13.2.09

manyak olan blogger



blog sen beni özledin mi bilmiyorum ama
ben mavişimi çok özledim :(
ve günün sözü
"aşk bir kum saati gibidir;kalp dolarken,beyin boşalır." Jules Renard

aynen bu moddayım,kafa gitti walla öte tarafa.
mantık zar zor işlemeye çalışıyo.
kendimi bilmez modda,
ya salak salak gülümseyerek geziyorum,
ya da hasretin acısı yüzüme vurarak...

böyle ilgincim bugünlerde blog...

offf yaaa
neden uzakta ki :(
bir daha kimbilir ne zaman gelir,onu bile bilmiyorum...
canım rocco çekti desem,getirmek için gelir mi acaba...

5 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

e bi denesen diyorum :)

babegazelle dedi ki...

bak bi güsel söz de ben örendim aşk bir davaya benzer acı ise şahide şahidiniz olmadan davayaı kazanamazsınız mevlana demiş vuuu olduydum

UFUK ÇİZGİSİ dedi ki...

Çok güzel bir sözmüş o yaa.:)

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

denememe gerek kalmadı canım :)

кıямızıℓı dedi ki...

babegazelle

eimiş walla :)