

-erkeklere fazla iyi davranıyorum blog,arkadaşım olarak gördüklerim bazen onlardan hoşlanıyormuşum gibi davranıyolar,gıcık oluyom kendime.ya allaan sapı adam anlasana baştan kızlar bunu tınmıyo,sen tınınca muhattap olunca bi bok sanıyo kendini anlasana bee kırmızılımm diyom kendime.

-hayır demeyi çok geç öğrendim ben,gerçi epey zamandır evet dediğim insanların bazıları hala hayırı cevap olarak kabul etmiyo,gıcıklıktan geberiyoomm

-kimseyi üzmek istemiyom blog,sonra ben üzülüyom,takıyom kafaya falan....

-cedric'in her istediğini alıyom,sonra da bu çocuğu ben şımarttım böyle diye kendime kıl yapıyom,hayır dediğimizde anlamadığında

-anneme hiç ama hiç hayır diyemiyorum.sanki annem pavlov ben köpeği misali yaşayıp gidiyoz...

blog baya gıcıkmışım kendime ben,bu kadar yeter.
daha da yazarsam bunalım olcam...

-the end-

12 yorum:

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

aman boşver be canım takma kafaya hiç bir şey :)))

RoNaLDiNHo dedi ki...

şeytan ayrıntıda gizlidir.. Mutluluk, hüzün, azap, acı hepsi ayrıntılarda gizlidir. Ayrıntıları dikkate almayanlar sorumsuz boşvermiş insanlardır.

Para harcamayı bende acayip beceririm.. Keşke para basma makinamız olsaydı :]]

kırmızılı dedi ki...

napem be erdem takıyom işte :D
böleyim ben ama yaaa

kırmızılı dedi ki...

ronaldinho
ben ayrıntılara bazen fazla takılıp bütünü unutabiliyorum.
asıl gıcık olduğum bu işte :)

delirapunzel dedi ki...

yok be pekte gıcık sayılmazmışsın:))
kendine bu kadar gıcık olduysan beni tanısan nefret etçen demekki:))

Bery dedi ki...

sigarayı bırak. cedric'inde istediğini al. bende bazen küçük kardeşime yapıorum senin yaptığını. "bizim çocukluğumuzda her istedğimiz olmadı bari onun olsun" diyorum ve hemen hemen her isteğini yerine getiriyom.

bayanlarda bana göre şeytandan aşağı bi varlık değil :D

fazlada gıcık sayılmazsın aslında.. kendine haksızlık etme (:

kırmızılı dedi ki...

rapunzell
ben gıcık bi insan değilim yaa :D
sadece bünyemde gıcık olduğum bazı davranışlar mevcut :)

ayrıca ben nefret etmeyi beceremiyom be,en fazla gıcık olurum :D

kırmızılı dedi ki...

bery
sigarayı bırakma denemelerim burdan köye yol olur gari :D
cedric'e alıyorum çünkü bizimde küçüklüğümüzde her istediğimiz alınırdı,ama biz hayır ın anlamını bilirdik bu şahıs bilmiyor :D

ben o şeytanlardan biriyim bak haberin olsun.zuhahah :p

tekrar ediyorum ben gıcık bi insan değilim :D

rain and me dedi ki...

sen hayır diyebilmeyi öğrendin miiii ?
e süpermiş işte :) ben hala öğrenemedim o nolcek :)

bu arada bende herşeye ağlarım hatta öleki ben kendimi tuttum ağlamadım sanarım kendimle guru duyuyor havalarına falan girerim kendimi kasmaktan bihal olurum ama bi bakarım yüzüm pancar gibi dudaklarım titriyo yüzüm sırılsıklam sinir olurum nasıl tuttuysam kendimi sen düşün :)yanii :)
ağlama huyuma gıcık oluyorummmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm:)

Nazli Bakht dedi ki...

wala bole yazinca cok gicik duruyomus hakkaten :P
bende denicem en kisa zamanda!
ama ben butun kotu huylarimi cok seviyorum yaa :S

kırmızılı dedi ki...

rain and me
hayır demeyi öğrendim ben ama annem,cedric,kardeşim,teyzem ve kuzenim nedense hayır'ı cevap olarak kabul etmeyen insanlar :)

ağlamak bir huy mu,içgüdüsel birşey mi ben çözebilmiş değilim :)
hani huy sa durum daha vahim atasözlerine göre
"can çıkarmış,huy çıkmazmış :)"

kırmızılı dedi ki...

nazlı bakht
ben gıcık olduğum davranışlarımla da kendimi seviyorum o sebeple buraya yazdım zate hepsini olmasa da bikaçını :)