25.2.09

şarkılı şiirli mim'im

Günlerdir dinlemeye doyamadığım bir şarkı var.
Baba Zula-Ayrılıkta Söylenmiş Bir Yaz Türküsü

Bu gece dedim kendi kendime dur şu sözlere bakayım bi netten,
ayıptır söylemesi ezberlemeye karar verdim de :)
Sonra bir de ne göreyim benim favori şarkım aslında bir şiirmiş,
Afşar Timuçin'e aitmiş sözleri.Zaten kendisi çok sevdiğim bir şairdir...
Sözleri buraya yazıp blog ahalisi ile paylaşmaya karar verdim.
Hem ruh öküzü beni linkte görüldüğü üzere teeyyy ne zaman mimlemişti böylece mim görevimi de yerine getirebilirim diye düşündüm,çok da iyi düşündüm bence :)


AYRILIKTA SÖYLENMİŞ BİR YAZ TÜRKÜSÜ
Gözlerine bakar ağlar
Bu son şarkı
Son umut
 
Gitme hep burada kal
Bizimle kal bu kıyıda
Her yanına dokundum bakışının
Her yerini tanıdım göklerinin
Gün boyu sende uçtum
Dinlendim dallarında
Atlılar gibi yoruldum yanında
Uyudum
 
Ölür kıyı ölür yazlar
Alır götürür karakış
Her bahar her umuda zorunlu mu
Neden yolcusun bu kadar
Gideceksen
Al götür umudumu
Al götür sonuna kadar
 
 
Afşar TİMUÇİN

4 yorum:

katre_wınscare dedi ki...

sözler cok hoşmuş sahiden.. paylaştıgın için tesekkurlerrr :))

кıямızıℓı dedi ki...

rica ederim :)

a.nur... dedi ki...

şarkıyı dinlemedim hiç fakat sözler şahane!
edinsem iyi olacak 8-)

кıямızıℓı dedi ki...

evet edinmelisin
şarkı olarak da çok güzel gerçekten :)