2.2.09

anlamıyorum-part 1

düşünün ki yolda 2 kişi yürüyorsunuz
yanınızdaki şahıs-ya da siz-
yaa keşke şunu görseydim diyorsunuz
aradan 5 dakika geçiyor ve karşılaşıyorsunuz
böyle bi an mutlu oluyorsunuz
ve arkadan gelen fix cümle
-tüh keşke başka bişey isteseymişim.olcakmış!!!

tabii bu sadece bir örnekti,birçok insan bu ve benzeri bir çok durumda aynı tepkiyi gösteriyor
-tühhh....!!!!!!!!!!!!

ya bi git kardeşim,bu nasıl bir doyumsuzluktur,istediğin olmuş o anda işte
şükret yaaa.mutlu ol falan allah allah!!!
başka bişey isteseymiş!!! bıdı,bıdı,bıdı,bıdı.bla bla bla....




17 yorum:

katre_wınscare dedi ki...

eheheehhh zuppper haq verdım xD

mdcezir dedi ki...

biliyorum, biliyorum, tam da beni anlatmışsın:P

aerodinamik yar dedi ki...

insanoğlu buu.. gözü doymuyor..ama bende öyle diorum o ayrı :):)

_zAhİr_ dedi ki...

aboo hiç böyle düşünmemiştim ben :):)

gribulut dedi ki...

insanoğlu hep fazlasını istiyor işte kahretsin :)

Piltik'anım dedi ki...

Ay öyle deme ama yaa.. Ben de yapıyorum onu çoğu zaman.. Mesela sana bi' faydası olmayan birini görsen ne olur görmesen ne olur.. :D O nedenle "Tüh! Başka birşey dileseymişim.." diyorum.. :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

zahaha, benim tepkim de aynen böyle olur ama :D
Keşke bi' Siyah Porsche isteseydim derim :D

böcük dedi ki...

kırmızılı ööle deme ama mesela geçenlerde yemekteyizi izlerken yarışmacı hatun kadayıf tatlısı yapıyordu dedim ki şimdi kadayıf olsada yesek bilmem ne bilmem ne :p bir kaç saat sonra yan komşumuz bir tabak kadayıf sarması gönderdi :D gel de sayma tühh deme şu durumda :D o an bk boğazımı düşüneceğime "bütün dersleri A ile geçeyim, okulumu uzatmadan bitireyim, başarılı olayım, bıdır bıdır ingilizce konuşayım" desem ne olurdu sanki hııı :Pp

кıямızıℓı dedi ki...

katre

danke schon :)

кıямızıℓı dedi ki...

mdcezir

yeah baby :)

кıямızıℓı dedi ki...

aerodinamik yar

demee kızz öyle :)

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

ben düşündm canm 2mizin yerine :D

кıямızıℓı dedi ki...

gri bulut

kahretmesin bee mutlu etsin :)

кıямızıℓı dedi ki...

piltik'anim

o zaman faydası olcak şeyler isteyelim hep :)

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

onu iste hep madem cano :)

кıямızıℓı dedi ki...

böcük

olsun be kadayıfta güzeldir yaaa :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

birşeyleri isterken mantıklı düşünüp onu isteyeceeksin olur yada olmaz...ama olmadık bişi istiyosun pat diye oluyo buda moral bozuyo...:|