4.1.09

öyle mi?


Soğuk bir kış günü işte…

Camdan sokağa bakıyorum,her yer bembeyaz.

Çocuklar var sadece,duyamasam da neşeli çığlıklar attıklarını görebiliyorum.

Kar meleği olmuş bazıları,

Yatmışlar karın üstüne kanat çırpıyorlar,

Mutlular…

Çocukken ben de bir kar meleğiydim

Bembeyaz karların içinde kırmızı montumla

Evet evet biliyorum melekler beyaz olmalılar ama

Çocukların rengi yoktur,

Bunu da biliyorum…

Çocuk kalsaydık?

Bilmeseydik

Aşkı

ve

acıyı

Şimdi her şey daha iyi olur muydu?

Mutlu olur muydum?

Belki…

İnsan yaşamadığı duyguları bilemez

Ve

Bilmediklerinin eksikliğini hissedemez…

Öyle değil mi?

7 yorum:

s_0604 dedi ki...

Çok güZeL bi Şiirmiş..:)

kırmızılı dedi ki...

teşekkür ederim :)

YALNIZLIK OKULU dedi ki...

aşk olmasaydı yaşamanın ne anlamı kalırdı kuzumo...

kırmızılı dedi ki...

işte aşkı bilmeseydik diyom bende :D
hayatın anlamı daha farklı şeyler olurdu sanki

Ruyayla dedi ki...

Keşke çocuk kalsaydık...

kırmızılı dedi ki...

keşke...

Farming Net dedi ki...

It seems a little more than I need to check the information, because I was thinking: Why does not my GLOG these things!
fishing net