7.1.09

sıkıntıdan nağmeler

tezim çürüdü.
bide doktora gittim sözde hala hastayım,
oysa genel olarak insanlar daha doktora gider gitmez ilaçları doğru düzgün kullanmadan iyileşmeye başlarlar psikolojik olarak.
hayır bunu asla kanıksamıyorum ama bana neden öyle olmuyor
gocunuyorum wallahi kendimden.
dün tıbba yenik düşüp doktora gittim ben
kendileri bademciklerimin şiş olduğunu,grip olduğumu ve faranjitimin yeniden azıtmış olduğunu söylediler.
e bunları biliyodum zaten bide doktor onayı aldım işte üstüne.
bi şurup,bi sprey bide annemin bana zorla içirdiği haptan verdi gönderdi efendim
bide sıcak sıcak bişeyler içeymişim
sanki ben içmiyodum. hıhh...
ama blogg ben ilaçları içtim ya bi güzel
yan etki yaptılar bana :(
sersemledim gene yatıyom koca gün böyle bi uyku hali var üstümde
ama boğazım dünkü kadar acımıyor sprey den sıkıp duruyom fıs fıs diye
falan filan işte
haa bide haftaya çarşambaya kadar 9 adet rapor yazmam lazım yine
zıçtıkk blog zıçtıkkk

son günlerde hassaslaştım ya ben
böyle bi kırılgan oldum,bi tripmania oldum falan
çekilmiyom gibime geliyo ama çekenler çekiyo sağolsunlar :D
daha doğrusu sürekli iyileş artık diyolar,
sanırım bu çekilmediğim anlamına geliyor
bilemedim blog
anladıysan bana el salla


ya bide çok merak ettiğim bişey var
annem şahsımıza özel pasta,börek,falan filan yaptığında
neden hep bize misafir geliyor?
ayy böyle kusana kadar kek le çiğ börek yicektim ne güzel ben
te işte gene misafir geliyo
nasıl bi şanstır bu anlamıyorum yaaa

bide yalnızlık tak etti canıma
7/24 attığım tripleri çekebilcek birini istiyorum :D

8 yorum:

Bery dedi ki...

kesin çekemiyolardı artık seni ondan hemen iyileşmeni istiyolardır :Pp
birde "yalnızlık paylaşılmaz"..

kırmızılı dedi ki...

evet çekemiyolar biliyom ama bensizde duramıyolar :p

ben paylaşılcak ya da paylaşılmıcak bi yalnızlık istemiyorum bu aralar...

Esrik Öfke dedi ki...

Ben çekerim derim ama yalan söylemiş olurum. :) Çabuk iyileş sen bence...

kırmızılı dedi ki...

kız elimde değil.
ah bi iyileşsem
sokaklarda fink atsam ama
odamdan çıkamıyom walla hep yataktayım :(

deliyimben dedi ki...

kırmızılım sabret. bulucaz sana, hepsini bulucaz :D

kırmızılı dedi ki...

nolurrr bull :)

deliyimben dedi ki...

neler istiyordun bir bakalım:
*iyileşmek
*annenin yaptığı pasta,börek,çörek,mörek bilimum şeyleri tek başına yemek
*triplerini çeken sana katlanan sevgili

işe koyulalım. hadi bakalım. :D:D

muharrem(murat) dedi ki...

geçmiş olsun bademcikler ve faranjit aşırı yorgunluk ve halsizlik yapar bol istirahate devam selamlar