13.2.09

siyam'a


Aslında herkes kadar yalnızım ben de…

Ve herkes kadar bencilim biraz.

Dünya benim etrafımda dönüyormuş gibi davranabiliyorum,

Gökyüzünden bakıldığında küçücük bir karaltı olarak görüleceğimi bilmeme rağmen.

Oysa ailem yanımda,arkadaşlarım var burda.

Çok uzaklarda olmalarına rağmen her zaman yanımda olduklarını bildiklerim var birde…

Ahh…işte asıl yalnızlık onların olmayışı zaten.

Birlikte ağladık,birlikte güldük,birlikte içtik

Bi tek ben sarhoş oldum çoğunda aslında bu yüzden birlikte sarhoş olduk demesem daha iyi.

Paramız yoktu beraber yürüdük sokaklarda,simit aldık harabenin önündeki simitçiden,

Bide ayran migros tan köpekli parkın çimlerine beraber oturup yedik.

Hiç tek başıma ağlamadım ben o yıllarda,

Her ağladığımda bir omuz vardı başımı yaslayabileceğim…

Az önce fotoğraflara baktım,geçen yaz yurtta çekildiklerimize ve Eskişehir sokaklarında…

Hani ben hamile kılığına girmiştim,kırmızı elbisemi giymiştim,

Seni de gelin yapmıştık benim beyaz tunikle,boynuna inciler takmıştık,

Ama saçına havludan yaptığımız duvak en bombasıydı.

Ne güzel gülmüşüz fotoğraflar da,zaten genelde gülerdik dimi biz?

Evet evet çoğunlukla gülerdik.

Bazen ağlar gibi olurduk,kendimizle dalga geçerdik yine gülerdik.

Ne çok özledim seni siyam…

İki eylül caddesinin orda çekildiğimiz fotoğraflara baktım da,

Sımsıkı sarılmışsın bana,keşke yine sarılsaydın öyle.

Ama akrobatik pozlar verdiklerimiz gerçekten görülmeye değer…

Birkaç fotoğraf şimdi bana bu yazıyı yazdıran…

Birçok anı birlikte yaşadığımız,birlikte yarattığımız…

Yollar,tramvaylar,otobüsler,trenler…

Aaa sahi ne geldi aklıma,hani bir kez İstanbul’dan Eskişehir’e birlikte gitmiştik,

Yolda bomba ihbarı vardı,otobüs beklemek zorunda kalmıştı,

Çevremizde bir sürü polis arabaları vardı.

Ben çok korkmuştum annemler o otobüste olduğumu bilmiyorlar diye.

Hoş seninkiler İstanbul’da olduğunu bile bilmiyorlardı…

Uyumuştuk sarmaş dolaş sabaha kadar J

Özledim seni be siyam…

Çok özledim…



16 yorum:

gereksiz yazar dedi ki...

kaderi bir çok insanın bu sanırım; geçmişi özlemek.. yaş mıdır sorun yaşlanmak mıdır bilinmez fakat, zaman geçtikçe daha çok eskiyi düşünüyor insan..

Volkan dedi ki...

EskiyleYeni kalabilmeli insan. en azından benim frekansım böyle :)

_zAhİr_ dedi ki...

Paramız yoktu beraber yürüdük sokaklarda,simit aldık harabenin önündeki simitçiden ... biz de :(

Digital Sevgi Kelebeği dedi ki...

Yine, yine harikasın..

Ah eskiler..

Mümkün olursa, dönmek gerek geri-ye..

kelebekmisali dedi ki...

okurken ağladım desem inanır mısın? bence inanırsın...çok özledim seni..
seninle yaşanan hersey çok güzeldi siyam.

mdcezir dedi ki...

eskisin ama yıpramasın be tatlım, anlatılacak özlenecek şeyler yaşamışsak daha ne? boşveer..vur dibine mazinin, daha güzelleri beklemekte bizi:)

duygusalboşluk dedi ki...

ben de özledim özlendim mi bilmiyorum ama beni özlemeyenleri de özledim :)

кıямızıℓı dedi ki...

gereksiz yazar

yaşlanmadık aslında,çok zaman da geçmedi üstünden ama birlikte yaşanan herşey o kadar güzeldi ki özlememek elde değil...

кıямızıℓı dedi ki...

volkan

mantıklı bi frekans.sevdim;)

кıямızıℓı dedi ki...

zahir

ahh ahh...

кıямızıℓı dedi ki...

digital sevgi kelebeği

eskiye dönmesek yine beraber olabilsek,yeni anılar yaratsak...
daha güzel olurdu bizim için...

кıямızıℓı dedi ki...

kelebekmisalii

keşke kamera açıkken ağlayıp beni de ağlatmasaydın be canım...

кıямızıℓı dedi ki...

mdcezir

evet evet ben zaten daha güzellerini istiyorum eskiyi özlesem de :)

кıямızıℓı dedi ki...

duygusalboşluk

yavrumm bebeeğim bitaneemm
seni çok seviyorum biliyorsun :)

LoLLa dedi ki...

çççoook güzel otesi olmus yazın .)

кıямızıℓı dedi ki...

teşekkür ederim LoLLa (: