2.2.09

tıp dünyası duy sesimi!!!


tıp dünyası duy sesimi
regl öncesi bunalımlara hap falan bulunsun
yalvarıyorum yaaa:(
her ay kendimden nefret etmekten nefret eder hale geldim
sinirliyim,asabiyim,stresliyim,kaprisliyim...
kendime bile tahammül edemiyorum...

zaten düşündüm de,ben hep sevgililerimi bu dönem de terk ediyorum.
annemle,kardeşimle falan hep bu dönem de kavga ediyorum...
en çok bu dönem de ağlıyorum...
ayy doktora gitsem anti depresan verir direk.
bi de suratımda sivilce çıktı,kendimi iğrenç ve çirkin hissediyorum.
zaten yalnızım daha da yalnız hissediyorum.
bugün allık kutusunu fırlattım attım,aynayı bile kırıcaktım nerdeyse...
masaya bi yumruk salladım...
hala elim acıyor...

ruhum bedenime dar geliyor...

ps. erkekler bu ruh halini asla ama asla anlayamazlar.nolurr bu dönemlerde sevgililerinize anlayışlı davranın.
-the end-


22 yorum:

Martielex dedi ki...

Yazının sonundaki notu okuyunca gülümsedim,çünkü ben de gerçekten birşey anlamıyorum bu dönemde kızlara nolduğunu =)

Defne dedi ki...

selam kırmızı kitap kurtcugu adlı blogumu kapatmaya karar verdim yoluma kız kulesinin yalnızlığıyla devam edecm.
bu bloguma da uğrarsan çok sevinirim.
inşallah tıp dünyası sesine kulak verir:)

katre_wınscare dedi ki...

yaw cok haklısın be bacı valla cok dogru yaaaaa heey erkekler okuyun ann okuyunn :D:D:D

кıямızıℓı dedi ki...

martielex

anlamazsın biliyorum ama bi dene ya :)

кıямızıℓı dedi ki...

defne

uğrarım tatlım :)
tıp dünyası sesime kulak vermicek biliyorum ama umut dünyası işte...

кıямızıℓı dedi ki...

katre_wınscare

okurlarda anlarlarmı emin değilim bacım :)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

bana tanıdık geldi bu durum :D
ben de çemkirdim benim blog'da malum :D

mesut demir dedi ki...

tıpla mıpla olmaz bu iş!
seni kocakarılara neyim götürmeliyiz hem de en acilinden:)

yok öle bişiy sendrom mendrom uyduruyorsunuz bunları biyerlerinizden! eskiden oyle birşey mi varmış :)

valla benım eski kızarkadaşımın da boyle şeyleri oluyordu günlerini öğrenmiştim o günler direkt görüşmüyordum:) bir erkeğin yapması gereken en mantıklı şey bu bence:)

doktorlar boyle durumlarda evlenınce gecer dıyor ama yemeyın bence gecmıyor :D

tek caresi düzenli beslenmek(yemek demedim dikkat lütfen!)

hadi gecmiş olsun :)

Bilgicelli dedi ki...

Merhaba,öncelikle profildeki resim size aitse zaten çok güzel.Sivilce veya başka sebepler sizi üzmesin.Bayan olmanızın kuralı bu.Biz sizi anlayamayız evet paylaşmanız bile bizi ilgilendirmesine yeterli oluyor.Sevgililer sadece bu dönemlerinde değil her dönem baş tacı olmalıdır.İsyanınız dikkatimi çekti ondan yazdım.Özrümü kabul edin iyi bloglamalar.

кıямızıℓı dedi ki...

elalemin akıllısı

anacım ben her ay çemkiriyom bi posta :) ama fayda yok işte neyleyimm

кıямızıℓı dedi ki...

mesut demir

evet ananemde öyle diyo,eskiden regl öncesi sendrommu varmış,böyle sinir stres sahibi olmazlarmış,karınları falan da ağırmazmış...
walla bu asabiyet döneminde gerçekten aklı olan yanımdan kaçsın,zaten normalde kaprisliyimdir,bide şu aralar offf kaprismania bişey oldum :)

ayrıca ben düzenli besleniyorum canım,bunun beslenmeyle falan alakası olduğunu sanmıyorum :(

кıямızıℓı dedi ki...

bilgicelli

maalesef bana ait değil :)
ben sarışın ve beyazım aslında,bu yüzden en küçük bi sivilce bile beyaz ten de gerçekten çok kötü görünüyo yaa.ya da bana öyle geliyor en azından.
erkeklerin zaten anlamasını beklemiyorum,sadece biraz sabır ve anlayış istiyorum ben :)

babegazelle dedi ki...

hep diorum ki bu sefer normal durcam bağırmicam çemkirmicem isterik ruh hallerine girmicem özellikle dikkat etsem de olmuo olmuo olmuo biyerden patlıorum sıçayım o hormonların içine :D

кıямızıℓı dedi ki...

off bebeem bende walla.
mübarek hormonlar durmuyo durdukları yerde ya.bi haftadir evde resmen terör estiriyorum,arkadaşlarıma sürekli kapris yapıyorum falan.
iğrenç insan moduna girdim :(

RoNaLDiNHo dedi ki...

ben anlıyorum snei aynı tür olayları bende çok yaşadım ama artık alıştım...İlaçlara fazla baglanma...Sivilce bu gelip geçicidir kalıcı olan sensin..:D
Ağresifim kompleksliyim, manyağım sonunda kadar ve de asiyim :D

Kırmızı Tangalı Kız dedi ki...

en sinirli olduğum etrafıma terör estirdiğim dönemdir. (bu arada yeni blog tutmaya başladım senide beklerim shekercim)

aerodinamik yar dedi ki...

çoktannn unuturrdummmm ben bu sıkıntıyı çoktaaaaaaaaaannnnnn
ahh bu hormonlarıınnnnn gözü kör olsun...:)
(türk sanat musikisinden çalıntı da yaparım.. :))

кıямızıℓı dedi ki...

ronaldinho

walla bugn kalktm sivilceler geçmeye başlamış,dudağımda uçuk çıkmış :)
ucube olmamı isteyen bi güç var sanırım çevremde:D

ayrıca benim yaşadığım regl öncesi bunalımları yaşaman imkansız sanki be :p

кıямızıℓı dedi ki...

kırmızı tangalı kız

sanırım kızların büyük çoğunluğu böyle :)
uğrarım elbette ;)

кıямızıℓı dedi ki...

aerodinamik yarr

unutulmazzz
unutulmazzz
yaşadığımızzz unutulmazzz :)
kimyacılar bilmem neyciler şu hormonların kimyasını çözsünler :)

böcük dedi ki...

vahh yavrim :p geçer geçer büyüyünce geçer :Pp

кıямızıℓı dedi ki...

böcüküm daa ne kadr büyümem lazm :)