5.2.09

kütüphane de ders çalışa-maya-n blogger


evde ders çalışamayan blogger ne yapar? neyse ben kütüphane ye gideyim dedim. şimdi benim hayallerim de bir kütüphane imgesi var bu böyle sessiz,sadece kitap sayfası açma sesleri duyulan,kitaplar içinde bir ortam.

bu sabah erkenden uyandım,çantama kitabımı defterimi koydum.
böyle bi mutlu ve mesudum.

taktım kulaklıkları,müziğim de bi güzel. ohhh değmesinler keyfime.
hava da pek güzeldi zaten yürüyerek teeyy şehrin öteki ucunda ki kütüphaneye gittim.

böyle ders çalışçam havasın da bi girdim kütüphaneye,

flaş!flaş!flaş!

bildiğin internet cafe!!!
allaaam dedim yanlış yere mi geldim?
ben nerdeyim?

sonra baktım etrafa,
evet evet burası bi kütüphaneydi,
raflarda kitaplar vardı,
masalar ve sandalyeler vardı.
bunlar girerken sağ tarafta,
sola bakınca,
27 adet bilgisayar ve 24 adet çocuk gördüm!!!
bildiğin internet cafe ortamı ya...

allaam nasıl bi gürültü yaa anlatamam...

bide kütüphane görevlisi bey amca açmış bizim yerel radyoyu,naklen yayın yapıyo!
böyle kaldım ben napsam netsem dedim...
sonra oturdum en arkada bi pc ye,msn i falan açtım :D

facebook a gireyim dedim,engelliymiş giremedim :p

neyse indirdim bi siteden ders notlarını falan,hani amacıma uygun birşeyler yapayım dedim.

çalışmasam da çalışır gibi yapayım en azından,
dinlenirim bari
o kadar yarım saat yol yürüdüm :)
sonra gene taktım kulaklıkları müzik falan dinledim işte,

kızan sesi dinleyeceğimi pinhani dinlerim daha iyi dedim..

beni all,benii all dedi pinhani.
bende dedim benii alsaydınn istanbullara, ahhh bırakıp gittinn...
-bu ayrı bi hikaye,bi ara anlatırım belki,mutlu son olursa-
neyse;

özetlerin birazını deftere geçirdim falan.
ay bilseydim ortam öyle evde de takar kulaklığı geçirirdim özetleri ben...
sonra tabi canım sıkıldı benim,
msn de burdan bi arkadaşım vardı,
hadi dedim pizza yemeye gidek,
tamam dedi ben de kahvaltı yapmamıştım :)

sonracığıma kaçtım o kütüphane sahnesinden,
liseli tiplerin takıldığı pizzacıya gittim,yedim bi güzel,ohh misss valla :)

bi de bizim bi sorunumuz var burda,
23 yaşındayım ben mesela e arkadaşlarım da benim yaşlarımda doğal olarak hatta çoğu benden büyük...

gidilebilecek mekanlara paso liseli tipler takılıyo,
bi de malum bi öğretmenlik geçmişim olduğu için,eski öğrenciler falan...

off ki ne offf...

neyse özetle bugün de ders çalışamayan blogger im :)
bir ders çalışma macerası daha başarısızlıkla sonuçlandı...

vatana,millete yeni kütüphaNET cafeler hayırlı,uğurlu olsun...

p.s. ahh ahh nerde resimdeki gibi eski kütüphaneler...

18 yorum:

Serkan Özçalık dedi ki...

Nerede olduğu çok açık wipedia da:D
Malum devir değişti...

osuruktanteyyare dedi ki...

oha nası kütüpane gız oo hayret bişe
gerçi ben hiç kütüpaneye gitmedim filmlerde gördüm belkide hep öledir
zuhah

кıямızıℓı dedi ki...

serkan

ya pc lerde wikipedia açık olsa iyiydi ama maalesef ya oyun oynuyorlardı,ya video izliyorladı birde hepsinin msn leri açıktı.beni zaten en çok şaşırtan msn vardı ya resmen pc lerde şaka gibi...

кıямızıℓı dedi ki...

teyyare

:D bende filmlerdeki gibi sanıyodum hala amma velakin,gördüğüm ve tasvir ettiğim üzere değişmiş anacım :)

kelebekmisali dedi ki...

27 bilgisayar ve 24 çocuk mu puhahaha:) üşenmedin onları mı saydın:))

кıямızıℓı dedi ki...

bide üşenmedim sana mesaj attım orda ben kızım :)

Üfürükten Prenses dedi ki...

ders çalışmaya bu kadar istekli birini ilk defa görüyorum :)
maşallah:)

кıямızıℓı dedi ki...

canım walla 2 hafta kaldı sınavlara daha dün kapak açtım :) ve bu derslerin hepsini ilk kez alıyorum inşallah son olur :)

RoNaLDiNHo dedi ki...

msn den ders notları alıp facebookta temize çekseydin heheh devir değişmiş demekki... sen ewinden odandan çıkma en iyisi dersini ewinde çalış :D

Defne dedi ki...

ya her yere bu internet girmek zorunda mı tamam olsunda kütüphane de bildiğim kimse gıkını çıkarmaz gıkını çıkarana da senin naklen radyo yayını yaptığını söylediğin "kütüphane görevlisi" denilen kişi müdahale eder.
anlamadım bu işi..

LoLLa dedi ki...

eheueheu bayildim yazina yaw :)

кıямızıℓı dedi ki...

ronaldinho

evet bende öyle yapıcam :)
zaten şu pc koltuğuyla bütünleştim!

кıямızıℓı dedi ki...

LoLLa

teşekkür ederim (:

кıямızıℓı dedi ki...

defne

ben de anlamadım,ve düzen kesinlikle yanlış.ben hiç onaylamadım.bilgisayarlar için ayrı bir bölüm yapabilirlerdi.teoride mantıklı bilgiye daha çabuk ve kolay ulaşmak ama dün gözlemlediğim kadarıyla,araştırma yapan tek bir çocuk dahi yoktu.dediğim gibi çoğu msn de,video sitelerinde,oyun sitelerinde takılıyorlardı.keşke amacına uygun olarak kullanılsa internet,çok faydali şeyler öğrenebilirlerdi ama maalesef...

Hiçkimse dedi ki...

Kütüphaneler iyidir ya abi, ben çok seviyorum oraları ama o kadar sessiz ki bana çok gürültülü geliyor..

кıямızıℓı dedi ki...

keşke öyle sessiz olsaydı burdaki kütüphanede :)

babegazelle dedi ki...

ya hani böle o filmlerdeki gibi gotik yap kütüpanelerde kitap okumak istiorum ama örencilikte ders çalışmaya toplasan 3 5 kere gitmişimdir onda da abi beni baydıydı o ortam yaaa dikkatin daalıodu boyuna birilerini kesesim geliodu bi de bizim grup azgınlar direk topluca gidioduk kütüpaneye ama oturamoduk başloduk iki dakka sonra kıkır kıkır herkesler hişşşş diip durudu nihaha bigün de tenha olan bi köşe bulduk ordada güvenlik kamerası var mal mal hareketler yapıoz kameraya ama nası halay çekioz neler neler tam çıkıcaz kapıdan güvenlik görevlileri bizi bi gördüler nası gülüolar ama bi baktık kapıdakilerin önünde ekran varmış işin kötüsü o ekranı da giren çıkan herkes görüo öle maldık işte biz hahahaha amma anı anlattım yaw :D

kIrmIzILI dedi ki...

m