13.1.09

vay bee ben neymişiimmm

blog ben bencilmişim,düşüncesizmişim...

sebebi de sinemadan çıkışta tanıdık birinin arabasına binip eve gelmem.
yanımda 2 erkek şahsın gururlarına dokunmuş...
sanki kendi arabaları var da...
alla allaa...
hem gidiimmi dedim,git madem dediler :D
sonradan niye fesatlık gurur falan yaptılar anlamadım,çokta umrumda değil
bu soğuk ve buzlu hava da en mantıklı tercih oydu :p

hatta bide acımazmışım(!)
tabe bunun sinemayla falan alakası yok,sadece bir şahıs dedi bu gece...
- okuyorsundur sen şimdi,içime işledi walla haberin olsun bebişiimm-

başka neyim acaba blog ya merak ettim daha ne sıfatlar yüklediler bana dün gece :)
amann onlar da sıkıcılar,pintiler,dedikoducular :p

ıyykk bende amma saydırdım geec vakti haa ama napem yaa harbi gıcık oldum duruma.
ben düşündüklerimi çatır çatır söyleyen biri olduğum için,böyle biri bana bişey dediği zaman evet öyle demek istemiştir diye düşünüyorum,altında başka şeyler aramıyorum.

yane karşımdaki platonik aşkım falan değilse :D

blog ben patavatsızım bide haberin olsun :)

bi de bebişiimminn aklına düşeyiimmm :)

10 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

hepimiz benciliz hepimiz düşüncesiziz ; ama hepimiz mantıklı olanı tercih ediyoruz...mutluyuz böyle :) boşveeeeer :)

babegazelle dedi ki...

yaşasın patavatsızlar toplaşın patavatsızlar heyoooo:))

RoNaLDiNHo dedi ki...

MAntıklı olanı yapmışsın. Sonacıma onlarında fikrini almışsın en azından. Gurur yapmışlar boşver takma =}

Bery dedi ki...

"bayanların hepsi böyle" dicem herkes üstüme çullancak bi anda ama ben yinede diyorum :) orda istersen soğuktan doncan ama bir yere kiminle gittiyse onunla geri dön! öyle olmaz.. benim yanımdaki bi bayan öyle yapsa anlını karışlarım vala.. hemde herkesin arabası olcak diye birşey yok.. benim vardır, başkasının yoktur.. önemli olan arkadaşları ile beraber olmak! :)

Sena dedi ki...

valla satmış oldun birazcık ama havanın soğuk olması hafifletici sebep derim ben:)

kırmızılı dedi ki...

zahir,boşverdim ama çok laf ettiler bee :)

hep beraber beybim babegazellem :D

ronaldinho ya bu erkekler sonradan neden gurur yaparlar anlamam ki,orda yapsaydılar ya o anda :D

kırmızılı dedi ki...

bery
giderken onlarla gitmedim ben,evden gelip hususi falan almadılar,paşa paşa bu soğukta zate tek başıma gittim sinemaya kadar.ayrıca o trip kaynağının arabası var ama bizi eve bırakmayı düşüncek kadar ince bi insan olmadığından arabayla gelmemiş sinemaya evleri yakın diye.
zaten onlarda benim baya baya ağzıma sıçtılar walla,aman napiim be,tutsaydılar kolumdan madem nereyee leennn der gibi :D

kırmızılı dedi ki...

sena
walla sadece soğuktan satmak falan yok :)

Bery dedi ki...

o zaman iyi yapmışsın :D sende olayı tam anlatmamışsın ki :D napim biraz önyargılı daldım konuya :)

kırmızılı dedi ki...

ya hadi dedim vurmayım oğlanları yerden yere ama hakettiler :D