3.2.09

çalış evladım!!!


dün bi arkadaşımla karşılaştım,kendisi mezun ve kpss ye hazırlanıyor.
zaten karşılaşmadığımız zaman hiç buluşmuyoruz :)
kendisi sosyal hayatı sıfıra indirgemiş durumda.
neyse nasılsın iyimisn falan filan derken,hayırdır nerden böyle diye sordum.
aldığım cevap inanılmazdı.

başka bir eve taşınıyorlarmış,ev çok karışıkmış,ders çalışamıyormuş.
bu yüzden babasının müdür yardımcısı olduğu okula gidip,boş bir sınıfta ders çalışıyormuş!!!

yemin ederim kendimden soğudum ya...
vizelerime 2,5 hafta var ve bilindiği üzere derse girmiyorum
bu yüzden kendim çalışmam gerekli ki ben daha başlamadım bile.
kpss den zaten bahsetmiyorum bile...
kitapların kapaklarını bile gördüğüm yok...

çalışmak,azim,hırs,çaba...
maalesef hepsini kaybetmişim.
inşallah yakın zamanda bulurum...
yoksa durum vahim gerçekten...



20 yorum:

böcük dedi ki...

ahahaha vallahi bunu duyunca ben de kendimden utantım kırmızılı :D bazı insanlar çalışmak için çığırından çıkıyor onlar gibi olma amacında değilim zaten istesem de olamam da neyse şöyle vizelere finallere bir hafta kala çalışmaya başlasam b+ ile geçsem bütün dersleri vallahi billahi bir şey istemem başka ama neredeeeee :D

kolay gelsin sana :d

gribulut dedi ki...

bence vahim olan durum arkadaşınınki :) abartmış bokunu çıkarmış sanki :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Hislerime tercüman olan bir kırmızılı.. böhüh.

gereksiz yazar dedi ki...

çalışmak lazım evet, hiç bir zaman isteediğni elde edemeyecegini bile bile çalışmak..

oks, sbs, kbs(!), oss, öys(artık böyle sanırımyine), kpss, asil memur sınavı ( bunun bir kısaltması yok galiba)......

uzarrr gider..

Curly dedi ki...

Ben üniversiteyi bitireli hayli zaman oldu ama şimdi diyorum ki ulan keşke o zaman çalışsaydında daha iyi bir üniversitede okusaydın...inşallah bir an önce çalışma isteğin gelir yoksa ilerde çok pişman oluyorsun keşke o zaman çalışsaydım dersin...

RoNaLDiNHo dedi ki...

çalışıp kazanamayanlarda war çalışmayıp kazananlarda war sanşın ver mantığını doğru kullnırsan herşey olur...Sen başarırsın doğuştan sanşlı desem sana :D

Pilli-Cadi dedi ki...

bulmaslisinnnnnn. olmaz böyle kirmizilim.
azimli ol bak kizdirma beni:D

_zAhİr_ dedi ki...

arkadaşın ne yiyormuş bi sorsana :) bana da lazım onlardan yoksa kpss beni yiyecek :)

Forsaken dedi ki...

bir arkadaşım var hergün üşenmeden kütüphaneye gidip kpss çalışıyor resmen. İlginç yaşam türleri :)

кıямızıℓı dedi ki...

böcük

utanalım canm beraber :)
bak çalışalım demiyorum,utanalım diyorum :D

кıямızıℓı dedi ki...

gribulut

o kesin kazanacak walla :D
bokunu çıkarmış olsa da...

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

yavrucuğum boku yedik biz,haberin ola :D

кıямızıℓı dedi ki...

gereksiz yazar

evet:(
çok çalışmam lazımm
çoookkk
ühüüü :'(

кıямızıℓı dedi ki...

curly

mezun olduktan sonra sıradan bi öğretmen olcağım için,daha iyi bi üniversitede olsa pek bişey farketmeyecekti...insanın içinden gelmedi işte.sevmediğim bi bölüm,sevmediğim dersler,sevmediğim bi dil,ama mecburum,geri dönüş yok artık.hoş ne kadar geriye dönebilirim ki...
o yüzden acilen o çalışma isteğinin gelmesi lazım,ve şu lanet olası derslere inecikler gibi çalışıp,güzel notlar almalıyım...

кıямızıℓı dedi ki...

ronaldinho

genelde 4 ayak üstüne düşerimde :D
bu okul mevzuusu sakata geldi walla biraz be,emin değilim şansım konusunda...

кıямızıℓı dedi ki...

pilli cadı

bulamıyoommm :)
ama arıcam söz bulcamm :D

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

walla pek bişey yediğini sanmıyorum :D
zayıflamış kızancık.
saçlarıda kestirmiş kısacık zaten,jöle tarak falan gerekmesin diye:D
zuhahahha

кıямızıℓı dedi ki...

forsaken

walla bak onu bende düşünüyorum aslında,ev kalabalık ve gürültülü olduğu için.ama çok uzak bize kütüphane yaa :(

Defne dedi ki...

benim de çalışmak içimden gelmiyor gerçi içimden gelmesini beklersem daha çok beklerim.

кıямızıℓı dedi ki...

defne

walla aynen bende...