16.1.09

such a bad day


Genelde çok yalnızlık hissetmem.
Birkaç arkadaşım her zaman vardır canım sıkıldığında hadi şunu,bunu yapalım,
Bilmem nereye gidelim dediğim zamanlarda takılcak.
Ama şu anda bok gibiyim.
O kadar berbat durumdayım yani ve içimden kimseyi aramak,sokağa çıkmak bile gelmiyor.
Hoş zaten çıksam da hiçkimse işe yaramaz,biliyorum.
Kendimi o kadar yalnız hissediyorum ki anlatamam bunu ya kelimelerle...
Ne telefonda,ne msn de konuşmak yetmiyor şu anda bana...
Moralim bozuk ötesi bi durumda...

Sebebi ne diye merak ediyorsun dimi blog?
Malum vizelerden 2 ders dehşet kötü gelmiş...
Ve kendimi salak gibi hissediyorum,boşuna mı çalıştım ben...
Tamam iyi geçmemişti ama bu kadar da kötü beklemiyordum açıkçası...

Bide ağlıyom diye annemden bir sürü azar işittim.
Değmezmiş okul için...Nasıl olsa bitermiş...
Daha vizeler,final varmış...Sağlığım daha önemliymiş...

Ama annemle,babamın bu tavrı bana daha çok koyuyo blog.
Kendimi onları haketmiyormuş gibi hissediyorum...
Okul uzadı bak ağzılarını açıp tek kelime etmediler bana.
Kızsalar,bağırsalar,çağırsalar belki bu kadar üzülmezdim.
Şimdi hem sınavların kötü gelmesine,hem de onların bana bu kadar iyi davranmalarına,
destek olmalarına rağmen benim o gerizekalı 2 dersten o kadar kötü notlar almama üzülüyorum.

Biliyorum bu sadece ilk vizeydi daha iki vize bi final ve olmadı büt var ama blog moralim bozuldu işte,hiç çalışmasaydım da o notları alırdım sanki...

Off ya dün de boktan bi gündü ama gülümseyebiliyodum,hatta dün le ilgili bi yazı yazmıştım dün gece sonra pc donunda bugün bitirir yayınlarım diye düşünmüştüm ama blog sınavlar beni ters köşe yaptı,gülümseyen blogger,bunalıma giren blogger oldu...

Napıcam bilmiyorum...

6 yorum:

GünCeraN dedi ki...

Notların kötü gelmesine üzüldüm, benim de notlar berbat durumda. Bir-iki tanesi kurtarıyor gibi ama iş hocaların insafına kaldı. :(

"Üzülme, geçer" diyeceğim ama hem kolay kolay geçeceğine inanmıyorum, hem de sanal bir uçan tekme yemekten çekiniyorum. :)))

Sınavların en berbat özelliği de moral bozduktan sonra arkadaşlarından bile soğuyorsun, soğuyoruz ama en azından idare ederler. Hadi şimdi çık dışarı...

kırmızılı dedi ki...

geçmem imkansız değil ya sadece bundan sonraki sınavlardan 80 üstü almam lazım hepsinden...

zate tekmeyi kendi kendime atsam ei olcak ben hakettim :'(

Forsaken dedi ki...

okul sıkıntısı bitse iş sıkıntısı çıkıyor, o bitse başka bişi mutlaka sıkılacak bişiler biyerlerden fırlıyor. Sanırım umursamadan yaşamak lazım biraz ama bende bu aralar pek beceremiyorum :S

kırmızılı dedi ki...

umursamadan olmuyo,fazla umursayınca zarar kendimize...
nolcak halimiz hiç bilmiyorum ben...

Bery dedi ki...

takma kafana (:

RoNaLDiNHo dedi ki...

Canım sen çok büyük bir boşluğa düşmüşün... Banada Öle olmuştu ama şükür atlattım. Sonacıma notlarını düzelteceksin bunu inanıyorum... Gez dolaş kafanı boşalt anlaştık dimi.