19.2.09

ödül mimi ya da mim ödülü


zahircimm,

babegazellem
piltik'anım
kelebek misali
katre_winscare bana ödül layık görmüşler sağolsunlar varolsunlar,
ben de onları çok seviyorm:)

şimdi benim 7 ödülüme gelince,
ruh öküzü (malumunuz öküzlerle ilişkim ortada çekiyolar beni anacım)
medcezir ( kendisi blog aleminde çok yeni olup,10 yıllık canımdır,dostumdur,kardeşimdir dün bana yazdığı mektup sebebiyle hem ilk mimini hem ilk ödülünü gönderiyorum)
pilli-cadı ( pili bitmeyesice kız )
purkua ( sırf blogunun kırmızılı bi adı var diye ilgimi çekmişti,iyi ki çekmiş :)
cimbakuka (bi kerede söylemeyi başarabiliyorum işte adını hiihihi)
-mka- (sen yazmaya devam et hep yeter bana....)
elalemin akıllısı (elalemin değil benim akıllım,yavruşum,hoşşiğim:)

bide bide bütün izlediğim bloglar:)
izlemeye aldığımıza göre demek ki ödülü hakediyorsunuz ;)


p.s. ben gene mavi mavi bakıp mavi mavi gülüyorum :)



10 yorum:

-mka- dedi ki...

Teşekkürler.. Eksik olma..

Yeniden "mavi mavi" bakmana sevindim.. Hep iyi ol, hep iyi kal..

Ve bir şiir benden size,
Tam tamına üç dize;
Son dize hepimize,
Hepimiz, kendimize..

M
A
V
İ

M avi mavi bakıp, mavi mavi gülümse
A şka bırak kendini, ne çıkar sonu ölümse
V arlığında hayat, yokluğunda hüzün
İ .......

-mka-

Cimbakuka dedi ki...

Teşekkürler efendim :)))

Elâlemin akıllısı dedi ki...

Bu blog benim için bitmiştir, na bi' daha da gelmem.

medcezir dedi ki...

10 yıldır niye dostuz sanıyosun dünkütripcan, bu ödül için işte;)
nasıl derler...
yüreğine,
eline,
kalemine sağlık.. mı?:D
varlığın yeter diyim sen anla:)

кıямızıℓı dedi ki...

-mka-

teşekkür ederim şiir için :)
yüreğine sağlık...

кıямızıℓı dedi ki...

cimbakuka

rica ederim :D

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

yerim seni sosiisss :D

кıямızıℓı dedi ki...

medcezir

bi kere ben artık tripcan değilim :D

canımsın,iyi ki varsın,tüm ödüller feda olsun sana :)

purkua dedi ki...

kırmızılı! çok teşekkür ederimm =)
ben ödül dağıtmayacağım, sanırım artık mim de cevaplamayacağım. ama gerçekten çok sevindim ödüle layık bulunmama =).
ve de bloguma geldin, iyi ki geldin, hoş geldin. daha uzun süre kalman dileğimle =)
kırmızı seviyoruzz..!

.ruhöküzü dedi ki...

ödül ne şimdi ben onu anlamadım, ne alıyoruz yani. ben elimle tutmadığım, gözümle görmediğim, kalbimle hissetmediğim ödüle ödül demem (: