13.2.09

google'dan nağmeler


ebru şallıyla plates vb.

allaam o kadar çok arama geliyorki,ebru şallı ve platesle ilgili.bi gün üşenmicem valla yazıcam bütün bildiklerimi ama şimdi hemen bi özet geçmek istiyorum.
ebru şallı ile plates hafta içi 10:15 tv 8 de.şahsen yararlı buluyorum eleştirilere rağmen.
hele nefes alıp verme sahnelerine bayılıyorum.pozitif olun diyo ebru ablam bende pozitif oluyorum bi güzel..ohh missler gibi.ama bi sorunum var benim oda küçük kalıyo salonda ortadaki sehpayı çekmek zorunda kalıyorum plates yapmak için :D

"ne düşünmeliyim"filminin konusu

şimdi bunu arayan bana nasıl geldi bilemedim ama ben arattım google dan öyle bi film yok anacım.iyi sallamışsın.

1 hafta 7 gün

evet walla öyle :)

almanyada kredi kartı borcu diyemiyorum ne yapmam lazım

deme walla bende bizim evde diyemiyom,duysalar atıcaklar evden beni,bak dersen seni de almanya dan sınır dışı edebilirler haberin ola ;)

anlamazdın şarkısının notaları

walla bilmiyorum,zaten müzikle ilgili her hangi bir yeteneğim söz konusu değil...

anneannemin yeşil kuzusu kitabının özeti

şimdi bi kuzu varmış,anneanneminmiş.çimlerde oynamış oynamış yeşile boyanmış.
anneannemin yeşil kuzusu kalmış adı (:

arkadaşız ama sürekli mesajlaşıyoruz

şimdi canım 2 seçenek var,ya flört ediyorsunuz ya da avea 5000 mesaj almışsınız :p

bazen dibe vurmak gerekir

ama dikkat etmek gerekir,kafa,kaş,göz yarmamak gerekir.

bir selamı bile esirgeme benden

aleyküm selam o zaman sana ya da selamın aleyküm öyle bişey.

biz yanyanayız ayrı olan yollarımız

işte bizimde yolumuz aynı ama biz yan yana değiliz ayrı ayrıyız.ahh ahhh....

facebook çete savaşları paramı çekemiyorum

çeşitli ihtimaller var,ceza almış olabilirsin.ya da banka battı walla.

ilk tanıştığın insanın hangi huylarını sorarsın

şahsen sorguya çekmem insanları,zamanla tanımak tercihimdir.

karnım neden şişiyo durduk yere

yavrum durduk yere değildir o,yemişsindir,kola falan içmişsindir.
bide regl öncesi olabilir bak o zaman benimde şişiyo.

kredi kartı bloke olduğu zaman nasıl açtırılır

e tabii ki borcunu yatırınca,yoksa açmıyolar yalvarsan da

eksi kütüphaneler

çok güzeldiler,sessizdiler,şimdikiler internet cafe gibi maalesef...

mantıklı insan

walla aşık olmadığım zamanlarda öyleyim de aşıkken mantık ve ben bağdaşamıyoz :D

msn gıcıklıkları

buna dair bir yazı yazmış idim ama link koymaya üşendim şimdi...

ne yapıyorum bu insanlara kaçıyorlar benden

hmm...bilemicem benden hiç kaçmadı insanlar,arandım,soruldum.popüler sempatik insan olmanın faydalarını görüyorum.ama saçma sapan konuşuyorsan sürekli kaçabilirler,
sürekli ağlaşıyosan kaçabilirler,espiriden anlamıyosan kaçabilirler,bulaşık bi tipsen kaçabilirler.liste uzar gider...

neyim olmak istersiniz 1 sevgilim 2 arkadaşım 3 dostum 4 kankam

bu neee beee...iki yabancı olmak istiyorum bu insanla ben :D

regl öncesi bunalım

ayy canım tam insanına gelmiştin mütemadiyen her ay böyle bi bunalıma giriyorum.
tıp henüz çözüm bulamadı.ühüüüüü :(

sakalı çıkanların boyu uzarmı?

olabilir ergenlik çağında çıkar sakal,e boy da bu dönemde uzar.bence mantıklı ya olabilir.

senin hayatından çıktığımı sana nasıl anlatsam kuzen?

yaa allahım bu kim.çok korktum.bide 19 dakika durmuş sayfam da.
ama benim hayatımdan çıkan kuzenim yok ki yaw...

sevilmeyi haketmediğini düşünmek

evet bazı insanlar düşünürler öyle,genelde ayrılmaya çalışan taraf düşünür yani aslında düşünmez tabii öyle de ayrılcak ya bahane arıyo al sana bomba gibi bahane.

şehir de yaşamanın zararları

ben görmedim henüz bi zararını,köy de olsam yaşayamazdım hatta o derece severim şehir hayatını.




5 yorum:

Nazli Bakht dedi ki...

kirmizilim ya ben bi cömüm blog aleminde, bana da ogretsene nasil oluo gelen gidenler, bende gulmek istiorum senin gibi katila katila:)

Pilli-Cadi dedi ki...

ahahahahha süper yaaa.

bayiliyorum bu google aramalarina.
ne insanlar var diyip diyip sasiyorum

кıямızıℓı dedi ki...

nazlı

canım google analytics e kaydol hepsini göreceksin :)

кıямızıℓı dedi ki...

pilli cadıı

kuzu yaa sen ne zaman aççan yorumları ben asıl bunu merak ediyorum...

t.u.b.a dedi ki...

''arkadaşız ama sürekli mesajlaşıyoruz''

sevgili olmaları yakın bunların, gidişat o yönde! :D