16.2.09

yanılmak


mucizeyle hoş bir tesadüfü karıştırmamak gerekirmiş...
çok çok kötü bir ruh halindeyken,gülümseten hoş bir tesadüfü izlediğim filmlere,
okuduğum kitaplara kanıp da mucize sanmam ise bir yanılgıdan ibaretmiş.

Canım tesadüfüm,hani bana "acele etme" demiştin ya sen.
evet...
evet acele ettim ve seni "mucize" sandım,
istemezdim anlamayı ama
anladım ki
sadece bir yanılsamaymışsın hayatıma gölgesi vuran...

hoş ve gülümseten birkaç gün...
asıl olan bu imiş...

şimdi...
şimdi hiç acelem kalmadı.
belki...
belki seni dinlemeliydim,
acele etmemeliydim...

ahh...
yaşadığımız hızlı dünyanın acelesine öyle kaptırmışım ki kendimi...

Acele edip MUCİZE sandığım o hoş TESADÜFler,
bir YANILGIdan ibaret şimdi...

4 yorum:

_zAhİr_ dedi ki...

sabah sabah kasvet kasvet...noldu mavi bakışlara?hani umutlu?mutlu?

кıямızıℓı dedi ki...

mavi mavi bakmaya devam...
başka şehirlerde,başka gözlere...

Quaresma7 dedi ki...

Bu harika olmuş... Garip bir karşılaştırma, aklıma takıldı iyi mi:)

Elâlemin akıllısı dedi ki...

İki gün boş bırakmaya gelmiyor yahu, n'oldu gene? :|