3.2.09

bunalıma sürükleyen diyalog

güzel odam da oturuyoz kardeş kardeş,
daha doğrusu oturan ben varım,
cedric pc de gta san andreas oynuyo,
barbie tv izliyo.barbie ne alaka olduysa şimdi neyse.
bende elimde ayna kendime bakıyorum öyle.

ben:barbie yaa,baksana sivilceler geçti,kocaman uçuk çıktı dudağımda yaa.
sanırım ucube olmamı isteyen bi güç var çevremde...
cedric:ablaaa,hayat seninle dalga geçiyor!
(arka fon: puhahhahah)
barbie:neden öyle diyosun bee?
cedric:e baksana sivilcen çıkıyo,dudağında uçuk var.
mezun olup öğretmen olamıyorsun.
paran yok.
bu yaşa geldin sevgilin bile yok!!!


puffffffff.bunları söyleyen bu çocukla aynı odada yaşıyorum ben yaaa...
siz düşünün artık halimi...

allaaam sana gelesim geldi!!!!
bunalımdayım....

14 yorum:

RoNaLDiNHo dedi ki...

destek olacaklarına moral bozuyorlar desene :( sen yaparsın öğretmenim başaracan sırasıyla hepisi olcak ama çok sabret lazım..
Herşey çok güzel olcak sen ona inan =|

pandora dedi ki...

çüşenzi.çocuk olayı çözmüş...

Elâlemin akıllısı dedi ki...

çocuk o çocuk.
ne kadar içine büyük kaçmış gibi konuşsa da, bakma sen.

aerodinamik yar dedi ki...

nerde eski veletler.. ahhh ahh.. şimdikiler cinn cin!!

кıямızıℓı dedi ki...

ronaldinho

inanmak yetmiyo sanki be bazen...

кıямızıℓı dedi ki...

pandora

çözdü ve dayak istiyo :)

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

çocuk ama söyledikleri doğruuu

кıямızıℓı dedi ki...

aerodinamik yar

yavrum bunlar temiz bi sopa istiyo,çıkarcam içindeki cini o olcak!

kelebekmisali dedi ki...

bunları söyleyen 9 yaşında bi çocuk mu? aman tanrım!!!
beni bile taa burdan bunalıma soktu

_zAhİr_ dedi ki...

ay iyice merak ettim ben bu çocuğu :)

кıямızıℓı dedi ki...

kelebekmisali

söyleyim ara sıra sana mesaj atar o benim cepten hahahha :D
daa kolay olur bunalıma girmen :D

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

gelll bizee geell :)

babegazelle dedi ki...

puhahahah döv bence sen onu:P dün de benim kuzen geldi lise 1e gidio bana sen koca mı bulamıon ailedeki herkes evlendi bi sen kaldın muhahaha dio mal bebe yaaa :D

кıямızıℓı dedi ki...

kızılcık sopası imalatına başlıcam babeemm :D
sana da gönderirim bi tane :)