9.2.09

ben kızankene mimi




purkua mimlemişti beni günler önce,bugüne kısmetmiş yazmak :)

şimdi ben küçükken kızandım :D
heheh
edirneliyiz ya malum,bizim burda öyle derler,bilen bilir.
bilmeyenler de öğrensin :)

bi kere 7 yaşına kadar hiç kız arkadaşım olmadı benim.
apartmandaki tüm çocuklar oğlandı,abilerim gelir giderdi bize hep falan.
bende sokakta misket falan oynardım işte,dağ tepe toprak gezerdim.
erkeklerle furbol oynardım falan.
bu dönemden kalma çok yara izi vardır,yüzümde gözümde.

okula başlayıp şimdi oturduğumuz eve taşınana kadar bu böyle devam etti.
bu mahallede de tam tersi tüm çocuklar kız.
ben tabe şaşalandım bi başta bu ne loo gibisinden.
evcilik falan oynamayı öğrendim,işte saklambaçtı,lastikti bilmem neydi.
ama en çok saklambaç severdim ben :)
bi de biz acaip sosyal çocuklardık anlatamam size.
nasıl bir sanat aşkı daha ilkokuldayken,utanmasam fotoları koyardım ama utanıyom işte :D
her yaz mutlaka en az bir kez gösteri yapardık,kankamların garajda
sahne falan böyle evden eski perdeyi getiriyoruz,
perdecimiz var,soyunma odamız falan.
bilumum kostümler:)
kısa skeçleri canlandırırdık,işte küçük tiyatro oyunları bulur onları sahnelerdik.
analarımıza bide biletleri parayla satardık :)
sonra bölüşür gider bakkaldan bi sürü abur cubur alır yerdik:)

şimdi bizim mahalledekiler kız bunu söyledim,
e ben erkekle büyümüşüm en doğalından kuduzluk mevcut tabii.
özellikle bayramlar da falan para gani malum kızanız o zaamanlar,
hemen toplardım herkesi haydee bakkala
ne alcaz
torpil,kız kaçıran,roket falan :)
sonra onları patlatırdık tabe bildiğin torpili yakıp oraya buraya atma değil.
ben atraksyon yaratıcam ya manyağım ya o zamanlarda,
bulurduk tuğla falan,torpili yak koy içine
uzaklaş
tuğla patlasın
booommm
saçılır oraya buraya falan biz de eğleniyoduk öyle öyle :D
cam şişenin içine koyardık ses daha süper çıkardı o zaman :D
ama en süperi kış günü çöplere küller atılır ya
biz aldık torpilleri,seçtim 3 kişi hadi bakalım yakıcaz çöpün içine koyucaz kaçıcaz
vee görevi baaşrıyla yerine getirdik :)
sadece tüm sokak kül içinde kaldı :D
hahahha
ayy geene yapasım geldi walla bak özendim şimdi :p

bide bide ben çocukken acaip meraklı bi çocuktum.
deney falan yapardım kendi kendime
en bombası hani ateş ölçme dalgaları varya adını unuttum şimdi google dan bakmaya da üşeniyom,
işte ondan vardı bizde camdan yapılmış bişey
bi gün annem evde yok
aldım elime çakmağı,bakalım en fazla kaça kadar ısınıyo diye öğrenicem
yaktım çakmağı,tutuyom o şeye
ee sonuç tabii kii
booommmm
elimde patladı salak şey :D elim falan kesilmişti
anamdan yediğim azar cabası oldu :)

bide accık saflık varmış küçükken bende,büyüyünce farkettim
şimdi bi bayram yine köye gittik biz bende 10 yaşındayım
bi de biz köye falan pek gitmezdik zaten köyde babamın bi halası,bi teyzesi var
bilmem yane öyle köy ortamlarını çok fazla
neyse gittik biz işte bayrama,önce halaya gittik,ama benim barbie hala da kaldı
biz teyzeye gittik annem,babam,ben
sonra benim canım sıkıldı barbie yi aramaya çıktım o da 5 yaşında bi velet o zaman
bu gene meraklı melahat inekleri sulamaa gitmiş halanın ikizlerle beraber
e dedim ben tırsarım gidemem çeşmeye kadar
zate köy yeri,köpekler gani gani
teyzeye geri döneyim dedim,evler de yakın
bu arada teyzenin lakabı köyde deli emine-emine değilde öyle bi isim işte
bu tüfek falan kullanır öyle kırık bişey,zate lafınıda esirgemez kimseden
e tabi kadın deli,köpeği akıllı mı olcak
hayır olmaz aama bilemedim ben kızanlığın verdiği bi saflıkla
neyse gittim o köpek yatmış kapının eşiğine
giricem içeri giremiyom
köpeklere nasıl davranılır onu da bilmiyorum
bağırıyom ben
-annnneeeeeee
-babaaaaa
ses yok,salak köpek mal mal yüzüme bakıyo
dedim bari köpeğe laf anlatayım
-kkııışşşşş,kıııışşşşş diyom hayvana bakıyo bana mal maall
ay safım işte köpek mi görmüşüm bilmiyom bile köpeğe ne denir
ben böyle mal mal köpeğe tavuk muamelesi yaparkene
köpek bana haamm haaamm yaptı
annaamm köpek bi atladımı üstüme,arkada çitler vardı
dayandım orayama dünyam karardı benim
bağırıcam sesim çıkmıyo
hoş 5 dakka önce bağırdım anam babam duymadı
ağladımmı ağlamadımmı hatırlamıyorum
köpekle göz göze geldik bi
ben zaten gebercem korkudan,köpeğin gözlerini görmeyim diye
kolumu yüzüme dayadım
allahtan öyle yapmışım
kolumu ısırdı 2 yerden adi köpek
kolumu koymasam şimdi suratımda diş izleriyle geziyor olabilirdim,
ya da estetik yaptırırdım laa gezemezdim öyle :D
sonra anamlar köpeğinn havlamasına çıktılar ama iş işten geçmişti
sırasıyla gün be gün sağdan ve soldan olmak üzere
göbeeemden 10 adet kuduz aşısı yedim :)

bu olaydan sonra,beni 2 kez daha köpek ısırdı,biri ayak bileğimi,biri elimi
ayak bileğimde iz kaldı ama elimi ısıran yavruydu izi kalmadı
sonra bi kez elimi yine yavru kedi ısırdı
son vukuatım hamster di,gerizekalı hayvan parmağımı bi ısırdı abartmıyom yarım saat kanadı resmen,ama aşılarım tam olduğundan tırsmadım hiç :)

işte benim de çocukluğum böyle bişeydi,yine uzun bi post oldu :)
sonuna kadar okuyan muhterem bloggerlarla teşekkürü borç bilirim :)
ve mimi postalıyorum hemen
elalemin akıllısı na :)
öptüm sizi
muaahhhh

ps. blog acaip iyiyim bugünlerde
böyle mavi mavi bakıyorum hayata :)


20 yorum:

кıямızıℓı dedi ki...

anam resmi sonradan koydum :)
küçükkende pek artizmişim beaa.
pozlara bak hele :D

LoLLa dedi ki...

gozlerim mavi de bana ben suraciga kompleksimi de alip yatayim :s :)

purkua dedi ki...

ayy çok eğlendim okurken sevgili kızan.. =)

_zAhİr_ dedi ki...

sevimli kızancık :) güzel güzel bak dünyaya sen bak :)

babegazelle dedi ki...

oha ben bildiim bu sokakta kızkaçıran patlatma muzurluklarını erkekler yapar az diilsin ayrıca yavru kedi ıssırıından nolur benim evdeki panter bana her dakka saplıo dişlerini bişşe olmaz eheueh

кıямızıℓı dedi ki...

LOLLa

eveettt eveett o boncuk boncuk gözler benim :)

кıямızıℓı dedi ki...

purkua

saolasın bea kızanım :)

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

ayy bakıyom walla mavi görüyom herşeyi :)

кıямızıℓı dedi ki...

babegazelle

kız bişeycik olmadı kediden,öle bilgi verme amaçlı yazdım ben :D
bayramda benim cedric ler almış kız kaçıran,para verdim dedim de gedin bana da alın,aldılar gene patlattım heeyooo :D

ZIBBIDI dedi ki...

hehe :Dokudum en iyi küçüklük mimiydi.

PrimaRima dedi ki...

Demek böyle sevimli mimlerde varmış, bizde kısmet olur birgün inşallah sevdim bu mimi:)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Mim'ler birikti benim :D

O seni ısıran köpek nerelerdedir acaba şimdi? Akıbeti nedir? Merak ettim bak. Feysbuh'tan bakalım bari :D

_zAhİr_ dedi ki...

küçük kızancık blogumda bir armağanın var :)

kelebekmisali dedi ki...

bebeem unuttum senin pc durumunu mim yollamış bulundum...haberin ola

кıямızıℓı dedi ki...

zıbbıdı

sağolasn anam :)

кıямızıℓı dedi ki...

prima rima

e bilsem ben yollardm :)

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

köpek benden sonra bizm deli teyzenin komşusunun kıçını ısırmış ayıptr söylemesi,sonra teyze tüfeğiyle vurdu.
hayvan mefta oldu.

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

bayılırım armağanlara yavruşum :)

кıямızıℓı dedi ki...

kelebek misalii

işte geldim burdayım
ben her mim de ustayım :)

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Hep mavi mavi bakın.:)