19.2.09

bir garip blogger

blog bu aralar acaip ayarlarım bozuk. kendimi bilmez bir haldeyim,sürekli birşeyler yapıyorum ama nereye kadar bilmiyorum. böyle bi an çok mutlu oluyorum. sonra birden bire hüzün çöküyor,durup dururken... sebebe gerek duymadan... ders çalışıyorum harbi harbi bak.yane geçen sefer kötü aldığım 2derse çalışıyorum. zaten bu vizeler %10 çok bişeyi değiştirmiyor ama iyi gelirse iyi olur tabi... ya ne bileyim böyle bi boşvermişlik var üstümde,
garip.

evet son günler de beni tanımlayabilecek en yerinde kelime bu "garip"
1 . Kimsesiz, zavallı.
2 . Yabancı, gurbette yaşayan, elgin.
3 . Acayip:
"Yağmur, ortalığa garip bir kış serinliği getirmişti."- A. İlhan.
4 . ünlem Şaşılacak bir şey karşısında söylenen söz:
"Demek Bekir böyle utangaç bir çocukmuş. Garip!"- A. İlhan.
5 . mecaz Dokunaklı, hüzün veren:
"Bir yabancı için dünyanın neresinde olursa olsun büyükşehir böyle garip bir yalnızlık duygusu veriyor."- H. E. Adıvar.
(www.tdk.gov.tr den alıntıdır)

evet evet kesinlikle en doğru kelime bu " garip"
bide ayarsız diyebiliriz ama zaten ikizler burcu olduğum için ayarlarımın bozuk olması
çok doğal bir şey ben ve çevremdekiler için.ama yine de bu aralar biraz fazla bozuk gibi,
aslında gündüz iyiydim aslında şimdi de iyiyim ama birşeyler eksik sanki...
yani onunla tanıştığım günden beri herşeyden çok onu düşünüyorum ben.
bu iyi birşey değil hele benim gibi alık bir şahıs için.
evet evet alık birisiyim ben.
böyle aşık olduğumu sandığım zamanlarda kendi hayatım hariç herşeyi düşünebilirim,
o derece yani...ya otur sınavlarını düşün dimi kandırma kendini yüzde on falan diye,
hayır çok mavi göz görmek istiyosan al aynayı aynaya bak,biraz da far falan sürdünmü
onun gözlerine kaç basar beeee....
hem ben esmer erkek sevmem ki,sarışın olmadı kumrallar tercihimdir...
ne yapmaya çalışıyorum blog ben?
bilmiyorum.
farkında değilim...

ama yine de biraz büyümüşüm,
en azından ders çalışmak yerine onu düşünmeyi tercih etmiyorum...
oturup paşa paşa testing ve edinim ve skills çalışıyorum :D
acaip zevkli dersler blog sorma gari,
süper aramız ilk vizede sıçırttılar resmen beni :D
ama bu sefer tekrar bile yaptım yeminle bak.soru falan çözüyorum.
ama şu psikodengesiz durumumda neler olur allah kerim...

hani mutluydum ben dün gece blog?
şimdi ne hissettiğimi bile bilmiyorum...

yalnız?
hüzünlü?
aşık?
mutlu?
mutsuz?
hiçbiri
belki de
hepsi birden....
"garip"


11 yorum:

Esrik Öfke dedi ki...

http://esrikofke.blogspot.com/2009/02/okunmaya-deger-bulmuslar.html

gribulut dedi ki...

biraz önce çık şu ruh halinden, vizelerin var bak. hele bi düşük al saçını başını yolarım kız senin :)

bi dost dedi ki...

walla ben de esmer sevmezdim goyaaa ama oluyo işte :D
aynı ben de böyleyim aynı aynı:))
bi mesaj atıyo, bütün gün bakıp bakıp sırtarıyom, bi de gülen surat olmasın o mesajda, aboww hayatım sönüyo :))
sana kolaylıklar dilerim :)

bi dost dedi ki...

bi de rica ederim gözlerinin mavi olduğundan bahsetme bidaha. olan var olmayan var ayıp ediyosun ama :))

LoLLa dedi ki...

ödül verdim sana alsanaaaa :)))))

eheueehu gayet bencillik yaptım kimseye dagitama diye ;))

mmuucck

кıямızıℓı dedi ki...

esrik öfke

teşekkür ederim bebeem beni ödüle layık gördüğün için :)

кıямızıℓı dedi ki...

gri bulut

yeminle çalışıyom walla billa bak,
süper notlar alıcam :)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

anam bizim durumlar allahlık olmuş
haberimiz yok :D

кıямızıℓı dedi ki...

LoLLa

almammı kız sen bana ödül vermişsin de :D

Hayalet dedi ki...

Bu aralar hepimizde bir karmaşa bulutları geziniyor ama hadi neyse :)

кıямızıℓı dedi ki...

hayalet

vatana millete hayırlı olsun ne diyim...