7.3.09

bende film izliyorum :)

şimdi blog bilirsin öyle film falan anlatayım,tanıtayım pek huyum değildir ama bu kez yazasım geldi.
perşembe gecesi Benjamin Button'ın Tuhaf Hikayesi ni izledik bir arkadaşımla.
iyi hoş filmdi duygusal dediler ama ben pek duygulanmadım hatta birlikte izlediğim arkadaşım da pek duygulanmadı.Filmde şaşırtıcı birşey yoktu bence,yani başını izlerken sonunu tahmin edebileceğimiz türden bir filmdi,gerçi o kızın Benjamin'in kızı olmasına şaşırmadım değil aslında.
Ama söylemeden edemeyeceğim filmde çok güzel cümleler vardı hayata dair sevdim.
Üstüme vazife değil ama eleştirmek istediğim birkaç şey var filmle ilgili,
bi kere bu adam yaşlı doğuyor sonra gençleşiyor ama çevresindeki herkes bunu sanki çok doğal birşeymiş gibi kabul ediyor,hiçkimse yadırgamıyor.
Sanki dünyaya böyle gelmiş bir sürü insan var ya insan bi merak eder bu neden böyledir,nasıl olur diye.
Adam okula falan gitmiyor zaten,hayır nüfus kayıtlarına da mı geçmiyor bu yani hiçmi aşı olmaya falan gitmez,sonra çocuğu olduğunda nüfus kayıtlarına nasıl geçti,hem kızın kimliğinde babası kısmında ne yazıyor,2 yaşındayken terketmiş kız gerçek babasını bilmiyor falan filan.Hem bu adamın böyle doğduğunu yaşadığını hiçbir doktor araştırmacı falan nasıl öğrenmez gerçi birkaç kez doktor kontrol etti ama sanırım hiç kimliğine yaşına falan bakmaya gerek duymadı,nasıl meraksız doktorlarsa artık...
Öyle işte benim filmden çıkarımlarım bunlar,yani aslında bunlar çıkaramadıklarım desem daha doğru olur :)



10 yorum:

serrose dedi ki...

:))))

sorular dogru benim de film izlerken boyle takildigim noktalar olur :)

bi dost dedi ki...

ya şey dsandıydım ben, birlikte yaşadığı insanlar hariç kimse onun geriye gittiğini bilmiyo sanırım. zaten bi orda bi burda yaşıyo ya. bi de masal gibi bi filmdi sonuçta, yok kimlikti yok babası kimdi diye araştırma ihtiyacı hissetmedim hiç:P sen de sus da uslu uslu izle bidahaki filmi, dibine darı ekme herşeyin

nihahaha:D

aerodinamik yar dedi ki...

bebeğimm ben pek beğenmedim.. hatta fazla uzun geldi.. sıkıldım bi ara...

кıямızıℓı dedi ki...

serrose

aslında takıldığım daha bi kaçyer var ama işte bu kadarı kafi dedim blog da :)

кıямızıℓı dedi ki...

bi dost

ama napayım yaa meraklı bi insanım ben :) merak ediverdim gari,uslu uslu izledim ama filmi gıkım çakmadı walla :D

кıямızıℓı dedi ki...

aerodinamik yar

walla kuzum fena film değildi
işte 3saat sürdü o ara ben,3 çay,bi tabak çekirdek,bi tabak kesilmiş elma,bi paket pizza kraker,bikaç tane de sigara içtim :D

bi dost dedi ki...

ama yazdıklarını canım çekti şimdi. niye böyle yapıyon ki sen:( zıkkım yemiyesice:( :P

gribulut dedi ki...

bende pek beğenmemiştim sanki :)

-mka- dedi ki...

Hayırlı kandiller..

Bugün ettiğiniz tüm duâlar kabul olunsun, inşaallah..

-mka-

NuRgüL KaYa dedi ki...

Öncelikle film dehşet güzeldi.. Kırmızılı sorularınızı çok beğendim, gerçekten mantıklı cümleler ama filmden keyif almak istiyorsak neden mantıklı bi şekilde didikleyelim ki? Aklıma gelen bi eleştiriyi anlatıyım bunun üzerine. Cem yılmaz bi standupında buna benzer bi olaya yer vermişti. burada oturup beni dinleyen bazı seyirciler beni dinlemekten çok hesap yapıyorlar "ya bu bileti ben 80tl ya aldım bu salonda nerden baksan bi 1000kişi varsa, way anam way" (?) sizinkide biraz o hesap olmuş :) gora da mantıksızdı ama komikti. Sadece eleştirmek istedim. Saygılar..