24.2.09

dip? son ? depresyon?


sanki içimde böyle bi su birikintisi var,
yol arıyo çıkıp gitmek için.
o yüzden sürekli bi ağlama istemi ve ağlamacılık var...
ya harbi bak blog sanki içim su doluymuş gibi hissediyorum.
hani zaten kansızlık var ben de belki aşırı su var vücudum da ondan vardır.
hayır durup durup ağlıyorum mal gibi,az önce de annemle kavga ettim zaten
ayy ciddi ciddi bunalıma girdim ben.
zaten herşey üst üste geliyor,
işte dünya böyle bir yer,
herkesin derdi kendine büyük...
anlıyorum masalları yalan belki anlamıyoruz aslında hiçbirimiz diğerimizi...
herkes kendi acısını tek başına yaşıyor aslında.
ben ağlıyorum.
tek başımayım.
benim içim acıyor.
belki seninkinin aynısı bi acı,belki onunkinin,belkide hiç tanımadığım birininki gibi.
bilmiyorum kimse bilemez ki...
bu benim acım,benim canım yanıyor.
birileri anladıklarını söylüyorlar,ben de anladıklarını bildiğimi söylüyorum.
ama onlar anlamıyorlar ki,ben de anlamıyorum belki kimseyi...
hayat ne kadar da TEK aslında.
bize tek kez verilmesi gibi,hep tek başımıza tüm yaşadıklarımız.
ahh blog ahh
bir de rol yapmayı becerebilseydim şu hayatta,
belki daha iyi olurdu.
maskelerim olmadı benim blog hiç,
yüzüme bakan anlar ne düşündüğümü,ne hissettiğimi.
böyle olmamalı belki de,
sevmediğim insanlara seviyormuş gibi,
gereğinden fazla önemsediğim insanlara önemsemiyormuş gibi,
kızdıklarıma takmıyormuş gibi,
anlamasam da anlıyormuş gibi,
evet blog GİBİ davranmalıyım belki de...
ama olmuyor ki beceremiyorum...
beceriksizin tekiyim ben blog.
safım,alıklık var,zaten bet bişeyim,kestirdikten sonra nefret ettiğim saçlarım var,
oyuncu olamıcam hiç bi zaman gerçi hiçbi zaman istemedim de o ayrı mesele,
offf blog
bunalımdayım ben.
sakinleştirici alıp birkaç gün sadece sürekli uyumak istiyorum.
hatta şimdi mutfağa gidip sakinleştirici içicem,
telefonlarımı da kapatıcam
sana da yazmıcam
mutsuzluklarıma sarılıp uyurum...

10 yorum:

kutup zencisi dedi ki...

evet hayat hep tek...

yalnız doğup, yalnız ölüyoruz...

_zAhİr_ dedi ki...

kendini de avutmaya çalışıp başaramayanlardanız değil mi?sonrası hep uyku...derin!

Esrik Öfke dedi ki...

Gçici bunalım bu. Saçın uzasın geçer, gör bak.

Ayrıca Kutup Zencisine de katılamayacağım. Hayat hep tek değil.

bi dost dedi ki...

böyle sürekli bunalımdayım depresyondayım dersen zaten olmasan da girersin..
haklısın, kimse seni senin kadar anlayamaz belki bu doğru. ama en azından anlamaya çalışan birileri var değil mi? bunun hiç mi önemi yok?
rol yapamadığın için üzülmemelisin, Allah doğrunun yanındadır ;)
umarım muayyen günündesindir şu an, ve bitince geçecektir umarım.
ama at artık ağzından şu bunalım lafını, olmaz mı?

ashure dedi ki...

hemen alisverise cik derim ben.:)

кıямızıℓı dedi ki...

kutup zencisi

evet herkese herşeye rağmen,

doğarken değil belki ama
ölürken yalnızız...

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

mantıklı düşünmek bi işe yaramıyor işte,uyuyorum uyanınca unutsam diyorum,olmuyor,olmuyor,olmuyor...

кıямızıℓı dedi ki...

esrik öfke

evet geçicek bir süre sonra bende biliyorum hemde saçlarımın uzamasını bile beklemeden...

ve ben kutup zencisine katılıyorum...
tek'iz,yalnız'ız...

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

canım ben sık sık bunalıma girmem,
arada oluyor işte herşey üst üste geldiği zamanlar da normalde ne kadar neşeli de hayat dolu da olsam ben de bunalıma girebiliyorum,yorulabiliyorum
hayattan ve yaşamaktan...

anlamaya çalışanlar da olmasa ne yapardım bilmiyorum ama dediğim gibi
belki ben de anlamıyorum kimseyi...
bilmiyorum...

кıямızıℓı dedi ki...

ashure

ahh bunalıma girme sebeplerimden biri de bu,işsizim param yok hatta karta borcum var...

ühüüüü