18.2.09

itiraflar silsilesi

1

her gün internetteki bilimum site ve gazetelerden

kendi burcunu ve babamın burcunu okuyan bir anneye sahibim...
tabii benimkini de...
özellikle benim burç yorumlarına dair yaptığı yorumları ise
söylemeye dilim varmıyor...
vur anne sen de vur :D

2

cedric saçlarını kestirmeyi istemiyor,uzatacakmış...
gitar almak için para biriktirmeye başladı.
10 yıl sonra uzun saçlı bir rock çı olacakmış...

vay anamın haline vay...

3

hayat benimle kesin dalga geçiyor...
orta parmağım kesildi,kanadı yara bandı taktım.
hayat resmen bana hareket çekiyo yaaa!!!

4

buldum.buldum.
sonunda buldum.
neden öküz çekerim ve neden öküzler beni çeker.
çünküüüü
zodyak yılım bile ÖKÜZZ!!!

5
çin astrolojisine göre
yükselenim bile ÖKÜZ yaaa

6

evet evet budur sebep tüm suçlu zodyak ey dostlar...




7 yorum:

babegazelle dedi ki...

ayno zodyak bana anlaşamadığımı bile bile sürekli, boğa burcu yolluyo pis zodyak:)

кıямızıℓı dedi ki...

:D
ya bana öküz burcu yollasa ii ama direk öküz yolluyo :D

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

:) süpersin..

katre_wınscare dedi ki...

ehueheheheh cok guldum yaww hareket cekme hayat alırım anahtarını :D bana parelıze ödül vermiş blog ödülü seyy benımde 7 kııya verıcımm bunlardan bırıde sensın yazacagım şimd haberın olsun ıstedımde :):):)

кıямızıℓı dedi ki...

digital sevgi kelebeği

teşekkür ederim :D

кıямızıℓı dedi ki...

katre

walla hayat bana vermiyo anahtarı çekiyo anahtarı :D
danke şimdiden yavrum ;)

La Loba dedi ki...

Kafası kopasıca zodyak mahvetti bizi :)

Öğlenin bu saatlerinde iyi geldi bu yazı. Sağolasın.